abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107632545
Ik zit met een probleem. Ik heb nu inmiddels wel de leeftijd bereikt om een serieuze relatie te beginnen, maar ik durf echt niet op meisjes af te stappen. Ik heb wel redelijk veel oogcontact met meisjes (in de bus of op school wel bijna dagelijks), maar ik durf er niet op af te gaan.

Het is zelfs zo dat meisjes naar mij staren of zoals vorige weer zelfs een beetje zitten te voetjevrijen!!!, maar dan durf ik ze nog niet aan te spreken. Wat kan ik doen om over deze angst heen te komen.
pi_107633874
Meisjes zijn eng.
5 Ferrari's op videoband!
pi_107635915
Nee dat heb je niet, op die leeftijd moet je gewoon rondneuken man.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_107637927
Het voetjevrijen was het teken om je broek te laten zakken TS. *O*
Power to the apes
pi_107638350
TS gedachte: A woman is the only thing I am afraid of that I know will not hurt me
-Abraham Lincoln-
pi_107932855
Dit topic ben ik begonnen met dat ik niet op meisjes af durfde te stappen. Hier heb ik wat aan gewerkt (meisjes begroeten, gesprekken voeren met meisje uit mijn klas etc.) en ik heb nu wel het gevoel dat het mij wel zal lukken om op een meisje af te stappen. Maar nu het volgende: Hoe begin je op een goede manier een gesprek met een meisje?
pi_107932887
Heb je Robert Ten Brink al eens geschreven? Die heeft meestal wel goede ideeen?
pi_107933414
Heb je wel normaal contact met vriendinnen dan, of durf je daar ook niet mee te praten?

Ik had hetzelfde probleem. Hoe vaker je er op af gaat om te praten hoe beter en makkelijker het gaat, als je het een paar keer hebt gedaan zie je dat het niet eng is. Gewoon doen, je hebt niks te verliezen. Wat je zegt maakt niet uit, zolang je lichaamstaal en de duidelijkheid van je stem maar goed genoeg is.
Je moet jezelf er gewoon toe zetten om wat te zeggen.

Wat bij mij helpt is om op meisjes af te stappen zonder van te voren te denken 'ik ga haar hosselen', ik hou het hosselen in mn achterhoofd. Je gaat erop af met de gedachte 'ff gezellig praatje maken'. Je hosselt ze daarna wel, gwn beginnen met fysiek contact. Als je steeds aan het hosselen denkt voor/tijdens je met een chick praat, is het enger en klap je sneller dicht.
If a turtle loses his shell, is he naked or homeless?
pi_108011665
gewoon niet zeuren en praten, als ze niet geïnteresseerd zijn merk je het vanzelf wel.
pi_108027738
Gewoon doen, natuurlijk niet meteen van: ''heeuh meisje neukuuuh? neukuuuh?''
maar gewoon een beetje leren kennen enzo ;)
Pogo dancing!
  donderdag 16 februari 2012 @ 01:08:52 #11
367974 Blanches
Friend of the fanboy.
pi_108033790
Eens met ikbennieuwopfok. Je krijgt echt spijt als je er nu geen feetsje van maakt. Dus, niet aanstellen en gewoon doen.
Piekeren is gewoon de verkeerde kant op fantaseren.
pi_108252355
gwn doen anders eindig je later als robert.m
pi_108252371
trolol
pi_108443823
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:15 schreef Quibo het volgende:
Heb je wel normaal contact met vriendinnen dan, of durf je daar ook niet mee te praten?

Ik had hetzelfde probleem. Hoe vaker je er op af gaat om te praten hoe beter en makkelijker het gaat, als je het een paar keer hebt gedaan zie je dat het niet eng is. Gewoon doen, je hebt niks te verliezen. Wat je zegt maakt niet uit, zolang je lichaamstaal en de duidelijkheid van je stem maar goed genoeg is.
Je moet jezelf er gewoon toe zetten om wat te zeggen.

Wat bij mij helpt is om op meisjes af te stappen zonder van te voren te denken 'ik ga haar hosselen', ik hou het hosselen in mn achterhoofd. Je gaat erop af met de gedachte 'ff gezellig praatje maken'. Je hosselt ze daarna wel, gwn beginnen met fysiek contact. Als je steeds aan het hosselen denkt voor/tijdens je met een chick praat, is het enger en klap je sneller dicht.
Wacht even, gewoon beginnen met fysiek contact? Misschien moet ik dat maar eens proberen dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')