Hadewych heeft voor 1000 euro in de pot gezorgd (500 erin en niet 500 eruit) bij het abseilen. Ze stond erop dat de groep wél de toren in ging waar Maarten en Marit stonden. En als het aan Hadewych had gelegen, was er in de onderhandelopdracht 3000 euro in de pot gegaan en niet 10800 eruit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hadewych heeft het minste bijgedragen aan de pot, zoals het een mol betaamt.
Bij de torenopdracht had Hadewych als eerste door dat de telefoon ging. Eerder dan Tim zelfs die de telefoon had. Tim en William twijfelden of ze de toren in moesten gaan. Hadewych hield zelfs William tegen. In deze opdracht is Tim het meest verdacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Hadewych heeft voor 1000 euro in de pot gezorgd (500 erin en niet 500 eruit) bij het abseilen. Ze stond erop dat de groep wél de toren in ging waar Maarten en Marit stonden. En als het aan Hadewych had gelegen, was er in de onderhandelopdracht 3000 euro in de pot gegaan en niet 10800 eruit.
Valt weinig over te zeggen, de tweede plek in de leader zal niet snel tot een finaleplaats reiken (maar hetzelfde geldt voor de eerste plek), maar daarom maakt hij juist wel meer kans op die finale (wist al dat William er zou uitvliegen voor de finale, want die 8ste plek is een favoriete plek voor de finale de afgelopen 2 jaar).quote:
Hij kan nog steedsquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga hem nog iets sterker maken:
Op de groepsfoto op het eind, zie je duidelijk Anne-Marie links staan, Hadewych rechts, en Liesbeth en Tim in het midden. Als ze de finalisten gelijkwaardig willen verdelen, valt Liesbeth of Tim dus af. En dan heb je van links naar rechts wellicht de winnaar (Anne-Marie), de verliezer (Liesbeth of Tim) en de mol (Hadewych).
Ik gok overigens dat Tim de volgende afvaller is dan.
Ik weet hoe je je voelt, Roosquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |