abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107644258
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_107644312
Ik had iets met 'stoken' verwacht :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 februari 2012 @ 20:13:59 #3
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_107644341
niet snel genoeg naar je smaak?

quote:
6s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je ketel staat nu een paar uur lang op 100% (zonder stop) te stoken om de temperatuur op 20 graden te krijgen. Als het 17 graden is in je huis hoeft de ketel maar even te draaien om weer op 20 graden te komen en daarna blijft je ketel af en toe aanslaan om bij te warmen.

Zelfs energiebedrijven en de consumentenbond etc. adviseren om je verwarming nooit helemaal uit te zetten als het koud is, juist omdat je dan extreem moet stoken om je huis weer op te warmen.
Dat is dus niet waar, daarbij komt ik stook minder dan de helft van het landelijk gemiddelde
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_107644381
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

uit,
Niet handig. Zeker met dit weer niet.
Huh!?
pi_107644439
Ach we laten TMM maar lekker koukleumen... hij wil toch niet luisteren :P
pi_107644449
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik had iets met 'stoken' verwacht :+
Eh daar zat ik over te denken maar nee :P
Vooral omdat het toch een eindeloze discussie is...
*iets met een bord en een kop*
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_107644465
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
niet snel genoeg naar je smaak?

[..]

Dat is dus niet waar, daarbij komt ik stook minder dan de helft van het landelijk gemiddelde
Het landelijk gemiddelde is niet representatief natuurlijk :').
Huh!?
pi_107644547
Sowieso... het is nu 14.5 graad daarbinnen... eer dat je op temperatuur bent kun je weer naar bed en dan morgen weer opnieuw beginnen :')
pi_107644642
Ik heb al heul de dag een liedje in m'n hoofd :(
Met dank aan Steve... -O-
pi_107644692
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso... het is nu 14.5 graad daarbinnen... eer dat je op temperatuur bent kun je weer naar bed en dan morgen weer opnieuw beginnen :')
Ik moet zeggen dat ik het met de stadsverwarming wel een duivels dilemma vind, al zal het gewoon hetzelfde principe zijn. Helaas heb ik een vrij koud huis in de winter door slechte isolatie, maar als de verwarming vol aanstaat dan is het huis ook binnen no-time weer warm.
Huh!?
pi_107644720
quote:
En maar klagen dat ie het nu zo koud heeft... :')
  zondag 5 februari 2012 @ 20:20:18 #12
88233 Steve
Still the best.
pi_107644734
Ik zou toch liever in een beetje verwarmd huis binnen willen komen...
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 5 februari 2012 @ 20:20:20 #13
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107644737
De trein naar utrecht rijdt gewoon O+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 5 februari 2012 @ 20:21:58 #14
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_107644837
quote:
kijk daar heb je dan wel gelijk in, ik durf best mijn ongelijk toe te geven soms
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107644842
Een koud huis is slecht voor je luchtvochtigheid ook.
Don't be a drag, just be a queen!
  zondag 5 februari 2012 @ 20:22:37 #16
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_107644867
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Een koud huis is slecht voor je luchtvochtigheid ook.
ook dat is waar
pi_107644872
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

kijk daar heb je dan wel gelijk in, ik durf best mijn ongelijk toe te geven soms
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met deze kou is het wel verstandig om de andere radiatoren iets aan te zetten. Puur om het bevriezen van de leidingen te voorkomen. (naja dat is mij iig verteld)
pi_107644881
quote:
15s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het met de stadsverwarming wel een duivels dilemma vind, al zal het gewoon hetzelfde principe zijn. Helaas heb ik een vrij koud huis in de winter door slechte isolatie, maar als de verwarming vol aanstaat dan is het huis ook binnen no-time weer warm.
Ik heb ook stadsverwarming... en ik zit ideaal goed geisoleerd op de 3e verdieping... het wordt bij mij niet eens kouder dan 17 graden al zou ik mijn best doen geloof ik :D
pi_107644911
quote:

[..]

SPOILER
Ik zou sowieso ook in je badkamer stoken voor de luchtvochtigheid en om niet klappertandend onder de douche te staan, slaapkamer eventueel om de ergste kou er uit te halen.
Huh!?
pi_107644961
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb ook stadsverwarming... en ik zit ideaal goed geisoleerd op de 3e verdieping... het wordt bij mij niet eens kouder dan 17 graden al zou ik mijn best doen geloof ik :D
Je zou je ramen wagenwijd open kunnen gooien. Dan lukt het vast wel :P
pi_107644975
quote:

[..]

SPOILER
Ik vind van niet :P

En sowieso wat ik van je weet is dat je gezondheid ook regelmatig broos is... dan is het toch fijner om er wat warmer bij te zitten
pi_107644980
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mja, ik zit boven de open parkeergarage. Als ik vannacht m'n verwarming helemaal uitzet dan is het morgenochtend nog maar 15 graden in m'n woonkamer en maar 13 in m'n slaapkamer :{.
Huh!?
pi_107645013
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou je ramen wagenwijd open kunnen gooien. Dan lukt het vast wel :P
Mij in mijn vorige huis niet. _O-.
pi_107645026
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:

[..]

Mij in mijn vorige huis niet. _O-.
Wattan? :o
pi_107645045
Vorig jaar was mijn kachel kapot. Ging naar de 12 graden op zijn laagst. Viel me mee. :2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')