das wel oldskoolquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Da hopman het volgende:
Is er iemand die het telefonisch heeft geprobeerd?
Vrienden van me. Hadden rond 20 over kaartjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Da hopman het volgende:
Is er iemand die het telefonisch heeft geprobeerd?
Vroeger.... op de MSX computer moest je zo lang wachten totdat Pacman geladen wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:49 schreef Faazz het volgende:
Moet toch wel een verdomd vet spel zijn met zo'n lange loadingsbalk!
Waarom niet gewoon kaartjes op naam... Dit is zo makkelijk te voorkomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:02 schreef peaceman het volgende:
Die klote handelaren staan alweer op marktplaats met tickets om mensen uit te zuigen.
Kunnen we ze niet even gek gaan maken door collectief bizarre biedingen te plaatsen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:02 schreef peaceman het volgende:
Die klote handelaren staan alweer op marktplaats met tickets om mensen uit te zuigen.
op mijn tickets staat gewoon mn naamquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:03 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon kaartjes op naam... Dit is zo makkelijk te voorkomen.
Nee liever niet... moet je alle namen van te voren opgeven en moet er gecontroleerd worden bij de ingang, gewoon op tijd in de wachtrij staan.... het is niet anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:03 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Houd moedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Da hopman het volgende:
Ik en mijn balkje zijn het geduld voorbij!
Goed ideequote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kunnen we ze niet even gek gaan maken door collectief bizarre biedingen te plaatsen?
Tja. Ik vind wel dat je een kaartje moet kunnen verkopen (tegen kostprijs) als je zelf niet kan. Ik walg echter van mensen die kaartjes kopen voor de verkoop.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:03 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kunnen we ze niet even gek gaan maken door collectief bizarre biedingen te plaatsen?
Ja dat klopt maar dus echt persoonsgebonden. Alleen om te wisselen via officiële kanalen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op mijn tickets staat gewoon mn naam![]()
op allebeidat dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |