abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:31:04 #1
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_107608509

Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.

Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.

Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.

Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec

Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov

FOK! TS server: 178.63.54.5:9987

BoF: #1 NL-Band-of-Fok!kers #1 Back to Karkand en originele maps RANKED
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK

BoF: #2 NL-band-of-Fok!kers #2 (Vanilla) - Originele maps only RANKED
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie

BoF: #3 i3d.net - Band of Fok!kers clanwar server #2 (UNRANKED) - weapon- and vehicleunlocks are all unlocked for every player
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK

BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian

Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg Platoon
SPOILER: Fok! spelers
Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.
pi_107609186
Ik zag het aantal kills/uren/whatever wel, trouwens. Dus dan moet jij niet goed gekeken hebben :P
Conscience do cost.
pi_107609335
'sup?

Weer terug van een weekje wintersport, nog iets gemist?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:55:37 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_107609423
Weer terug na hoop persoonlijke shit, nu weer internet en tijd, merk dat de game nog net zo instabiel is ondanks updates... Wel jammer, want speelt soms echt heel lekker maar het heeft gewoon nog steeds niet de lolfactor die ik in BC2 wel had.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:56:32 #5
12888 Skull-splitter
pi_107609465
Oh, en "waar we" titels :r
pi_107609594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Weer terug na hoop persoonlijke shit, nu weer internet en tijd, merk dat de game nog net zo instabiel is ondanks updates... Wel jammer, want speelt soms echt heel lekker maar het heeft gewoon nog steeds niet de lolfactor die ik in BC2 wel had.
Snap wat je bedoelt idd.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_107609694
Grootste gebreken van battlefield 3 t.o.v. bad company 2 vind ik nog steeds dat je C4 niet meer kan gooien en dat het opeens moeilijk is geworden om mensen uit een heli te snipen :'(
Conscience do cost.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:02:52 #8
12888 Skull-splitter
pi_107609714
Dat betreft vind ik BF3, mogelijk omdat ze teveel "bloody screen, so real!" op CoD willen lijken, gewoon de plank volledig mis slaan. Het speelt net niet lekker, en ook het wapengevoel is niet zo lekker als in BC2.

Then again, met een beetje wennen is het wel weer lekker spelen op grotere maps.
pi_107609813
Ik vind het tot nu toe best goed O+ En ik heb ook aardig wat BC2 gespeeld (wel op de xbox trouwens)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:17:15 #10
4259 JK
pi_107610292
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:48 schreef ems. het volgende:
Ik zag het aantal kills/uren/whatever wel, trouwens. Dus dan moet jij niet goed gekeken hebben :P
Ik heb die schermen de afgelopen 3 maanden heel erg veel bekeken... misschien dat het voor sommige accounts niet geunlocked was? Ik heb geen browserupdate gedaan... ik kon echt niet zien hoeveel mortar kills ik bijv had bij de awards, natuurlijk wel bij de wapens. Vreemd...

Vandaag even lekker met de L96 bezig.. snipen is best aardig, maar heb het toch meer op het wat actievere spel. Maar met een bipod valt er best te sniperen.
pi_107610579
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef JK het volgende:

[..]

Ik heb die schermen de afgelopen 3 maanden heel erg veel bekeken... misschien dat het voor sommige accounts niet geunlocked was? Ik heb geen browserupdate gedaan... ik kon echt niet zien hoeveel mortar kills ik bijv had bij de awards, natuurlijk wel bij de wapens. Vreemd...
Zou kunnen. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat het ooit anders was en ik heb toch vrij regelmatig daar gekeken. Ondertussen kijk ik er niet meer want eigenlijk heb ik totale /care voor die awards :P
Conscience do cost.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:36:05 #12
4259 JK
pi_107611125
Ik probeer nog steeds m'n e-penis te vergroten, hij is nu al 50cm. ;)

Wat ik overigens ook erg slecht van Dice vind, is de iOS app... je ziet 'm al sinds eind oktober op de login pagina van Battlelog, maar nog steeds geen app, onderhand hoeft niemand 'm meer.

En ook belachelijk hoe lang cheaters in de leaderboards kunnen staan. Overduidelijk cheaters.. neem P3D0B34R_0WN, die staat al ik denk 2 weken op nr 1 met een accuracy van 1072%.
'We doen nu extra ons best om de cheaters aan te pakken"... Dice lijkt gvd wel de NS 'We zijn klaar voor de winter'.
pi_107611469
Hoe krijg je een accuracy van 1072%? Dan schiet je mensen headshots door muren zonder kogels te gebruiken oid?
Conscience do cost.
pi_107611675
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:44 schreef ems. het volgende:
Hoe krijg je een accuracy van 1072%? Dan schiet je mensen headshots door muren zonder kogels te gebruiken oid?
Door te hacken :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_107611806
Ja maar wat hack je dan? Je stats dus? Ingame kan daar weinig mee te maken hebben lijkt me.
Conscience do cost.
pi_107612820
Heb net die mortar unlocked. Als je 'm deployed is er geen weg terug!?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_107613675
Je verlaat mortar met E en kan hem dan weer oppakken door R ingedrukt te houden.

Leuk detail trouwens dat je op lagere levels die de mortar net unlocken games krijgt waarin ALLEEN MAAR wordt gemortard, maar op level 45+ is elke mortar die je ziet vrij zeldzaam :P
Conscience do cost.
pi_107614507
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 23:41 schreef ems. het volgende:
Je verlaat mortar met E en kan hem dan weer oppakken door R ingedrukt te houden.

Leuk detail trouwens dat je op lagere levels die de mortar net unlocken games krijgt waarin ALLEEN MAAR wordt gemortard, maar op level 45+ is elke mortar die je ziet vrij zeldzaam :P
Oké.. Ja, kan ik begrijpen. Nu ik 'm net unlocked heb is het wel grappig iig. :P
pi_107620150
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:54 schreef ems. het volgende:
Ja maar wat hack je dan? Je stats dus? Ingame kan daar weinig mee te maken hebben lijkt me.
Ik zag een tijdje terug een filmpje van een hack waar je alleen maar hoefde te aimen en iedereen viel dood neer die ook maar in je field of vision liep. Samen met een wall hack kan je 32 kills halen met je wapen met 0 schoten in de eerste paar tellen van de game. En als je op een server zit zonder admin kan je toch wel 100/300-0 halen voordat je van de server wordt gekicked of de tegenpartij geen tickets meer heeft.

Op die manier gaat je accuracy wel hard omhoog. Maar ik zie er de lol niet van in.
  zondag 5 februari 2012 @ 09:39:28 #20
12888 Skull-splitter
pi_107620420
Ik snap dergelijke cheats toch niet. Behalve voor statsgeile mensen schiet je er geen kut mee op lijkt me. Je vaardigheid wordt niet beter, je frustreert alle andere gamers en betaalt dus eigenlijk grof geld om nutteloos te klikken zonder zelf ook maar IETS te hoeven doen.
pi_107622802
Sowieso snap ik cheats niet. In de counterstrike-beta tijden, toen ik een jaar of 13 was werd ik zo gefrustreerd van alle cheaters dat ik er zelf een had geinstalleerd om te zien. Nou leuk, totaal geen uitdaging meer :')
Conscience do cost.
pi_107622922
Toen ik nog op kantoor werkte werd er vrijdags altijd cs gespeeld. 1 collega had standaard een aimbot draaien. Nou leuk man. Ging dan maar wat browsen op de interwebz met een biertje in mijn hand als hij mee deed.
  zondag 5 februari 2012 @ 12:14:48 #23
131603 Afwazig
Serious business
pi_107623008
Zo`n collega had ik echt wel structureel gepest.
pi_107623128
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:14 schreef Afwazig het volgende:
Zo`n collega had ik echt wel structureel gepest.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_107623305
Gepest? Het valt me nog mee dat jullie hem niet met computer en al buiten de werkplaats hadden gezet.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')