Het rijbewijs innemen heeft als definitie dat je een rijontzegging hebt voor een bepaalde of onbepaalde tijd. Dan mag je op de openbare weg simpelweg niet rijden met een motorvoertuig.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:51 schreef Parzival het volgende:
rijlessen toch wel? je hebt gewoon geen rijbewijs meer.. maar dat is dus net alsof je opnieuw start.. mar kan me voorstellen dat je aan je examen niet zo heel veel meer hebt tot je je papiertje (pasje) terug hebt
Maar die heeft dan ook geen ontzegging van de rijbevoegdheid.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:33 schreef hardcore-gabber het volgende:
ik denk dat het kan..bijna elke lessenaar begint zonder rijbewijs
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:21 schreef Biogarde het volgende:
Wat dacht je van oppassen in de auto nu je bezig bent met rijlessen?
En sowieso uitkijken? Want mocht ik je treffen op de weg, dan zorg ik ervoor dat je vol in m'n kofferbak klapt. En als ik dan bij machten ben uit die auto te komen, rennen dan..
Wanneer je een ontzegging van de rijbevoegdheid hebt, mag je simpelweg niet rijden met een motorvoertuig. Daarbij wordt geen onderscheid gemaakt of je rijdt tijdens een les of niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:33 schreef hardcore-gabber het volgende:
Onderscheid geen rijbewijs hebben en rijontzegging hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:33 schreef hardcore-gabber het volgende:
Dat laatste geldt alleen als het een (tijdelijke) rijontzegging is vanwege drank achter het stuur met een max van 24 uur.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef Barcaconia het volgende:
Het mag zeer zeer zeker NIET. Als je rijontzegging hebt gekregen in een auto wil dat NIET zeggen dat je alleen rijontzeggend hebt voor de auto, je hebt gewoon rijontzegging. Ze nemen zelfs je vliegbrevet in als je dat hebt
Gelukkig niet gezakd dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb het zelf ook bij de hand gehad.
Tijdens mijn rijontzegging heb ik niet mogen lessen. Gelukkig had ik net voor mijn examen het rijbewijs teruggekregen zodat ik kon afrijden. Uiteraard geslaagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |