abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 4 september 2000 @ 22:25:25 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_325974
Streamverslagen van 04-09 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).
Post hier alleen verslagen van de streams. Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 4 september 2000 @ 22:26:03 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_325975
22.15 uur:
Ruth in de tuin (tegen twee dames): "Jullie weten ook niet wanneer ik effe toneel zit te spelen en wanneer niet."
(dit gebeurt terwijl op tv rechts van mij Ruth nog niet is ingestapt, maar dat wisten wij al. Hoewel die Belgen misschien nog niet)


Ruth: "Dan dacht ik al voor een ander. En dat moet je niet doen, dan doe je dat ook nog."
Meisje?: "Dan komt het harder aan dan je bedoelt."

Ruth: "We hebbben vandaag al drie gulden bespaard."
even later: "Tjonge jonge, dat is ook een hype geworden hoor, dat ding."
(weet niet waar hij het over heeft)

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 4 september 2000 @ 22:32:02 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_325992
22.25 uur
Ruth: "Tommy Cooper; die is in zijn harnas gestorven. Dat hadden ze niet door..."
Meisje ?: Aaah, dat mééén je niet."
* Sanne krijgt flash-backs
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 4 september 2000 @ 22:38:18 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_326011
Het begint goed.. mijn stream werkt niet
I'm getting too old for this....
  maandag 4 september 2000 @ 22:40:15 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_326017
Havoc, opmerkingen graag in het topic "Commentaren op de streamverslagen"
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 4 september 2000 @ 22:49:37 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_326041
Voor de tweede keer vanavond wordt er door een "fan" over de tuin geroepen.

Meisje 1: "Het programma vanavond"
Meisje 2: "Was dat niets?"
Meisje 1: "Ze hadden verwacht dat er iets zou gebeuren."

Meisje 1: "Ik weet het niet, ze zeiden het"
Meisje 2: Tegengevallen?
Meisje 1: "Ik weet het niet"

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 4 september 2000 @ 23:02:54 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_326063
22.50 uur
In de bus wordt een spelletje gespeeld. Ik herken Paulus, Sandra en Richard aan het tafeltje .

Man: "Dat is één week-opdracht!"
Andere man (ik geloof Ruth): "We hadden vandaag kunnen beginnen."
Vlaams meisje: "Het gaat echt niet om het borduren."

Richard: "Zonde he, dat we vanmiddag hadden kunnen beginnen, dat wist ik helemaal niet."

23.00 uur
Sandra lacht heel hard, en indringend.
(Red.: Weet nog niet of dit nu juist irritant of heel leuk is)

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 4 september 2000 @ 23:03:06 #8
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_326064
Sandra, Paulus en nog 2 anderen zijn een of ander spelletje te doen. Ze hebben het nu over werken. er wordt nu onderling uitgemaakt wie er morgen gaat werken.

Ze hebben het nu over dat er 3 moeten schilderen en 2 moeten borduren ???

I'm getting too old for this....
  maandag 4 september 2000 @ 23:09:18 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_326078
23.05 uur
De weekopdracht is inderdaad dat zij moeten borduren. Waar heb ik dat toch eerder gezien. Ruth bedenkt een plan waarbij 4 mensen kunnen gaan schilderen, en één borduren.
Ruth legt uit: "Ja maar dan heb je een hindernis. Als ze morgen met zijn tweeën gaan borderen, dan heb je er maar drie om te schilderen. Vandaag hebben we het met zijn vijfen amper afgekregen."

Man (Richard?): Er moet niet geschuurd worden!"

Ruth: "Tussentijds moet je schuren, anders hecht het niet."

Eén van de Belgische meiden zegt dat zij haar laatste sigaret gaat roken. Eén van de mannen vraagt of het al 11 uur is.

Ruth (beetje zeurderig): "Kijk maar op die grondverf; je moet eerst schuren."

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 4 september 2000 @ 23:10:49 #10
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_326083
23:14 Volgens mij zag ik iemand net topless rondlopen (van de achterkant dan). Met een rood slipje Kon alleen niet zien wie het is
Hallo...?
  maandag 4 september 2000 @ 23:28:40 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_326110
23.25
Bericht van redactie:
Waar ze nu mee zitten te spelen, moet allemaal terug in de doos. Dat is voor het kanon.
Moet terug in de fitnessruimte.

Gemor onder passagiers

Ruth: "We zijn slechts een model aan het maken, van hoe je het morgen gaat maken."
Meisje: "Ja maar dat is anders. Ik begrijp het wel. Ik denk dat ik het begrijp."
Ander meisje: "Ja maar dat is denkwerk, en dat telt ook mee."

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 5 september 2000 @ 00:00:09 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_326184
23.55 uur
Stream in slaapkamer, onrustige buspassagiers.

Richard (bleert): "Halllooo, ja halloooo. Ik heb een heel klein lulletje, een heel klein lulletje.... Maar wel met zooo'n hellum erbovenop!!!"

* Sanne gaat zo naar haar mandje, kan er een ander streamen?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_328218
oops gepost in verkeerde dag

[Dit bericht is gewijzigd door Digabit op 06-09-2000 12:19]

pi_328222
sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Digabit op 06-09-2000 12:20]

pi_328224
moest dus op 5 september terchtkomen

[Dit bericht is gewijzigd door Digabit op 06-09-2000 12:21]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')