Dat las ik idd ook op andere sites met ander merken. De auto is all-risk verzekerd dus mocht het duur uitvallen is het een kwestie van verzekerings werk.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:38 schreef densmee het volgende:
Je zult de auto moeten laten uitlijnen, als je geluk hebt zijn je spoorstangen en stuurstangen nog zo ver nastelbaar dat ze dat nog kunnen. Dan ben je voor 100 euro wel klaar
Zat in zijn 2, maar denk dat het niet harder dan 20/25 was. Hij is echt als een blok doorgegleden en bijna niks afgeremd. Echt een kut gevoel dat je die stoeprand dichterbij ziet komen en maar blijft glijden al was het maar 3 m.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:39 schreef Gokhan03 het volgende:
Wat is 'lage' snelheid? Heb je het over stapvoets rijden of ging je echt rond de 20/30 km/h.
Dat is te doen, maar hoelang was je dat auto kwijt want eigenlijk hebben we hem dinsdag al nodig. Maar ben bang dat het een leen auto word dan......quote:Op zondag 5 februari 2012 09:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Niet meet mee rijden, gebeurt er wat onder weg dan ben jin 100% aan sprakelijk!
Laatst een soort gelijke schade hersteld
2 nieuwe velgen met banden
Nieuwe schokdemper met veer
Nieuwe fusee lichaam
Nieuw wiellager
Nieuwe naaf
Nieuwe astap
Nieue lager
Nieuwe naaf
Nieuwe ankerplaat
Kosten rond de 2k
Dat ging vast wel even wat harder dan stapvoets rijden?quote:Op zondag 5 februari 2012 09:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Niet meet mee rijden, gebeurt er wat onder weg dan ben jin 100% aan sprakelijk!
Laatst een soort gelijke schade hersteld
2 nieuwe velgen met banden
Nieuwe schokdemper met veer
Nieuwe fusee lichaam
Nieuw wiellager
Nieuwe naaf
Nieuwe astap
Nieue lager
Nieuwe naaf
Nieuwe ankerplaat
Kosten rond de 2k
Nopequote:Op zondag 5 februari 2012 09:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat ging vast wel even wat harder dan stapvoets rijden?
Wat is dat?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:08 schreef wilanoniemblijven93 het volgende:
Ja zo is het ongeveer gebeurd, als ik het zo terug kijk is de grootste klap op het linkervoorwiel gekomen.
[ afbeelding ]
De zwarte lijn was de bedoeling maar het werd de rode.
Hoe kunnen er dan bijna kale voorbanden opzitten?quote:Op zondag 5 februari 2012 09:41 schreef wilanoniemblijven93 het volgende:
Ook is hij gewoon altijd in onderhoud geweest en pas door de apk. ..
In b4 zomer en winterbandendiscussie.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:34 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Hoe kunnen er dan bijna kale voorbanden opzitten?
ik zou maar even wachten met verzekering bellen, misschien is het allemaal nog te richten en dan hoeft het niet meer dan 100 euro te kosten.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik was hem niet kwijt, dat was de klant auto heeft een dag of 4 gestaan ivm wachten op onderdelen
Ps bel de verzekering die regelen alles voor je incl vervangend vervoer
Ik denk dat ook voorstanders van zomerbanden toch wel van mening zijn dat ze dan toch wel fatsoenlijk profiel moeten hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:37 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
In b4 zomer en winterbandendiscussie.
Denk dat daar gewoon ijs lag of je reed simpelweg te hard.
Dit ja, helemaal als je op het oog al ziet dat je linker wiel anders staat dan de rechter.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtf bij die mensen die zeggen alleen bandje vervangen
Verwacht maar dat de draagarmen en stuurstangen kapot zijn als de wielen zo scheef staan! Dit kan een dure hobby worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |