quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
Zo. Na een mini-marathon van Parks & Recreation waarbij ik de afgelopen 3 dagen minstens 20 afleveringen heb gekeken ga ik zometeen beginnen aan de laatste episode en dan ben ik bij en kan ik me eindelijk nestelen in dit topic.
Damn ik ben zo jaloersquote:Op woensdag 4 april 2012 17:17 schreef Felixa het volgende:
Ik was twee weken geleden in New York en alhoewel ze niet echt veel van Parks & Recreation hadden in de NBC Store heb ik toch deze beker gekocht.![]()
[ afbeelding ]
Vanaf 19 april de laatste vier afleveringen van dit seizoenquote:Op woensdag 4 april 2012 18:46 schreef Slickk het volgende:
Wat een awesome mok zeg![]()
Wanneer komt er een nieuw aflevering? Binnen een paar weken of moet ik denken in maanden?
Ik vind Community niet zo leuk de afgelopen afleveringen, terwijl ik groot fan ervan was in de eerste seizoenen...
Ja, dat wel. Ron had een veels te kleine rolquote:Op woensdag 25 april 2012 10:57 schreef Tim86 het volgende:
Was wel aardig, maar geen hoogtepunt nee. Andy met zijn favo films was wel echt geniaal though
Nee nog drie afleveringen!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vond hem leuk, helaas nog maar twee te gaan!
Volgende week gewoon normale schema + week er na ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |