abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2002 @ 19:19:42 #1
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_5066908
Vandaag ontdekt door de signature van Xhorder www.musiquemachine.com waar ik zoekend tussen de MP3's het nummer reason's desire gevonden http://www.musiquemachine.com/mp3/?row=1 die hier al lang op repeat staat Er zullen hier vast mensen posten die hun al kennen maar velen ook niet dus hier hun eigen site: www.winds.nu

Het is een Noorse band waarin kennelijk voor Metalliefhebbers 2 erg gerespecteerde bandleden zitten namelijk: Carl August Tidemann op gitaar en Jan Axel von Blomberg als drummer, schitterende namen iig Verder heb je nog de zanger Lars Eric Si met een orginele dramatische stem maar dan niet zoals velen in de nu-metal beter! En Andy Winter als degene die Winds erg bijzonder maakt door zijn klasieke achtergrond en de schrijver van de muziek. Want daar ben ik van onder de indruk.. Er zit in dat nummer een stuk met piano en viool als basis van het nummer waar ik net gewoon ontroert van werd *snif*

Kortom zeer de moeite waard dit luisterd en huivert! Ik ga opzoek naar meer en ga zeker het eerste album (ohja ook ff noemen ) Reflections of the I kopen en er schijnt er nog een aan te komen.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_5067030
Ken ze al een tijdje, vind ze wel aardig.
pi_5067130
Hee cool Machiel,
Reflections of the I ken ik, vind het heerlijke muziek
  donderdag 18 juli 2002 @ 19:42:50 #4
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_5067139
mijn god, dit vind ik dus echt helemaal niks zeg!.. ieder zijn smaak dan maar...

voor mij klinkt dit meer naar een soort kruising tussen de dodenmars, de sirtaki en die orgeldraaier die el;ke week hier in de stad staat...

brrr..

geef mij maar liever tool ofsow...

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  vrijdag 19 juli 2002 @ 21:59:19 #5
1358 Xhorder
He's back...
pi_5082001
quote:
Vandaag ontdekt door de signature van Xhorder www.musiquemachine.com
Cool!
quote:
geef mij maar liever tool ofsow...
Ja, om daar legale mp3's van te krijgen moet ik veel geld voor neerleggen. Maar we hebben wel een recensie: http://www.musiquemachine.com/reviews/reviews_template.php?id=47
... na vijf jaar
  vrijdag 19 juli 2002 @ 22:32:30 #6
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_5082479
Ja, Winds is koel! Extreem koel zelfs!
pi_25314114
Yup, zeker wel. Vandaag het album 'The Imaginary Direction of Time' voor het eerst beluisterd en ik vind het geweldig. Het doet me erg aan Arcturus denken, maar dat is niet zo vreemd gezien de artiesten die meewerken. Mooi gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')