abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108060054
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:25 schreef DaMart het volgende:
Afgaand op de groepsfoto op het eind, gok ik dat volgende week Tim of Liesbeth eruit gaat. Dan heb je Anne-Marie links op de foto, Hadewych rechts, en Liesbeth of Tim over in het midden.
Ik ga hem nog iets sterker maken:

Op de groepsfoto op het eind, zie je duidelijk Anne-Marie links staan, Hadewych rechts, en Liesbeth en Tim in het midden. Als ze de finalisten gelijkwaardig willen verdelen, valt Liesbeth of Tim dus af. En dan heb je van links naar rechts wellicht de winnaar (Anne-Marie), de verliezer (Liesbeth of Tim) en de mol (Hadewych).

Ik gok overigens dat Tim de volgende afvaller is dan.
pi_108060819
Vind ik wel erg vergezocht dit hoor jongens :D Het is niet dat de regie hen op hun plaats zet, al wetende vantevoren wie er uit zal gaan en niet
pi_108060862
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Smeich het volgende:
Vind ik wel erg vergezocht dit hoor jongens :D Het is niet dat de regie hen op hun plaats zet, al wetende vantevoren wie er uit zal gaan en niet
Die foto is een montagefoto hoor, dus achteraf in elkaar gezet door de regie, op basis van individuele foto's van de kandidaten! :P.
pi_108060947
aaaha ...ok :P dan heeft deze jongen helemaal niets gezegd ;)
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:02:31 #55
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108061114
quote:
3s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:42 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ga hem nog iets sterker maken:

Op de groepsfoto op het eind, zie je duidelijk Anne-Marie links staan, Hadewych rechts, en Liesbeth en Tim in het midden. Als ze de finalisten gelijkwaardig willen verdelen, valt Liesbeth of Tim dus af. En dan heb je van links naar rechts wellicht de winnaar (Anne-Marie), de verliezer (Liesbeth of Tim) en de mol (Hadewych).

Ik gok overigens dat Tim de volgende afvaller is dan.
Als je echter afgaat op de foto op widm.nl is Hadewych een goede afvalkandidaat.
Niet altijd serieus
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:04:19 #56
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_108061194
Mag ik je voor een groepsfototheorie wijzen op widm-special nummer 5 ;) ?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_108061282
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef MrManiak het volgende:
Dat mag :Y.

Maar dit is een iets andere :P.
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:09:01 #58
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108061439
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef MrManiak het volgende:
Wel interessante theorie. Past mooi binnen mijn Tim-straatje. Helaas kan het ook op mijn nummer 2 liesbeth slaan. :')
Niet altijd serieus
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:15:28 #59
128056 MrManiak
pi_108096820
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:31:18 #60
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_108097616
quote:
Ok, ik heb even wat lopen spelen met de leader (van dit seizoen en vorige seizoenen, van de BN´er seizoenen voor de duidelijkheid) en dit zijn een aantal statistieken die ik ben tegengekomen:

- De 5de kandidaat in de leader is in het verleden de meest succesvolle geweest (4 finale plaatsen in de vorm van Marc-Marie, Paul, Dennis, Patrick). Wel is het zo dat buiten die finale plaatsen er geen ereplaatsen in zitten. Kan Hadewych de eerste vrouwelijke finalist worden? De statistieken spreken het tegen (nog nooit gebeurd en meteen na Patrick is het onwaarschijnlijk, al is dat laatste vaker voorgekomen).

- Het is nog nooit voorgekomen dat er 4 kandidaten achter elkaar in de leader naar huis gaan (de finale even niet meegerekend, anders zou seizoen 8 meetellen). Dus de 5de kandidaat lijkt veilig.

- De combinatie van Tim, Anne-Marie en Frits in de finale lijkt het meest onwaarschijnlijk op basis van het verleden (2 van de 3 zou nog kunnen).

- De mol heeft nog nooit als eerste of als laatste in de leader gezeten (tevens is het zo dat alleen Eva en Renate, in hetzelfde seizoen, de finale hebben gehaald op die positie, allebei verloren ze overigens!).

Dit is pure theorie, maar ik ben benieuwd hoeveel hiervan overeind blijft staan aan het einde van het seizoen (of dat opeens Liesbeth, mijn mol, of Frits de mol blijk te zijn bijvoorbeeld).
Even een update van mijn theorie (een samenvatting, een aantal punten weggehaald):

- Hade komt dicht bij die finaleplaats, maar de statistieken zijn in haar nadeel.

- Als Anne-Marie eruit zou gaan volgende week zijn er 4 personen weggevallen in hetzelfde deel van de leader (9, 10, 8, 7). Dus het is zeer onwaarschijnlijk dat ze een rood scherm zal krijgen dit seizoen.

- Frits is eruit, dus die onmogelijke combinatie is weg, maar 2 van de 3 is nog goed mogelijk.

- Zal Liesbeth de eerste mol zijn die de leader opent (of sluit)?

Verder nog de opmerking dat het in de BN´er series nog nooit is voorgekomen dat alle finalisten in dezelfde helft van de leader zitten (een groot probleem voor Hade!).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_108256373
Drie locaties (ijsland, almeria en sevilla), maar twee landen. Een trio dat eigenlijk een duo is.

Te ver gezocht? :7
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:25:04 #62
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108258013
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:39 schreef Ebbao het volgende:
Drie locaties (ijsland, almeria en sevilla), maar twee landen. Een trio dat eigenlijk een duo is.

Ja, locaties zijn vaak al gekozen voordat de deelnemers en de mol gekozen is. :P
Niet altijd serieus
pi_108259577
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:39 schreef Ebbao het volgende:

Wow... niet alleen te ver gezocht, ook gewoon totale onzin. Je komt natuurlijk nogal snel op 1 locatie in IJsland uit, wanneer je voor het gemak het hele land maar gewoon 1 locatie noemt, ja.. (ze zijn niet alleen in Reyjavik geweest!)
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 15:35:06 #64
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108265219
Het lijkt mij vrij duidelijk dat art de mol is, hij weet alle opdrachten, deelt zelfs met geld en vrijstellingen alsof het niet is. Hij lijkt wel imuun voor het spel gedeelte :Y

inkoppertje.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:41:02 #65
128056 MrManiak
pi_108265449
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Even een update van mijn theorie (een samenvatting, een aantal punten weggehaald):

- Hade komt dicht bij die finaleplaats, maar de statistieken zijn in haar nadeel.

- Als Anne-Marie eruit zou gaan volgende week zijn er 4 personen weggevallen in hetzelfde deel van de leader (9, 10, 8, 7). Dus het is zeer onwaarschijnlijk dat ze een rood scherm zal krijgen dit seizoen.

- Frits is eruit, dus die onmogelijke combinatie is weg, maar 2 van de 3 is nog goed mogelijk.

- Zal Liesbeth de eerste mol zijn die de leader opent (of sluit)?

Verder nog de opmerking dat het in de BN´er series nog nooit is voorgekomen dat alle finalisten in dezelfde helft van de leader zitten (een groot probleem voor Hade!).
Hoe zit het met Tim?
Mijn (inte)r(e)views!
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:41:52 #66
128056 MrManiak
pi_108265476
Van Facebook:

quote:
De code bij opdracht 3 is 4263. De som van de vier cijfers is 15, het aantal letters van de naam Marit van Bohemen. Annet (Facebooker) meldt dat 4x2x6x3=144 (12x12). De 144e dag van 2012 is 23 mei: Liesbeths verjaardag. Naomi (Facebooker) gooit het over een andere boeg: 4+2+6=12(e Mol). 3 (letters) over: Tim. iTeruri en Agnes22 halen er geïnspireerd door móðir mól het Scandinavisch runenalfabet bij dat uit drie groepen van acht runen bestaat. De oplopende reeks kan verlengd worden naar (00) 21 42 63. Letter 2 van groep 1 = ûruz = U, 4 van 2 = jera = J, en 6 van 3 = ingwaz = NG. Hiervan is JUNG te maken: de achternaam van Anne-Marie.
........Oké :D
Mijn (inte)r(e)views!
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:50:39 #67
364324 Gnieperd
Knipperlichtje
pi_108265800
Zoveel hints, welke moet je uitkiezne om te geloven -O-
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
pi_108266248
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:50 schreef Gnieperd het volgende:
Zoveel hints, welke moet je uitkiezne om te geloven -O-
Volg het geld en sluit mensen uit die typische kandidatenacties doen wanneer die niet nodig zijn (naar mijn mening: voor unaniem groen gaan bij de onderhandelingen en je daar aan houden; raak schieten met de boog; jezelf voor 1000 euro goed voorspellen bij de brug).

Dan blijven alleen Tim en Liesbeth over.
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:03:48 #69
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108266328
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:41 schreef MrManiak het volgende:
Van Facebook:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_108266350
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:41 schreef MrManiak het volgende:
Van Facebook:

[..]

Deze vond ik ook mooi op Facebook:

Bobbi Jansen
tim is de mol.

Jan Sluimer
bijna goed....ik denk dat Tim de winnaar wordt en Liesbeth de mol

Bobbi Jansen
nee

Bobbi Jansen
echt niet

Jan Sluimer
waarom denk jij van niet

Bobbi Jansen
nou hij doet nooit iets maar ergens is tim ook wel weer te opvallend en marit had nog iets gezegd over hem en zo maar ik weet niet meer precies wat

Jan Sluimer
....en waarom is Tim de mol?????....

Bobbi Jansen
gewoon

...geen speld tussen te krijgen :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:06:42 #71
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108266463
Tim doet deze aflevering meermaals de uitspraak "Oh My Lord". Neem de drie beginletters, hussel ze, en je krijgt "MOL". (Op 04:33, 15:14 en 33:36 in de aflevering.)

Aflevering 7.

Typisch om zoiets thuis te bedenken, als kandidaat :P.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:57:15 #72
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108268420
Geen echte theorie. Maar misschien iets dat in de laatste aflevering terug zou kunnen komen. Hoe heeft de mol kunnen mollen in de schilderijen opdracht ? Bij de bruggenopdracht had Art een gesprek met de mol over wie er wel of niet zou afdalen. Daarbij heeft Art ook gevraagd wie de kunstkenners gaat zoeken en wie de schilderijen tot leven gaan maken. De mol heeft aangegeven dat Tim de kunstkenners gaat zoeken omdat hij/zij weet dat Tim een beetje onhandig is.

Aan het begin van de opdracht vraagt Art dan ook direct naar Tim. Aan het einde van de opdracht zegt Anne-Marie over het zoeken van kunstkenners dat zij oudere mensen zou zoeken en dat zij het beter gedaan zou hebben. En dat zou de mol weten en daarom niet voor haar gekozen hebben.

De aflevering heet ook "Zelfkennis" dus het zou ook zomaar kunnen dat Tim zichzelf gekozen heeft. Terwijl de anderen spullen aan het kopen zijn etc, zou hij misschien 10 minuten mensen aanspreken en de rest van de tijd lekker op een terrasje zitten. :P
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108269772
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef jcdragon het volgende:
Geen echte theorie. Maar misschien iets dat in de laatste aflevering terug zou kunnen komen. Hoe heeft de mol kunnen mollen in de schilderijen opdracht ? Bij de bruggenopdracht had Art een gesprek met de mol over wie er wel of niet zou afdalen. Daarbij heeft Art ook gevraagd wie de kunstkenners gaat zoeken en wie de schilderijen tot leven gaan maken. De mol heeft aangegeven dat Tim de kunstkenners gaat zoeken omdat hij/zij weet dat Tim een beetje onhandig is.

Aan het begin van de opdracht vraagt Art dan ook direct naar Tim. Aan het einde van de opdracht zegt Anne-Marie over het zoeken van kunstkenners dat zij oudere mensen zou zoeken en dat zij het beter gedaan zou hebben. En dat zou de mol weten en daarom niet voor haar gekozen hebben.

De aflevering heet ook "Zelfkennis" dus het zou ook zomaar kunnen dat Tim zichzelf gekozen heeft. Terwijl de anderen spullen aan het kopen zijn etc, zou hij misschien 10 minuten mensen aanspreken en de rest van de tijd lekker op een terrasje zitten. :P
Tim gooide daar een zogenaamd 'Yvonnetje' in de strijd. Slimme zet om de Mol voor zo'n taak in te zetten. Waarschijnlijk heeft hij inderdaad driekwart van de tijd helemaal niks uitgevoerd.
:)
pi_108291946
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind dit best wel een goeie eigenlijk! Ik zat met die titel de hele tijd te denken aan het abseilen...
One great rockshow can change the world!
pi_108293301
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:01 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Volg het geld en sluit mensen uit die typische kandidatenacties doen wanneer die niet nodig zijn (naar mijn mening: voor unaniem groen gaan bij de onderhandelingen en je daar aan houden; raak schieten met de boog; jezelf voor 1000 euro goed voorspellen bij de brug).

Dan blijven alleen Tim en Liesbeth over.
Hadewych heeft het minste bijgedragen aan de pot, zoals het een mol betaamt :Y.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')