Deze commentator partijdig noemenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:22 schreef eight het volgende:
[..]
Dat weet die commentator echt wel, alleen zegt hij die neus dat weer niet
Niet huilenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze commentator partijdig noemen. Deze gast zit juist altijd op Ajax te kankeren en toch blijft hij wedstrijden van Ajax krijgen.
Toen werden wij ook genadeloos afgemaakt door iedereen. Oog om oog, tand om tand. Nu is die kutclub uit 020 aan de beurt.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoorders met een grote bek na al die rampseizoenen hiervoor. Gelukkig blijft dat altijd nog treuriger dan Ajax dit seizoen
Treurig zijn al die lege stoeltjes in de Arena als het kut gaat. Had je eens in de Kuip moeten zitten, de wedstrijd na de 10-0... die opkomst was weinig treurigs aanquote:Op zondag 5 februari 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoorders met een grote bek na al die rampseizoenen hiervoor. Gelukkig blijft dat altijd nog treuriger dan Ajax dit seizoen
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lens was de grote man in de heenwedstrijd? Dat is nu kut.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 voordeel: Het fluitconcert hoor je bijna niet meer met zo weinig mensen.
Viel mee, toen werd er juist gejankt dat het te weinig gebeurde omdat medelijden nog erger werd gevonden.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen werden wij ook genadeloos afgemaakt door iedereen. Oog om oog, tand om tand. Nu is die kutclub uit 020 aan de beurt.
1 voordeel: Het fluitconcert hoor je bijna niet meer met zo weinig mensen.
Heraclesquote:Op zondag 5 februari 2012 14:24 schreef Quisho het volgende:
Nou ja nu maar hopen op een verlies van PSV. Tegen wie moeten ze?
Whehehehe, Heracles. Met je grafbek van Mourinhoquote:Op zondag 5 februari 2012 14:24 schreef Quisho het volgende:
Heracles uit, altijd lastig.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:24 schreef Quisho het volgende:
Zou mooi zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
C'mon PSV, ff winnen met een groot verschil
quote:
classicquote:
Wij hebben/hadden dan ook serieuze problemen: een kut-trainer, een kut-selectie en grote financiele zorgen. Dat heeft Ajax allemaal niet, dusquote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viel mee, toen werd er juist gejankt dat het te weinig gebeurde omdat medelijden nog erger werd gevonden.
Niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:26 schreef abdalfawaz het volgende:
Echt de saaiste en slechtste wedstrijd die ik ooit gezien heb denk ik.. En ja, ook van de kant van Utrecht
quote:
Zwakste come back die ooit gezien heb de vorige posts in acht nemend, gefeliciteerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben/hadden dan ook serieuze problemen: een kut-trainer, een kut-selectie en grote financiele zorgen. Dat heeft Ajax allemaal niet, dus
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
AFCA--Tom5 februari 2012 om 14:24
Met het basis elftal worden ze gewoon kampioen.
Geen woord aan gelogen. Tom5.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze manquote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom op PSV, zet Ajax op 10 punten
Tegen NAC?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke plek staat NAC? Als het boven de 16e is, zal Ajax het erg lastig krijgen
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom op PSV, zet Ajax op 10 punten
Teringquote:Op zondag 5 februari 2012 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben/hadden dan ook serieuze problemen: een kut-trainer, een kut-selectie en grote financiele zorgen. Dat heeft Ajax allemaal niet, dus
Ik mis toch wel held Giniquote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De helden komen het veld weer op
PSV
Ach...ik fungeer graag als bliksem-afleider voor de échte kneuzen van deze middag: Ajax en haar supporters.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwakste come back die ooit gezien heb de vorige posts in acht nemend, gefeliciteerd.
Labyadquote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie vervangt hem eigenlijk op 't veld
Zoals ik al zei slechtste comeback ooit, maar hij kan tenminste nog van dit resultaat genieten. Dus uiteindelijk wint hij alsnog.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef S0nic het volgende:
[..]
TeringBen je nou echt zo dom
![]()
Nee joh , er zijn totaaal geen problemen bij Ajax op het moment
Labyad op zijn plek. Lens op plek van Labyad.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie vervangt hem eigenlijk op 't veld
Duartequote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Pasveer, Breukers, Van der Linden, Looms, Vejinovic, Everton, Rienstra, Quansah, Armenteros, Douglas, Overtoom.
Wordt zeker nieuwe selectie van Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Pasveer, Breukers, Van der Linden, Looms, Vejinovic, Everton, Rienstra, Quansah, Armenteros, Douglas, Overtoom.
PSVquote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
EN NU EEN ECHTE WEDSTRIJD, COME ON YOU BOYS IN RED!!
[ afbeelding ]
Alleen bestuurlijk. Snap niet waarom dat zoveel problemen op het veld moet brengen. Al die blessures is nog het enige waar ik me iets bij voor kan stellen, maar dan nog moet je je mannetje kunnen staan. Jullie zijn toch Ajax? Jullie zijn toch de beste?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef S0nic het volgende:
[..]
TeringBen je nou echt zo dom
![]()
Nee joh , er zijn totaaal geen problemen bij Ajax op het moment
Boys in red, dat zijn er nogal watquote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Mij ook nietquote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef Snuf. het volgende:
Zou me niks verbazen als Feyenoord nu gewoon weer van de mat wordt gespeeld
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat er niets te doen is misschien?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:31 schreef Snuf. het volgende:
Waarom zijn alle PSV'ers niet in het stadion?
Dat is het hele punt natuurlijk, nu pas gaan we zien in hoeverre Feyenoord gegroeid is.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef Snuf. het volgende:
Zou me niks verbazen als Feyenoord nu gewoon weer van de mat wordt gespeeld
Er wordt toch gevoetbaldquote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat er niets te doen is misschien?
één wedstrijd met -12 per week is wel genoeg eigenlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 14:31 schreef Snuf. het volgende:
Het zijn homo's!!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:31 schreef Snuf. het volgende:
Ba-dum-tsssquote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
één wedstrijd met -12 per week is wel genoeg eigenlijk
FC Utrecht is na Feyenoord (1960-61) 2de club ooit die 4x op rij wint van Ajax in Eredivisie (thuis+uit).quote:
Leerdammeke!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
BMI![]()
![]()
![]()
Schaken![]()
![]()
![]()
Guidetti![]()
![]()
![]()
El Ahmadi![]()
![]()
![]()
Clasie![]()
![]()
xDquote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord deed het in 3 seizoenen, Utrecht in 2quote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
FC Utrecht is na Feyenoord (1960-61) 2de club ooit die 4x op rij wint van Ajax in Eredivisie (thuis+uit).
Even uitzoeken of dat van Feyenoord ook echt klopt, anders is het wel slecht dat ze foutieve info gaan lopen verspreiden.
Jij moet ook niet denken.. Dat gaat fout.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik dacht dat Manolev 5 gele kaarten had.
Een seizoenskaart voor de thuisclub plus een paar uitwedstrijden is niet goed genoeg voor jou?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Snuf. het volgende:
Een beetje supporter volgt zijn club naar een uitwedstrijd, zeker als het op zondagmiddag is.
Nu nog leren voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef RvLaak het volgende:
Bij Feyenoord spelen bikkels... Oa Vlaar met korte mouwen
Jawel, maar het valt me gewoon op dat er veel faalhazen in dit forum zitten die niet naar wedstrijden gaan. Bedoel ik niet jullie/jou specifiek mee, maar je weet wie ik bedoel.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een seizoenskaart voor de thuisclub plus een paar uitwedstrijden is niet goed genoeg voor jou?
Je zit op fok, je post dit op fok.. Een beetje fokker komt amper buiten laat staan maar een wedstrijd vooral uit gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Snuf. het volgende:
Een beetje supporter volgt zijn club naar een uitwedstrijd, zeker als het op zondagmiddag is.
Ik had beter moeten wetenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zit op fok, je post dit op fok.. Een beetje fokker komt amper buiten laat staan maar een wedstrijd vooral uit gaan.
Je hebt last van insomnia en zoekt een oplossing?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
FUUUUUUUUU ik wil internet en psv zien.
Misschien zijn er gewoon veel mensen niet in staat naar een wedstrijd te gaan? Werk, school, ziek, simpelweg geen zin, andere verplichtingen...niet iedereen kan elke week maar naar elke wedstrijd van zijn club gaan hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jawel, maar het valt me gewoon op dat er veel faalhazen in dit forum zitten die niet naar wedstrijden gaan. Bedoel ik niet jullie/jou specifiek mee, maar je weet wie ik bedoel.
Vlaar en voetballes geven?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, vorige week in Amsterdam nog voetballes gegeven... Dat komt (hopelijk) wel goed
Dat kunnen ze wel. Bewijs: 1 week terugquote:
Ik doelde op Vlaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel. Bewijs: 1 week terug
Boehoe, maak een TRquote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
gelieve te stoppen met die plaatjes.
Ik heb niks met Feyenoord maar. Vlaar is retegoedquote:
Ik had het inmiddels ook al gevonden iddquote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Feyenoord deed het in 3 seizoenen, Utrecht in 2
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE ZESDE
Achter de microphone zeker weten. Ik zie in hem een grotere performer dan Schaken.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb niks met Feyenoord maar. Vlaar is retegoed
Waarom? Staan er de verkeerde letters op?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
gelieve te stoppen met die plaatjes.
zit op mn mobielquote:Op zondag 5 februari 2012 14:38 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Waarom? Staan er de verkeerde letters op?
Neuh, al geloof ik weinig van een overwinning van Feyenoord. Misschien dat ze daarom nu ook nog ff extra blij zijn.quote:
Door een PSVer hequote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet Feyenoord het tot nu toe beter. 1 kans, 1 goal
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gasten die homo naar Mertens roepen bij de corner
klein homootje dan, dat is dan correctquote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gasten die homo naar Mertens roepen bij de corner
Relax, ik zit een beetje te trollen vriendquote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Snuf als ik elke wedstrijd kijk en EL aanschaf etc ben ik dan geen fan!?
Domme zin dat je altijd maar naar het stadion moet.
Feyenoord + snelle voorsprong = vaak verliezenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:40 schreef Guidetti het volgende:
Lekker! Nu snel uitlopen naar 0-3 voor rust
Ze luisteren!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:40 schreef Guidetti het volgende:
Lekker! Nu snel uitlopen naar 0-3 voor rust
PSV 2010 bedoel je?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV uit hun doen? Normaal spelen ze laf, saai, lelijk, maar wel efficiënt voetbal
PSV speelt nu aanvallend, leuk, combinerend en gevaarlijk voetbal.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV uit hun doen? Normaal spelen ze laf, saai, lelijk, maar wel efficiënt voetbal
PSV speelt al 4 jaar niet meer zoquote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan kijk je te weinigquote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe zo'n beetje alle wedstrijden die ik van PSV heb gezien
Je mag ook wel verwachten dat ze wat creëren tegen heraclesquote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV speelt nu aanvallend, leuk, combinerend en gevaarlijk voetbal.
Sommige mensen hier blijven te lang in het verleden zitten, zowel qua prestatie als resultaatquote:
Als Heracles niet aanzet is het 0–4 voor rustquote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV speelt nu aanvallend, leuk, combinerend en gevaarlijk voetbal.
PSV heeft het altijd moeilijk in Almelo...quote:Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je mag ook wel verwachten dat ze wat creeeren tegen heracles
Mag wel, na 90 minuten 0-9quote:Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als Heracles niet aanzet is het 0–4 voor rust
Beetje onzin hè, als je goed voetbalt maakt het niet uit dat het in Almelo is.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV heeft het altijd moeilijk in Almelo...
Daarnaast is iets mogen verwachten en iets daadwerkelijk uitvoeren totaal verschillendquote:Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zijn de stats?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou je denken, maar Feyenoord heeft in de hele geschiedenis nog maar 2 keer gewonnen van VVfuckingVquote:Op zondag 5 februari 2012 14:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje onzin hè, als je goed voetbalt maakt het niet uit dat het in Almelo is.
Dan valt het toch mee?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel altijd winst. Maar is meestal 0-1 of 0-2.
liever verlies natuurlijk maar gebaseerd op het verloop van net dan wint PSV welquote:
Tja. Maar zou het iets uit maken voor Feyenoord in de volgende wedstrijd tegen VVV? Dan kan je de geschiedenis toch gewoon aan de kant schuiven, heeft geen invloed meer.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou je denken, maar Feyenoord heeft in de hele geschiedenis nog maar 2 keer gewonnen van VVfuckingV
Jammerquote:Op zondag 5 februari 2012 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lukt me niet vanaf de laptop op tv he.
17-04-2011 Heracles Almelo - PSV ERE 0-2quote:
Fuck. Lette niet op. Waar zit hij?quote:
Eens dat het onzin zou moeten zijn, maar toch heeft het schijnbaar invloedquote:Op zondag 5 februari 2012 14:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja. Maar zou het iets uit maken voor Feyenoord in de volgende wedstrijd tegen VVV? Dan kan je de geschiedenis toch gewoon aan de kant schuiven, heeft geen invloed meer.
Korte zijde, achter de goal van Pasveer.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fuck. Lette niet op. Waar zit hij?
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef aight1 het volgende:
Marcelo heeft al een half jaar geen kopduel meer verloren volgens mij.
Ah ff in de gaten houden of ik m ziequote:Op zondag 5 februari 2012 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Korte zijde, achter de goal van Pasveer.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WhenAs the reds are go marching in on on on
Nope, Utrecht was beterquote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef leolinedance het volgende:
Was Ajax echt zo dramatisch als ik lees?
Nja, woorden kunnen het niet omschrijven.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef leolinedance het volgende:
Nog dramatischerquote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef leolinedance het volgende:
Nog dramatischer.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef mrstylo het volgende:
Geef Zaka aub 8ton salaris ofzo.
We kunnen veel geld aan hem verdienen.
Fernandes keepte geweldig de ene wereld redding na de andere.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef leolinedance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |