Als hij weer zo voetbalt als vorige jaren mag hij ook wel weer naar Twente van mij part.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Volgend jaar zal Janssen wel naar Arnhem vertrekken
Heel lang. De Boer gaat niet weg.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stel nou dat Ajax verliest vandaag he (i.t.t de TT) hoe lang zit De Boer er dan nog?
Frank bljft eeuwigquote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stel nou dat Ajax verliest vandaag he (i.t.t de TT) hoe lang zit De Boer er dan nog?
Niet langquote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die zit er nog wel een tijd. Prima wat mij betreft.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoop het want dan komt project 2014 weer een stapje dichterbij!quote:
Ik hoop zo lang mogelujk.De Boer kan hier niks aan doenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet jij een betere optie op dit moment dan? Vorig jaar wel de Eredivisie gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Willen jullie De Boer houden? Ajaxieden..
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Willen jullie De Boer houden? Ajaxieden..
Het ligt allemaal aan Eriksen zelf volgens de kenners hier.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik vind het gewoon triest voor Eriksen. Je moet je maar ontwikkelen in zo'n team. Ik hoop dat er snel een topclub komt die hem voor 5 a 6 miljoen ophaalt. Dat gun ik die jongen gewoon...
Eriksen loopt erbij alsof hij de grootste vedette aller tijden is terwijl hij nog echt helemaal niks heeft laten zienquote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik vind het gewoon triest voor Eriksen. Je moet je maar ontwikkelen in zo'n team. Ik hoop dat er snel een topclub komt die hem voor 5 a 6 miljoen ophaalt. Dat gun ik die jongen gewoon...
Van Gaal?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef Quisho het volgende:
[..]
Weet jij een betere optie op dit moment dan?
Met het huidige spelersmateriaal kan Mourinho/Fergie/whatever niks meequote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik hoop zo lang mogelujk.De Boer kan hier niks aan doen
Nee dat niet. Vind Frank soms wel date beslissingen nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef Quisho het volgende:
[..]
Weet jij een betere optie op dit moment dan?
Wat heeft dit met Ajax te maken? Was geen overtreding en de scheids weigert fatsoenlijk op te treden.quote:
Ja ajax heeft hier niets mee van doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Ajax te maken? Was geen overtreding en de scheids weigert fatsoenlijk op te treden.
Inderdaad. Is ie eindelijk een mannetje voorbij...quote:Op zondag 5 februari 2012 13:42 schreef Saekerhett het volgende:
Koppers, wtf.... Actie prima en dan zo'n voorzet
Ajax is een prachtige club met een paar idioten die niet kunnen voetballen.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wouters haal 'm eruit man. Die gast kan echt niet verder
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
de homo club gat wel verliezen agahhahah
En Vermeer.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax is een prachtige club met een paar idioten die niet kunnen voetballen.
ja wat ze zeggen dat ze de homo club moeten zijn nou danquote:
hahahaha xD Jij kan niet eens BANNEN!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet ik om die opmerking iemand bannen?
Of hij loopt het verder kapotquote:Op zondag 5 februari 2012 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij rent
Dan valt het vast wel mee?
jij spoort echt nietquote:
Nee gelukkig niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
hahahaha xD Jij kan niet eens BANNEN!
Kan ookquote:
Net als Stam, op het EK of WK, wenkbrauw gescheurd, wordt langs de kant gehecht en wil zo verder spelenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:45 schreef Mandéra het volgende:
Asare is wel een echte man, ff tanden op elkaar en doorgaan.
Zo speelt Ajax al 50 minuten lang.quote:
Stam is ook geen mensquote:Op zondag 5 februari 2012 13:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ook
[..]
Net als Stam, op het EK of WK, wenkbrauw gescheurd, wordt langs de kant gehecht en wil zo verder spelen
Klopt, maar bij Utrecht vind ik dat jemmerquote:Op zondag 5 februari 2012 13:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo speelt Ajax al 50 minuten lang.
quote:
Als schoonmakerquote:
Samen met Blind en Ebecilio!quote:
Dat wordt echt ongelofelijk saai.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks mooi New England Patriots - New York Giants
Hoezo? Ajax is toch geen serieuze concurrent voor de landstitel.quote:
Neejoh, PSV zien verliezen van Heraclesquote:
Om 17:00 speelt chelsea pas domboquote:Op zondag 5 februari 2012 13:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neejoh, PSV zien verliezen van Heracles
Die kans is niet bijzonder grootquote:Op zondag 5 februari 2012 13:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neejoh, PSV zien verliezen van Heracles
ajax is nooit goed geweestquote:Op zondag 5 februari 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn internet en tv en EL liggen eruit..
Ajax 0-1 tegen utrecht wtf? Ajax weer zo slecht?
Dat ik dit mis goffedomme
hij kan beter de eer aan zichzelf houden jaquote:
omdat ie er niks van baktquote:Op zondag 5 februari 2012 13:52 schreef blup het volgende:
Waarom staat bulykin eigenlijk nooit in de basis?
Omdat ie er niets van kan.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:52 schreef blup het volgende:
Waarom staat bulykin eigenlijk nooit in de basis?
HOAX hoe zit je dan op fok zonder internet hahahahahhaquote:Op zondag 5 februari 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn internet en tv en EL liggen eruit..
Ajax 0-1 tegen utrecht wtf? Ajax weer zo slecht?
Dat ik dit mis goffedomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
7 keer op doel schieten en dan 5 keer scoren...quote:
Sorry hoor... Beetje geïrriteerd jongen?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 17:00 speelt chelsea pas dombo
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat ben jij een nare gast, met je 12 jaar
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
HOAX hoe zit je dan op fok zonder internet hahahahahhaDie spoiler had je niet moeten zetten dan had je hem gedisst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
HOAX hoe zit je dan op fok zonder internet hahahahahhaJa mang op mijn Iphoney mang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice tog lekkr sopcast lite allesquote:
Fischer.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Als de jeugdopleiding zo goed is als Ajacieden altijd beweren moet er bij de A'tjes toch wel iets beters dan Bulykin te vinden zijn
Want?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
MAKKELIE KOM DAN KNEUS. IS EEN PINGEL.
Whut sopcast kan op je phone?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
nice tog lekkr sopcast lite alles
Rot op manquote:Op zondag 5 februari 2012 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
MAKKELIE KOM DAN KNEUS. IS EEN PINGEL.
Omdat Ajax beter is in deze helft.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo dat smaakte goed. Waarom nog geen 0-2?
Is nog in de maakquote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo dat smaakte goed. Waarom nog geen 0-2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
ja maar moet je wel wifi verbinding hebben om te gebruiken... dus dat zal hem niet lukken als je geen internet hebtquote:
Iets voor Ajax volgend jaar?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Gerndt kan er ook echt helemaal niks van
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
Onbegrijpelijk dat Bulykin nog steeds op de bank zit.
Echt
Die moet gewoon in de basisquote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
Echt
Inderdaad..quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
ja maar moet je wel wifi verbinding hebben om te gebruiken... dus dat zal hem niet lukken als je geen internet hebt
Wij blij dat we die flapdrol niet meer hebben kunnen halen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Gerndt kan er ook echt helemaal niks van
eredivisie ajaxquote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom praat die commentator de hele tijd over de warmloper(s) van Ajax, de geschiedenis van Ajax en alles, maar NIET over Utrecht?
quote:
Helemaal met zijn scoringspercentage van 71% ( keer schieten, 5 keer raken)quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
Echt
Frank kan hier niets aan doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij blij dat we die flapdrol niet meer hebben kunnen halen.Wordt dit het ontslag van de Boer btw?
Is idd de enige die met deze temperaturen normaal kan functioneren in die selectie.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Jojoortje het volgende:
Echt
PSVquote:Op zondag 5 februari 2012 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Manolev - Derijck - Marcelo - Willems
Labyad - Toivonen - Strootman
Lens - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Hutchinson, Wuytens, Vennegoor of Hesselink, Depay en Ritzmaier.
Depay
Dan kan beter Blind ontslag nemen. de Boer valt bijna niets te verwijten...behalve Imbicilio en Blind.quote:
Hij heeft al gewisseld he.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
Bijna 70e min. dus gaat Frank wisselen.
Ajax slecht, Utrecht verdedigend en 1 kans gehadquote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad..
Maar doe ff samenvatting, ajax zo slecht? Utrecht lucky goal? Kaarten?
kandi wat? Jij bent een inburgeringskandidaatquote:
Omdat dat typisch Ajacieden gedrag is.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom schreeuwt iedereen om een ontslag van Frank?
Wie is iedereen? Die snappen er dus ook echt niks van.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie doet dat dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
3 kaarten nu en Utrecht heeft nu 3 kansen gehad.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
`
[..]
Ajax slecht, Utrecht verdedigend en 1 kans gehad
verder volgens mij 2 kaarten voor utrecht alleen
En een fout van Vermeer. Ajax speelt niet goed maar Utrecht domineert ook niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
`
[..]
Ajax slecht, Utrecht verdedigend en 1 kans gehad
verder volgens mij 2 kaarten voor utrecht alleen
Omdat hilverdum en alles in de media voor ajax. En topclub die slecht doet verkoopt beter dan middenmotor die boven zochzelf stijgt. Underdogsteunen doen we niet met voetbal.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom praat die commentator de hele tijd over de warmloper(s) van Ajax, de geschiedenis van Ajax en alles, maar NIET over Utrecht?
Alleen de trollen,maar dat is logischquote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet waarom ze geen onpartijdige commentator op deze wedstrijd zetten.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die is naar Juve...quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef Guidetti het volgende:
Zit Bouy op de bank? Anders zou ik hem inbrengen.
wat ik zeg klopt toch gewoon?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef Quisho het volgende:
[..]
En een fout van Vermeer. Ajax speelt niet goed maar Utrecht domineert ook niet.
Gast kan er niks van.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef Guidetti het volgende:
Zit Bouy op de bank? Anders zou ik hem inbrengen.
juist niet logisch. het gaat nu slecht dus waarom zou de trollen hieraan iets willen veranderen?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Alleen de trollen,maar dat is logisch
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, een gelijkspel van Ajax kan ik ook mee leven
zou onverdiend zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, een gelijkspel van Ajax kan ik ook mee leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |