Oeeeh lekkerquote:Op zondag 5 februari 2012 01:45 schreef Mss het volgende:
Mijn huisgenoten zitten shoarma te vreten.
Ik vind het niet lekker, maar ik had sowieso geen behoefte aan een midnight snack.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeeeh lekkerik heb neppe haribo van de Hema
Oooh jawel lekker shoarma met friet en knoflooksausquote:Op zondag 5 februari 2012 02:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker, maar ik had sowieso geen behoefte aan een midnight snack.
quote:Op zondag 5 februari 2012 08:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedemorgen.
Wakker worden van een natte neus in je gezicht
Cody is de nacht goed doorgekomen, heb hem nauwelijks gehoord 's nachts, dus dat is mooi.
Ik heb hem in de slaapkamer gehouden en Miep in de woonkamer, kon zij tenminste ook weer even scharrelen. Miep is nu aan het laten zien dat ze de baas is, het is zo lachwekkend. Die kleine kad die op de tafel zit te doen alsof het haar allemaal niks interesseert en als hont dan te dichtbij komt gaat ze met haar pootje slaan en dan gaat Cody stuiteren.
Alleen als Miep op de grond zit denkt ze even "fuck, jij bent wel heul groot" en spring ze snel weer op tafel.
Het ging met mijn vorige hond hetzelfde trouwens. Toen heeft het twee weken geduurd en toen bedacht Miep dat de hond vast wel warm was om bij te liggen en dacht de hond "okay".
Dus dit gaat wel goed komen
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij is 1,5. Dus ook nog hartstikke jong en energie genoeg.
Net flink eind gewandeld, mijn benen zijn getraind maar mijn armspieren ook.
En weer reacties onderweg. "Is dat een poedel? Wat een mooi beest!"
![]()
![]()
Voordeel ontdekt: Hij vind balletjes leuk, dus daar kon ik hem wel even mee vermaken
En hij is aangevallen door een Jack Russel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |