Dat is dus niet waar, daarbij komt ik stook minder dan de helft van het landelijk gemiddeldequote:Op zondag 5 februari 2012 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je ketel staat nu een paar uur lang op 100% (zonder stop) te stoken om de temperatuur op 20 graden te krijgen. Als het 17 graden is in je huis hoeft de ketel maar even te draaien om weer op 20 graden te komen en daarna blijft je ketel af en toe aanslaan om bij te warmen.
Zelfs energiebedrijven en de consumentenbond etc. adviseren om je verwarming nooit helemaal uit te zetten als het koud is, juist omdat je dan extreem moet stoken om je huis weer op te warmen.
Eh daar zat ik over te denken maar neequote:
Het landelijk gemiddelde is niet representatief natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
niet snel genoeg naar je smaak?
[..]
Dat is dus niet waar, daarbij komt ik stook minder dan de helft van het landelijk gemiddelde
Ik moet zeggen dat ik het met de stadsverwarming wel een duivels dilemma vind, al zal het gewoon hetzelfde principe zijn. Helaas heb ik een vrij koud huis in de winter door slechte isolatie, maar als de verwarming vol aanstaat dan is het huis ook binnen no-time weer warm.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso... het is nu 14.5 graad daarbinnen... eer dat je op temperatuur bent kun je weer naar bed en dan morgen weer opnieuw beginnen
En maar klagen dat ie het nu zo koud heeft...quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso... het is nu 14.5 graad daarbinnen... eer dat je op temperatuur bent kun je weer naar bed en dan morgen weer opnieuw beginnen
kijk daar heb je dan wel gelijk in, ik durf best mijn ongelijk toe te geven somsquote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
ook dat is waarquote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Een koud huis is slecht voor je luchtvochtigheid ook.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk daar heb je dan wel gelijk in, ik durf best mijn ongelijk toe te geven somsMet deze kou is het wel verstandig om de andere radiatoren iets aan te zetten. Puur om het bevriezen van de leidingen te voorkomen. (naja dat is mij iig verteld)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ik heb ook stadsverwarming... en ik zit ideaal goed geisoleerd op de 3e verdieping... het wordt bij mij niet eens kouder dan 17 graden al zou ik mijn best doen geloof ikquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het met de stadsverwarming wel een duivels dilemma vind, al zal het gewoon hetzelfde principe zijn. Helaas heb ik een vrij koud huis in de winter door slechte isolatie, maar als de verwarming vol aanstaat dan is het huis ook binnen no-time weer warm.
[..]
kijk daar heb je dan wel gelijk in, ik durf best mijn ongelijk toe te geven somsIk zou sowieso ook in je badkamer stoken voor de luchtvochtigheid en om niet klappertandend onder de douche te staan, slaapkamer eventueel om de ergste kou er uit te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Je zou je ramen wagenwijd open kunnen gooien. Dan lukt het vast welquote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook stadsverwarming... en ik zit ideaal goed geisoleerd op de 3e verdieping... het wordt bij mij niet eens kouder dan 17 graden al zou ik mijn best doen geloof ik
[..]
kijk daar heb je dan wel gelijk in, ik durf best mijn ongelijk toe te geven somsIk vind van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sowieso wat ik van je weet is dat je gezondheid ook regelmatig broos is... dan is het toch fijner om er wat warmer bij te zittenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Mja, ik zit boven de open parkeergarage. Als ik vannacht m'n verwarming helemaal uitzet dan is het morgenochtend nog maar 15 graden in m'n woonkamer en maar 13 in m'n slaapkamerquote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook stadsverwarming... en ik zit ideaal goed geisoleerd op de 3e verdieping... het wordt bij mij niet eens kouder dan 17 graden al zou ik mijn best doen geloof ik
Mij in mijn vorige huis niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zou je ramen wagenwijd open kunnen gooien. Dan lukt het vast wel
Wattan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |