abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:53:15 #176
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_107973566
O .. Ik dacht een smart .. ;)
pi_107974590
NEE EEN IQ NATUURLIJK O+
Facts don't care about your feelings
pi_107977502
D'r zat vast wat in de thee van Yoshi toen hij dit postte.
Een BMW vervangen door een IQ. :?
pi_107977752
Ja ik ben het helemaal zat. En vandaag weer..... ik betaal elke maand wegenbelasting, een vermogen aan de pomp en genoeg aan boetes... maar de sloebers die geen auto kunnen betalen krijgen een gratis baan voor de bus 8)7 en ik daar in de file staan met m'n BMW.

Ik doe hem weg en ga zo klein en goedkoop mogelijk rijden en dan kunnen mensen me uitlachen of gay noemen maar uiteindelijk kan je gewoon niks anders. De auto's van tegenwoordig zijn prima qua techniek, zo'n toyota heeft echt nauwelijks onderhoud, geen wegenbelasting (tot 2014 dan maar daarna nog weinig), lage verzekering en zuinig.

Kut land :r

[ Bericht 0% gewijzigd door YoshiBignose op 14-02-2012 19:03:25 ]
Facts don't care about your feelings
pi_107978021
Tsja.
pi_107982918
Wel jammer dat je jezelf in slaap moet huilen als je weer een mooie bmw gezien hebt
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_107984226
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:05 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Moet je daar extra voor betalen?
Bij een cabrio :P
Tegelijk een coupé.
pi_107984330
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:10 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Hmmm ja, daar had ik nog niet bij stilgestaan. M'n illusie, wat doe je :P
Ach, het kan best. Ik heb ook een donkerblauwe Z4, maar dan met een caramelkleurig interieur. Zeer mooie kleurcombinatie. De kleur is ietsje lichter dan wat Mr Moon op de vorige pagina postte. Totaal geen last van vervuiling.
pi_107984616
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:48 schreef piekartz87 het volgende:
Wel jammer dat je jezelf in slaap moet huilen als je weer een mooie bmw gezien hebt
Die kont van de facelift 3-serie, da's toch werkelijk prachtig.


En dat zie je nogal vaak, want doorgaans zit je dat na te staren wenn einem wieder auf die linke Spur abonniert ist.
Vrij rap zie je 'm dan in de verte verdwijnen.... :P

Nee, de achterkant van de e90, of de neus van de E36, die koplampen, dat zijn toch wel de echte mooie BMW trekjes.

Dit dus: Prachtig

  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:26:24 #185
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_107984880
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik ben het helemaal zat. En vandaag weer..... ik betaal elke maand wegenbelasting, een vermogen aan de pomp en genoeg aan boetes... maar de sloebers die geen auto kunnen betalen krijgen een gratis baan voor de bus 8)7 en ik daar in de file staan met m'n BMW.

Ik doe hem weg en ga zo klein en goedkoop mogelijk rijden en dan kunnen mensen me uitlachen of gay noemen maar uiteindelijk kan je gewoon niks anders. De auto's van tegenwoordig zijn prima qua techniek, zo'n toyota heeft echt nauwelijks onderhoud, geen wegenbelasting (tot 2014 dan maar daarna nog weinig), lage verzekering en zuinig.

Kut land :r
Je hebt ergens wel een punt. Als je ziet wat je nu maandelijks neerlegt en voor welk bedrag je in een Aygo dezelfde km's maakt, dan is dat op jaarbasis een aanzienlijk bedrag. Je levert in op comfort en veiligheid, maar je krijgt er voldoende knaken voor terug...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Moderator dinsdag 14 februari 2012 @ 21:26:27 #186
18653 crew  D.
pi_107984884
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmm werd dat een tijdje geleden ook niet gevraagd? De 728i is de enige met een 6 cilinder (M52) wat op zich een hele goede motor is. Underpowered is ie niet echt als je alleen maar er mee wilt cruisen, toch 190 pk maar als je echt mensen eruit wil rijden en beetje vermogen hebben op de snelwegen heb je iets meer pk nodig door het hoge gewicht.

Ik hoef niemand eruit te rijden, dus dan zou ie voldoen.
Bovendien is de 728 ook met handbak verkrijgbaar, en ik rijd graag 'echt' auto :P
quote:
Verder is een V12 verschrikkelijk duur in onderhoud en benzine, V8 ook. Ik denk dat het verschil tussen de laatste 2 eerder te verwaarlozen is. De M52 heeft ook in de E36, Z3 en E39 gezeten dus daar zijn ook meer onderdelen van te vinden, of als je motor het begeeft een swap :P

Maar goed een E38 is sowieso gewoon een dure auto. Ik heb een E23 en die heeft heel wat minder elektronica dus daar kan heel wat minder stuk, maar alsnog is het niet goedkoop. De aanschafprijzen van de E38 zijn laag (meestal wel hoge kilometerstanden) maar de maandelijkse kosten zijn ECHT hoog. Hou er rekening mee :P Er is hier wel iemand met een E38 misschien kan je hem e.e.a. vragen (Tarado).
Tja, maandelijkse kosten.

Dat ligt natuurlijk ook aan het gebruik.
Enkel de wb zal wel meevallen, en verzekeren tegen dagwaarde zal ook geen vetpot zijn lijkt me.
pi_107985322
Tja als je er bijna niet mee rijdt is het ook zonde :P Zo'n 750i kost ¤100 per maand aan wegenbelasting en als je die een beetje normaal verzekerd wilt ben je ook wel zo'n ¤100 per maand kwijt. Dat is ¤2400 per jaar kosten die je sowieso hebt. Ga je uit van gemiddeld ¤1500 aan onderhoud per jaar en zo'n 10.000 rijden a 1 op 6 is ongeveer ¤3000 met de brandstofprijzen van tegenwoordig. Tja, voor de één is ¤7000 per jaar wel te betalen. Je rijdt natuurlijk wel heel heerlijk :) maar geloof me nou maar dat het altijd meer gaat kosten dat je in eerste instantie denkt. Dat had ik al met een 3-serie, laat staan een 5 en laat staan een 7 :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Je hebt ergens wel een punt. Als je ziet wat je nu maandelijks neerlegt en voor welk bedrag je in een Aygo dezelfde km's maakt, dan is dat op jaarbasis een aanzienlijk bedrag. Je levert in op comfort en veiligheid, maar je krijgt er voldoende knaken voor terug...
Ja veiligheid, met zo'n klein kut autootje ben je inderdaad wel zo van de aardbodem verdwenen bij een zwaar ongeluk. Hmm het is ook lastig. Anderzijds wil ik best wel geld betalen voor een BMW want ik vind het ook mooi en leuk, maar als je alles zo vergelijkt met die goedkope autootjes van tegenwoordig dan kan je bijna niet ontkennen dat je gewoon gruwelijk geld aan het verspillen bent ;(
Facts don't care about your feelings
pi_107986117
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja veiligheid, met zo'n klein kut autootje ben je inderdaad wel zo van de aardbodem verdwenen bij een zwaar ongeluk. Hmm het is ook lastig. Anderzijds wil ik best wel geld betalen voor een BMW want ik vind het ook mooi en leuk, maar als je alles zo vergelijkt met die goedkope autootjes van tegenwoordig dan kan je bijna niet ontkennen dat je gewoon gruwelijk geld aan het verspillen bent ;(
Mijn motivatie om door te blijven rijden.

1) Ik kijk elke keer nog om als ik uit m'n auto stap, de aygo-rijder niet.
2) Ik glimlach elke keer als ik gas geef en m'n 6cyl hoor, de aygo-rijder niet.
3) Ik zie er uit alsof ik opgesloten zit in een blikje sardientjes, de aygo-rijder wel.
4) Had ik al gezegd dat ik elke keer een glimlach heb als ik naar m'n auto kijk?
5) Ik kan 't betalen.

Comfort, rijprestaties, veiligheid, uitstraling. Het doet een hoop goed.
pi_107986504
Ik glimlach ook als ik een iQ zie maar om andere redenen :') ach ja. Misschien moet ik het ook maar niet doen. Geld moet rollen he, ik eet wel wat minder :')
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 14 februari 2012 @ 23:52:51 #190
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_107992979
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]

Ja veiligheid, met zo'n klein kut autootje ben je inderdaad wel zo van de aardbodem verdwenen bij een zwaar ongeluk. Hmm het is ook lastig. Anderzijds wil ik best wel geld betalen voor een BMW want ik vind het ook mooi en leuk, maar als je alles zo vergelijkt met die goedkope autootjes van tegenwoordig dan kan je bijna niet ontkennen dat je gewoon gruwelijk geld aan het verspillen bent ;(
Come again.

pi_107993309
Op zich heb je wel een punt. Wegenbelasting en brandstof prijzen in Nederland zijn gewoon belachelijk hoog.
pi_107996366
quote:
Dat is ook wel het uiterste he :') simpel gezien is het hoe groter en zwaarder je bent, des te veiliger. Anderzijds rij je ook wel harder in een BMW dus misschien heft dat elkaar een beetje op :P

Zo'n iQ heeft wel 9 airbags :')
Facts don't care about your feelings
pi_107996531
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:12 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat is ook wel het uiterste he :') simpel gezien is het hoe groter en zwaarder je bent, des te veiliger. Anderzijds rij je ook wel harder in een BMW dus misschien heft dat elkaar een beetje op :P

Zo'n iQ heeft wel 9 airbags :')
Je E46 ook 6 was het niet?
pi_107996561
Ja te weinig dus. Geen knieairbags bijv. :P
Facts don't care about your feelings
pi_107999235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Gokhan03 het volgende:
Ja ik ging hem wassen omdat ik van het weekend toen het echt vies was 500 km had gereden. Hele neus van de auto zat onder modder en sneeuw troep.

Zaterdag was ie zo:
[ afbeelding ]
BAH!
ik vond dit al vies zat!


Maar zo vies als de wagen voor mij krijg je hem niet snel :D



quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:40 schreef Hyperdude het volgende:
Ik maak gewoon toffe foto's ;)

[ afbeelding ]
Ik ben meer van de actiefoto's :7
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:19:30 #196
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_108003625
quote:
Ja en nee. Een 940 is eigenlijk een goedkopere 960 en dat model stamt al uit 1990, een E46 uit 1998. Dat scheelt toch al weer acht jaar ontwikkeling.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:53:09 #197
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_108014190
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:46 schreef rival het volgende:
...
Ik ben meer van de actiefoto's :7
[ afbeelding ]
^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_108015589
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:49 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Mijn motivatie om door te blijven rijden.

1) Ik kijk elke keer nog om als ik uit m'n auto stap, de aygo-rijder niet.
2) Ik glimlach elke keer als ik gas geef en m'n 6cyl hoor, de aygo-rijder niet.
3) Ik zie er uit alsof ik opgesloten zit in een blikje sardientjes, de aygo-rijder wel.
4) Had ik al gezegd dat ik elke keer een glimlach heb als ik naar m'n auto kijk?
5) Ik kan 't betalen.

Comfort, rijprestaties, veiligheid, uitstraling. Het doet een hoop goed.
Hee, Ik kijk ook om inderdaad... Herkenbaar.
En veiligheid is ook een fijn iets. Crashen is niet wat je wilt maar als het eens zover komt, dan liever in mn E90 dan in de Picanto of een C1.
En ja het kost geld, maar dat is dan maar zo. Dan maar eens een keer niet op vakantie maar lekker thuis omknoeien.
Zolang de spaarpot nog geen dalende lijn laat zien vind ik het prima.
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:27:46 #199
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_108056367
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
Bezig met de greep op de achterklep. 2 dure uitgescheurde gaatjes; vervangend onderdeel kost iets van ¤268 ex :') (rekening nog niet binnen)
[ afbeelding ]
Ga nu ff een stel RVS ringen eronder plakken zodat het nu niet weer kapot kan.

Nog even een piccie van mijn net schoongemaakte :P achterklep, incl roestplekjes. :(
[ afbeelding ]
Viel nog mee.
Uiteindelijk ¤205,64 ex boeventax
Voor achterklephandgreep in kleur. :')

on-topic: al 24 uur niets gepost hiero.
Iedereen een Aygo en een gratis castratie van de Sociale Dienst gekregen? ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_108062054
Blergh... het is wachten op de ¤2 per liter. Ik verkeer nu al in een staat van mentale verwarring als ik ¤180 moet aftikken als ik m'n 7-serie vol gooi maar moet nu ook nog e.e.a. onderhoud plegen. Binnenkort maar weer in 1 kleur spuiten. Uitlaat op 2 plekken lek, bougieskabels gescheurd en heb eigenlijk wel graag m'n CV weer werkend.

Ping ping ping :'(

Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')