dit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:15 schreef MaGNeT het volgende:
Wat acceptabel is bepaal je natuurlijk zelf.
Sommige mensen laten ieder krasje repareren, anderen kijken niet op of om van een parkeerdeukje.
Waarom zouden krasjes onder de deurgreep minder erg zijn dan krasjes op andere plekken? Ik vind het allemaal storend. Juist bij de deurgreep zou ik irritant vinden, omdat je daar nog relatief vaak naar kijkt. Dan heb ik liever een paar kleine krasjes op het dak ofzo, wat je amper ziet bij een auto met gemiddelde hoogte.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:21 schreef Cucumissativus het volgende:
Onder gebruikssporen versta ik steenslag, wat lichte krasjes onder de deurgreep en een iets versleten automat. De rest is schade!
Mij boeit dat persoonlijk niet zo heel veel, ik zie de buitenkant van mijn auto toch zelden van dichtbij. Ik heb zelf ook 2 kleine schade's gereden wat ik eerst erg zonde vond, maar aan de andere kant blijft een auto een gebruiksvoorwerp en een paar kleine krasjes die ik zelf bijna nooit zie is eigenlijk helemaal niet zo erg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:26 schreef Cybje het volgende:
[..]
Waarom zouden krasjes onder de deurgreep minder erg zijn dan krasjes op andere plekken? Ik vind het allemaal storend. Juist bij de deurgreep zou ik irritant vinden, omdat je daar nog relatief vaak naar kijkt. Dan heb ik liever een paar kleine krasjes op het dak ofzo, wat je amper ziet bij een auto met gemiddelde hoogte.
Ik ervaar het anders. Ik heb een polo bluemotion en een s4 avant. Als ik in de s4 rij dan gaan ze veel eerder aan de kant.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef grrrbeer het volgende:
Als je sportief wil rijden, beter een minder uitziende auto aanschaffen. Als mensen zien dat je niks te verliezen hebt gaan ze veel eerder aan de kant.
Dat komt omdat de gemiddelde audi rijder als hufter te boek staat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:44 schreef kontknager het volgende:
[..]
Ik ervaar het anders. Ik heb een polo bluemotion en een s4 avant. Als ik in de s4 rij dan gaan ze veel eerder aan de kant.
Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Nee dus
Wil je een auto vol krassen verkopen ofzo?
Gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:
Klopt wel vrees ik. BMW rijders kunnen er ook wel wat van :pquote:Op zondag 5 februari 2012 00:11 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat komt omdat de gemiddelde audi rijder als hufter te boek staat.
Wat een cliche zeg.quote:Klopt wel vrees ik. BMW rijders kunnen er ook wel wat van :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |