Als hij weer zo voetbalt als vorige jaren mag hij ook wel weer naar Twente van mij part.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Volgend jaar zal Janssen wel naar Arnhem vertrekken
Heel lang. De Boer gaat niet weg.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stel nou dat Ajax verliest vandaag he (i.t.t de TT) hoe lang zit De Boer er dan nog?
Frank bljft eeuwigquote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stel nou dat Ajax verliest vandaag he (i.t.t de TT) hoe lang zit De Boer er dan nog?
Niet langquote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die zit er nog wel een tijd. Prima wat mij betreft.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoop het want dan komt project 2014 weer een stapje dichterbij!quote:
Ik hoop zo lang mogelujk.De Boer kan hier niks aan doenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet jij een betere optie op dit moment dan? Vorig jaar wel de Eredivisie gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Willen jullie De Boer houden? Ajaxieden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |