Nope, mijne is Gebakken Lucht, maar dat is dus blijkbaar niet origineel genoegquote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh no ben jij die aarshoofd die Gebakken lugt heeft ingevoerd?ook echt lucht met een g
zo nee: dan ben je niet de enige die dat idee had
Nu vraag ik mij des te meer af, hoe deze wel en Koala Chips niet door de censuur heen kwam.quote:
Ze vragen alleen om een naam. Niet hoe het smaaktquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
SMAAKnaam. duh je moet wel duidelijk maken hoe het proeft.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vraag ik mij des te meer af, hoe deze wel en Koala Chips niet door de censuur heen kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan alsnog zal jouw chips niet door de jury uitgekozen worden omdat geen smaak.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef ibo0546 het volgende:
[..]
Ze vragen alleen om een naam. Niet hoe het smaakt
Echtnie! Deze gaat het helemaal worden:quote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef ibo0546 het volgende:
Ik heb nu echt een lekkere smaak ingestuurd jonge
sowieso dat ik ga winnen
Kek zakje.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:56 schreef DemonRage het volgende:
En ik heb deze smaak ingestuurd als serieuze deelnemer:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het een bazensmaak is die ik weer terug wil zien in het schap!
ik jou niet begrijpenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef RavioliPunch het volgende:
Is het alleen niet logisch dat de meeste mensen de slechtste smaken kiezen, zodat de goede smaak als tegenstander verliest en de jouwe meer kans heeft. Waardoor alle slechten die alleen maar gekozen worden doorgaan en er geen goede overblijft (Waarschijnlijk daarom ook Babi Pangang en Mango Red Chili)
Welke smaak heb jij verzonnen danquote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neh mijn deal met Lays is al rond..
Nou... dan klop ik maar bij Croky aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neh mijn deal met Lays is al rond..
Bedankt voor de tip, ik ga nu enorm cashen met Chips met Flippo's.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb de Fok! knokploeg ingezonden. Met flippo's van Emimich, Swj en Tong80!
dat moet ik geheimhouden van meneer Laysquote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef Alamin het volgende:
[..]
Welke smaak heb jij verzonnen dan
mijne is vast beter
wij willen crokyquote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nou... dan klop ik maar bij Croky aan.
Ik denk dat ze chips met kuiken smaak heeft.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat moet ik geheimhouden van meneer Lays
hoe moeten wij dat wetenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef The-National-Hero het volgende:
Hoe is het met die smaak van Dimens.uit een van mijn eerdere topics?
Smaakt dat niet naar kip?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze chips met kuiken smaak heeft.
Ik geef je hierbij een 20.000 euro idee: Lays Euroshopper.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:36 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Geen inspiratie meer...
daar krijg je wekelijks een mailtje over als je hebt aangekruist dat je op de hoogte gehouden wilt worden. waarschijnlijk komt zaterdag het volgende mailtje weer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:27 schreef ibo0546 het volgende:
Waar kan je zien hoeveel battles je smaak heeft gewonnen?
Oke thanks ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar krijg je wekelijks een mailtje over als je hebt aangekruist dat je op de hoogte gehouden wilt worden. waarschijnlijk komt zaterdag het volgende mailtje weer.
Goeie, heb m ook ingestuurd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:43 schreef Crocodi1e het volgende:
Deze ga ik serieus insturen:
Naam: Lay's Afrika.
Beschrijving: De lekkerste kruiden en specerijen uit Afrika gecombineerd in 1 zak.
Motivatie: weeti k nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Krijg je als je 400 smaken verstuurd heb, ook 400 mails? ik hoop het niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar krijg je wekelijks een mailtje over als je hebt aangekruist dat je op de hoogte gehouden wilt worden. waarschijnlijk komt zaterdag het volgende mailtje weer.
Dat komt pas wanneer er uit die 1000, drie smaken zijn gekozen die in productie worden genomen, tijdelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:32 schreef stroopdoosch het volgende:
Waar kun je die smaken proeven dan?
nee je krijgt een mail met 'hoe doen jouw smaken het' en als je die opent dan kom je terecht op een Lays-pagina waar al je ingezonden smaken staan en de percentagesquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Krijg je als je 400 smaken verstuurd heb, ook 400 mails? ik hoop het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |