Ik ben benieuwdquote:
Pm even wanneer je zoal thuis bent, moet binnenkort naar Breda.quote:
In de eerste minuut krijg ik het gevoel dat je allemaal losse noten achter elkaar speelt ? Was dat de bedoeling ? Alsof er een kleine pauze zit voordat je de volgende noot pakt en speelt zegmaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, laatste dagen flink aan het knutselen geweest.
Dit als resultaat: http://www.soundclick.com(...)5568&songID=11421531
Had iets vloeiender gemogen, maar het is ongeveer de bedoeling, vooral demo nu, zodat mijn bandgenoten ook weten waar ik heen wil.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
In de eerste minuut krijg ik het gevoel dat je allemaal losse noten achter elkaar speelt ? Was dat de bedoeling ? Alsof er een kleine pauze zit voordat je de volgende noot pakt en speelt zegmaar.
Het overdrive gedeelte klonk bij het schrijven ook best lekker, gaande weg steeds minder gaan vinden, heb het aangepast gehad voordat ik het uploaden, vind het nu wel redelijk klinken voor wat het eerst was.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Het tweede gedeelte met die bak distortion klinkt wel heel lekker. Props daarvoor iig.
heb ik het over van 2.33 tot 4.45 ongeveer.
Lees je PM eensquote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pm even wanneer je zoal thuis bent, moet binnenkort naar Breda.
maar... jij kan toch ook wel richting Breda komen?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Lees je PM eens![]()
En ook de vorige aub.
Nee mijn paspoort is verlopenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar... jij kan toch ook wel richting Breda komen?
Het stuk dat zo rond 3:30 begint vind ik erg mooi.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, laatste dagen flink aan het knutselen geweest.
Dit als resultaat: http://www.soundclick.com(...)5568&songID=11421531
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Pm even wanneer je zoal thuis bent, moet binnenkort naar Breda.
Hij heeft best een lekker geluid clean en drive. Maar bij drive verzuipt hij gigantisch in de mix. Maar voor thuis primaquote:Op maandag 6 februari 2012 16:35 schreef Braddie het volgende:
Klopt, dat heb ik gemerkt met de AC30, eenmaal half open begon hij echt heel prettig te klinken, maar mijn ervaring met die FM212 is dat die ook heel lekker klinkt, en niet *Muddy* word.
Ik gooi hem waarschijnlijk in de FX loop en gebruik de drives van m`n pedaaltjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij heeft best een lekker geluid clean en drive. Maar bij drive verzuipt hij gigantisch in de mix. Maar voor thuis prima
Tof!, succes met spelen daarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:21 schreef Gitaarmat het volgende:
... en dan sta je ineens met je bandje op het programma op www.lowlands.nl!
Dan nog... je gaat toch geen drive door je FX-loop gooien? Het enige, over het algemeen, wat je daar doorheen haalt is de delay en de reverb...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:04 schreef Braddie het volgende:
Ik wil natuurlijk eerst ondervinden of de drive van die versterker echt verzuipt in de mix, gebeurd dit dan gebruik ik die dingen van m`n pedaaltje wel, of ik koop er later een SD-1/BD-2 bij.
Nice, hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:21 schreef Gitaarmat het volgende:
... en dan sta je ineens met je bandje op het programma op www.lowlands.nl!
Dat dus, je wil juist je pre amp een opdonder geven. Als je hem na je pre amp gooit heeft het weinig zin.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dan nog... je gaat toch geen drive door je FX-loop gooien? Het enige, over het algemeen, wat je daar doorheen haalt is de delay en de reverb...
Ok, dan klooi ik gewoon met die onboard Drive, die zal wel prima zijn!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dan nog... je gaat toch geen drive door je FX-loop gooien? Het enige, over het algemeen, wat je daar doorheen haalt is de delay en de reverb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |