Hopelijk..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:51 schreef Plantagehouder het volgende:
Het lijkt mij stug dat ze dan je gehele verbinding knijpen ipv enkel de bittorent poorten.
Kan je router de connecties etc wel aan?
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef klaasdj het volgende:
Het werkt nu weer, maar het was wel vreemd.. had ws wel iets met connecties te maken.
Je weet dat torrents niet een constante snelheid hebben toch? En uh, als je torrents je hele verbinding gebruiken moet je misschien een snelheidslimiet instellen en dan kijken of het werkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef klaasdj het volgende:
Het werkt nu weer, maar het was wel vreemd.. had ws wel iets met connecties te maken.
Ongeveer net zo vreemd als dit topic:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef klaasdj het volgende:
Ach, ik heb ook niet echt zin om er naar te kijken. Thuis heb ik geen KPN, dus ook geen last van. Er bleek ook wel een probleem met de DNS-servers te zijn, landelijk, rond die tijd. Misschien had het daar mee te maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:11 schreef Catbert het volgende:
Onzin dat het aan KPN ligt. Veel goedkope routers hebben gewoon de CPU kracht niet voor zoveel connecties. Daarnaast houdt ADSL er niet van als de upstream volledig volloopt. Gewoon een kwestie van het aantal connecties naar beneden zetten en je upstream limiteren op max 80%.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]stevige conclusie trek je. Zonder uberhaupt maar te testen of het misschien aan je zelf kan liggen.
Kortom je geeft toe dat je veel te voorbarige conclusie volledig onjuist was?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:54 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook niet echt zin om er naar te kijken. Thuis heb ik geen KPN, dus ook geen last van. Er bleek ook wel een probleem met de DNS-servers te zijn, landelijk, rond die tijd. Misschien had het daar mee te maken.
Vanwaar deze rant dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:56 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant?
Waarom open je dan in hemelsnaam een topic?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:54 schreef klaasdj het volgende:
Ach, ik heb ook niet echt zin om er naar te kijken.
Conclusies? Wie had het over conclusies? Ik zie een pakkende TT en een vraag. Het stellen van een vraag die direct gerelateerd is aan het onderwerp zie ik niet als conclusie. Je mag het alleen als conclusie zien als de vraag een vervolgvraag is, en gesteld wordt in combinatie met een conclusie die onderbouwd is. Ander mag je er vanuit gaan dat de vraag het meest belangrijke gedeelte van de boodschap is. Dit soort dingen leerde ik op de basisschool.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kortom je geeft toe dat je veel te voorbarige conclusie volledig onjuist was?
[..]
Vanwaar deze rant dan?
Omdat ik op dat moment internet nodig had. Bovendien is de vraag al beantwoord, want ik vroeg helemaal niet persé hulp, meer om verduidelijking. Het antwoord was: nee KPN doet hier niet aan, het is een technisch probleem.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarom open je dan in hemelsnaam een topic?
Hier in Nederland eindigt een vraag meestal met een vraagteken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:34 schreef klaasdj het volgende:
Conclusies? Wie had het over conclusies? Ik zie een pakkende TT en een vraag.
"Doet KPN hier tegenwoordig ook al aan of is dit een technisch probleem?"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hier in Nederland eindigt een vraag meestal met een vraagteken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |