Hey babequote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Ik moet eerst ff heel veel foto's van mn facebook verwijderen.
whut whyyyquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Ik moet eerst ff heel veel foto's van mn facebook verwijderen.
Nee hoor. Maar hij wil heel bewust niet met zijn kop op het internet. Ik dacht dat hij met mijn facebook geen moeite had omdat hij is afgeschermd, maar dat is niet zo. Dus ik haal alle foto's waar hij op staat (en dat zijn er nogal watquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut??? wat heb ik gemist?? Is het over?
Ooooh okayquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar hij wil heel bewust niet met zijn kop op het internet. Ik dacht dat hij met mijn facebook geen moeite had omdat hij is afgeschermd, maar dat is niet zo. Dus ik haal alle foto's waar hij op staat (en dat zijn er nogal wat) eraf.
Whiej!!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:43 schreef Lindytje het volgende:
Mijn monthly weigh-in.....
Spannend..... is ze aangekomen??
Is ze afgevallen??
-1.3 ook nog zelfs![]()
!!
Mwaaah....gaat...quote:
Vertel!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mwaaah....gaat...
Hoe was je vakantie chick?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Vertel!
Ja heerlijk. Lekker warm. Mooi hotel, lekker gezwommen, aan het strand gelegen, in de sauna gezeten, beetje rondgetourd. Gewoon genieten
Fuuuuquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:19 schreef Incantrix het volgende:
Vind het toch enorm goed en knap van je dat je gegaan bent, Puckzzie
En oh MY! Ik heb een nieuwe liefdePrincess tears is ZO mooi!
Why tsssssquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb besloten toch ook maar a-englands te falen
Hihi, I wish!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
zo denk ik ook dat miss congeniality er uit ziet als sandra bullock
Hardrozequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat heb ik ookZij is hardroze trouwens.
Oeh, leuk! Vond ze in eerste instantie maar meh maar nu ik ze vaker voorbij zie komen, hebben ze toch wel wat..quote:
HONT!!!quote:
Ik ben zwart zeker? Met zwarte letters?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi Mss! Fijn dat je het leuk gehad hebt
Puckzzz, goed dat je gegaan bent![]()
En Nagel waaaaaat cute! Feli met je nieuwe hont. Jij bent trouwens hemelsblauw bwhehe.
Daar hebben we nog discussie overquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Wat leuk! Gefeliciteerd!!
Hoe heet ie?
Maar woont hij bij jou of bij je moeder? Want als ie bij jou woont hoeft ze toch niks uit te leggen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar hebben we nog discussie over.
Ik wil hem eigenlijk Witje noemen. Omdat het kan
En de klank vind ik ook goed bij hem passen. (plus het klinkt als King, zijn naam tot nu toe, dus went hij er misschien sneller aan)
Maar mijn moeder is nog niet geheel blij met de gedachte dat ze mensen moet gaan uitleggen waarom hij Witje heet
Bwhehe lijken wassenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind unf paars met gele stippen
Jij bent roodquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben zwart zeker? Met zwarte letters?
Zij vangen hem op als ik aan het werk benquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar woont hij bij jou of bij je moeder? Want als ie bij jou woont hoeft ze toch niks uit te leggen?
Hij heeft op z'n paspoort een andere naam. Hij heeft zelfs een fucking stamboomquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En King voor een Koningspoedel..Snap dat je dat liever anders ziet
Gooi jij hem dan en dan staan zij zo onder aan het raam 'JA WE HEBBEN HEM'.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zij vangen hem op als ik aan het werk ben
Oh dat is echt fijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zij vangen hem op als ik aan het werk ben
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
En Nagel waaaaaat cute! Feli met je nieuwe hont. Jij bent trouwens hemelsblauw bwhehe.
Welken naam?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft op z'n paspoort een andere naam. Hij heeft zelfs een fucking stamboom
Ja, we gaan nog wel even trainen, want als het niet goed gaat is het zielugquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gooi jij hem dan en dan staan zij zo onder aan het raam 'JA WE HEBBEN HEM'.
Maak een turooriaal voor schagelnaartje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, we gaan nog wel even trainen, want als het niet goed gaat is het zielug
Naden of the Terrier Airedalequote:
Dat zijn lilleken hontsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Naden of the Terrier Airedale
En vervolgens moest ik mijn vader uitleggen dat het echt geen Airedale is, maar dat dat waarschijnlijk de kennelnaam van de fokker is
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En vervolgens moest ik mijn vader uitleggen dat het echt geen Airedale is, maar dat dat waarschijnlijk de kennelnaam van de fokker is
Helemaal officieelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maak een turooriaal voor schagelnaartje.
We willen wel elke welk een column van den hont op den blog hurr
En is t echt een koningspoetel?
en ik en ik en ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zal ik z'n nagels lakken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omfg koop colorbugs dan gaan we hem pimpen en naar shows
Ja dan heet ie dus NOTTA!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik wel es bij Daantje gedaan. Een heule groten Rottweiler met roze nageltjesquote:
Eeeeuw...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwen look voor hont
Daantjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat heb ik wel es bij Daantje gedaan. Een heule groten Rottweiler met roze nageltjes
En zo zijn we ook naar de dierenarts geweest, die lachte zich kapot
grove mosterd met stukjesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe is als mosterd na de maaltijd
Maar je 'kent' mijn ook pas een blauwe hardroze maandagquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kwootknop kapot
Loqi jij bent Oranje, maar dat komt denk ik door je bazenkad
En Mss jij bent donkerblauw/paarsig.
Ik heb trouwens een ontdekking gedaanDe mensen die heul dicht bij me staan, zoals moeder, broertje, zusje en
daar heb ik geen kleur voor
Voor tantes dan weer wel. En mensen die ik te kort 'ken' ook geen kleur. En ik heb nooit zwart of wit.
Das een mooie kleurquote:
Sjezus zeg, wat een gekloot weer..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lolololo.ol
Tussen Vught en Boxtel is zaterdagochtend rond kwart voor 11 een trein gestrand. Het is niet bekend waarom de trein is gestrand en hoeveel mensen er exact in zitten, stelt een woordvoerder van de NS.
Ook is niet duidelijk of de verwarming in de trein het nog doet. De passagiers moeten worden geëvacueerd. Het is nog niet duidelijk hoe dit gaat gebeuren. Door de stilstaande trein is het treinverkeer rond Tilburg, Eindhoven en Den Bosch ontregeld.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das een mooie kleur. Misschien moet ik mijn nieuwe bloglayout wel met lavendel doen!
Mja, sommige mensen posten denk ik meer gevoelsmatige dingen dan de ander ofzo. Weetiketquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar je 'kent' mijn ook pas een blauwe hardroze maandag
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kwootknop kapot
Loqi jij bent Oranje, maar dat komt denk ik door je bazenkad
Vind het wel een interessant principe though, die kleuren aan personen koppelenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, sommige mensen posten denk ik meer gevoelsmatige dingen dan de ander ofzo. Weetiket
Inddquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
wij zouden eigenlijk naar den bosch gaan vandaag maar hebben geskipt. Goeden besluit!
Niet alleen personen maar ook plaatsenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vind het wel een interessant principe though, die kleuren aan personen koppelen
Lavendel is een hele mooie rustige kleur voor een blog. Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das een mooie kleur. Misschien moet ik mijn nieuwe bloglayout wel met lavendel doen!
Uit de deur van de trein springen, en dan deels langs het spoor naar dichtsbijzijne weg en wachten op de busquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Passagiers evacueeren LOL
Komt er een helikopter en moet je er dan via een klimtouw in komen?
Nare situatie zegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:11 schreef megamandy het volgende:
Nou goed nieuws voor mij, hoef niet in de andere winkel te werken. Maar die zijn wel nog steeds openik geprobeerd om fnv bondgenoten te bellen zijn die alleen aanwezig tijdens kantooruren
(op hun site staat dat het in een winkel volgens hen minimaal 15 graden moet zijn).
Ik was even in die winkel om dat te vertellen, zie je gewoon je ademooh en ze moesten k offie en gluhwein enzo voor de klanten kopen mhehe en de pin doet het ook niet
Nu probeerde ze de directeur te bereiken (al twee uur ofzo) maar persoonlijk had ik die tent allang dichtgegooid. Super zoelig voor die assistent, is er net 5 maanden eerste keer alleen en stond toestraks te huilen van de kou, die meis is ook pas 19
Lekker in de sneeuwquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uit de deur van de trein springen, en dan deels langs het spoor naar dichtsbijzijne weg en wachten op de bus![]()
. Heb ook eens gehoord dat mensen langs het spoor maar richting station moesten lopen
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Notta
Arme hont.
M'n moeder vond Witje dus raar, toen stelde ik Wit-nie voor. Ging ze nog serieus overwegen ook
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lavendel is een hele mooie rustige kleur voor een blog. Ik zeg doen!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Notta
Arme hont.
M'n moeder vond Witje dus raar, toen stelde ik Wit-nie voor. Ging ze nog serieus overwegen ook
Inderdaad voor jou wel fijn! Maar wel kut voor de mensen die wel in die andere winkel moeten staan.. Snap niet dat ze die winkel nog niet hebben dichtgegooid!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:11 schreef megamandy het volgende:
Nou goed nieuws voor mij, hoef niet in de andere winkel te werken. Maar die zijn wel nog steeds openik geprobeerd om fnv bondgenoten te bellen zijn die alleen aanwezig tijdens kantooruren
(op hun site staat dat het in een winkel volgens hen minimaal 15 graden moet zijn).
Ik was even in die winkel om dat te vertellen, zie je gewoon je ademooh en ze moesten k offie en gluhwein enzo voor de klanten kopen mhehe en de pin doet het ook niet
Nu probeerde ze de directeur te bereiken (al twee uur ofzo) maar persoonlijk had ik die tent allang dichtgegooid. Super zoelig voor die assistent, is er net 5 maanden eerste keer alleen en stond toestraks te huilen van de kou, die meis is ook pas 19
Hihi wit-niequote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Notta
Arme hont.
Noem hem dan poetelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n moeder vond Goofy een leuke naam
Roepnaam Witje.quote:
Heb ik ook voorgesteld, waren ze niet enthousiast overquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Roepnaam Witje.
opgelost, slotje
Ik was net in het park met mijn hont en daar was een hond die Harry heettequote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik ook voorgesteld, waren ze niet enthousiast over.
Fred ligt ook nog steeds open als optie
Daarom gaan we dat dus niet doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Al denk ik dat veel mensen zullen denken dat het Whitney is
ik zou hem gewoon Baas noemenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik ook voorgesteld, waren ze niet enthousiast over.
Fred ligt ook nog steeds open als optie
Classy naamquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Al denk ik dat veel mensen zullen denken dat het Whitney is
Heb ik ook nog aan zitten denkenquote:
Waar kunnen we die zien dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind de vriend van Serena loik
Ze heeft haar relatiestatus net veranderd zag ik op fbquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar kunnen we die zien dan?
wie is serena en ik wil friend zien...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind de vriend van Serena loik
Ik vind em ook stom. Heb em dus ook lekker uitgezetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wie is serena en ik wil friend zien...
en ik vind dat stomme pop-up schermpje stom...
Das die van beautylabquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wie is serena en ik wil friend zien...
en ik vind dat stomme pop-up schermpje stom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Oh ff kiek'n bij mijn instellingen....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind em ook stom. Heb em dus ook lekker uitgezet
Ja sinds ik naar een parfumworkshop met dr ben geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb jij die op FBMassja ook toevallig?
FF gespiekt maar d'r vriend is idd wel loik ja hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh maar ze accepteer volgens mij iedereen die een verzoek stuurt hoor
Wat ben ik blij dat ik vrijdag niet werkte, dan was ik de lul geweestquote:Ga je van je werk naar huis hebben mijn collega's de mannen van *bouwbedrijf* met een sneeuwschuiver mijn auto helemaal volgestort met sneeuw de boeven :-) Jezus wat een pak
Hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
HAHAHA een collega zet dit op fb:
[..]
Wat ben ik blij dat ik vrijdag niet werkte, dan was ik de lul geweest
Inddquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
HahaZulke dingen zijn ook altijd alleen leuk als ze een ander overkomen
Ik zou echt woest worden denk ik...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
HahaZulke dingen zijn ook altijd alleen leuk als ze een ander overkomen
Oh, ik ook... Vandaar ook het leuk bij een ander...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou echt woest worden denk ik...
Mja, het zijn ook echt kleuters, die vinden dat alleen maar leuk vrees ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zou echt woest worden denk ik...
wat liefquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik gamaar eens wakker maken met een tosti op bed.
Tostiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik gamaar eens wakker maken met een tosti op bed.
Have fun!quote:
Ik denk dat ie moest poepenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:43 schreef megamandy het volgende:
Ik zit in de trein en nu moeten we wachten op de conducteur /') zit zeker op de wc
Bwhehehehehequote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja want de machinist zei: "dit kan nog even duren"
Het is kadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kan alleen heel niet snel typen want de kat heeft mijn arm gegijzeld.
Nee, je moet gewoon even wennenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar het doet me bijna fysiek pijn om dat te typen.
Hont vind ik makkelijker.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon even wennen
Net als hont
Altijd fijn, als je je eigen ledematen weer mag gebruikenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hont vind ik makkelijker.
Yay, arm is terug in mijn bezit!
En ik wil ook weten welke kleur ik ben.
Uhuh.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Altijd fijn, als je je eigen ledematen weer mag gebruiken
Ik sta nog heul nie in het document.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef megamandy het volgende:
Oeh die kleuren moeten trouwens wel ook in ons document komen
Ooh dan moet je volgens mij bij nagelschaartje zijn? Maar die zal wel druk bezig zijn met Fredquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik sta nog heul nie in het document.
Haha, ja volgens mij ook!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dan moet je volgens mij bij nagelschaartje zijn? Maar die zal wel druk bezig zijn met Fred
lief!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Een Nederlands meisje die mijn blog volgt heeft W7 lakjes dubbel ontvangen en gaat ze nu als cadeautje naar mij opsturen. Wel een Neptune dubbel maar die is dan voor een giveaway.
Wat leuk!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Een Nederlands meisje die mijn blog volgt heeft W7 lakjes dubbel ontvangen en gaat ze nu als cadeautje naar mij opsturen. Wel een Neptune dubbel maar die is dan voor een giveaway.
Jij bent lief.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
misschien is het makkelijker om pousse te typen, als kad te lastig is
Pousse klinkt wel grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
misschien is het makkelijker om pousse te typen, als kad te lastig is
saturn, neptune, mars, mercury, jupiter en venusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:32 schreef Mss het volgende:
Ik mis trouwens ÊÊn W7 metallic lakje. Welke 6 zijn er nou?
Da's de meujstequote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:37 schreef Mss het volgende:
Ik heb Venus niet. Die was uitverkocht
. Wel balen, want die is keimooi!
Heb geen cc, sorry.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:45 schreef Mss het volgende:
Is er iemand met een creditcard die me uit de brand wil helpen?
ik offer me wel opquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:45 schreef Mss het volgende:
Is er iemand met een creditcard die me uit de brand wil helpen?
Heldquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik offer me wel op
zijn er meer dames die iets willen dan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Hij is nu sowieso wat rustiger qua kleur en tekst vind ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:01 schreef Loqi het volgende:
[..]wat lief, lukt t met de nieuwe bloglook?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is nu sowieso wat rustiger qua kleur en tekst vind ik.
LALALALALALALALAAAAAAAA, ik hoor je lekker toch niet!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe het zo, als alle dames die nog W7 willen mij even een pm willen sturen? Bestel ik morgen wel
Maar jullie hebben dus wel een klik?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hont heeft heul veul energie
Heb een eind met hem gelopen en hij heeft ongeveer 3 keer de afstand afgelegd die ik heb gelopen
Het is net een klein kind, hij loopt de hele tijd rond van "oe dat is leuk! Oe maar dat is ook leuk! Oe maar kijk dat eens! Stuiter stuiter stuiter!"
En al door 2 mensen aangesproken die het zo'n mooie hond vonden![]()
Ik ben er alleen nog niet uit hoe die gaat heten. Ik weet niet of ik Fred bij hem vind passen... Moeilijk moeilijk
Teek moar peekshurs from dogsie!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hont heeft heul veul energie
Heb een eind met hem gelopen en hij heeft ongeveer 3 keer de afstand afgelegd die ik heb gelopen
Het is net een klein kind, hij loopt de hele tijd rond van "oe dat is leuk! Oe maar dat is ook leuk! Oe maar kijk dat eens! Stuiter stuiter stuiter!"
En al door 2 mensen aangesproken die het zo'n mooie hond vonden![]()
Ik ben er alleen nog niet uit hoe die gaat heten. Ik weet niet of ik Fred bij hem vind passen... Moeilijk moeilijk
Ja ik vind hem geweldigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar jullie hebben dus wel een klik?
quote:
Fragrancemad? Die rekent welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze rekenen geen verzendkosten, dus ik denk dat aparte bestellingen handiger zijn.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had gekeken voor Revlon top en basecoat trouwens. Hebben ze wel, maar is 8,95 per lakje. Wil je ze dan wel hebben?
Ok.quote:
Kunnen even afwachten of ik naar de meet kan komen, zo niet dan kunnen ze in een enveloppe! Ben er heel blij mee, nu alquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ok.Ga hopelijk dinsdag de stad in, dan neem ik ze wel mee voor je. En dan hier houden tot de meet, of kijken of ik ze door de brievenbus kan proppen?
die shippen niet naar nederland.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bij http://www.nailpolishdirect.co.uk/ zijn ze ook te koop, voor 1,95 pond. Geen idee van de verzendkosten alleen..
1.99 pondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Nu zie ik het. Free shipping is natuurlijk binnenland.
Stufi valt niet onder inkomsten dacht ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik moet een formulier invullen voor de xenos. Staat er inkomsten bij. O.a. werk, vakantietoeslagen en uitkeringen. Die 1e twee zijn niet van toepassing maar stufi en andere dingen hebben ze toch geen kut mee te maken hoeveel ik krijg?
toen ik 'vajazzle' las dacht ik nog 'dat klinkt heel erg als.. maar dat zal wel niet'quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef Debsterr het volgende:
http://www.cindys-accessories.co.uk/ ze verkopen ook Vajazzle steentjes.
Maar dan nog, wat hebben zij met eventuele uitkeringen te maken? Geen hol tochquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stufi valt niet onder inkomsten dacht ik.
Gaat om inkomstenbelasting verwacht ik. Anders gaat het allemaal mis met inhoudingen etc. etc.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan nog, wat hebben zij met eventuele uitkeringen te maken? Geen hol toch![]()
Ik zou de vraag alleen relevant vinden als ik op dit moment al ander werk had
hij trekt aan de lijn, dat mag niet van Cesarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk Lin
Nog in de auto
[ afbeelding ]
Bullepees eten![]()
[ afbeelding ]
Het kan ook liggen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een vies oog, waarschijnlijk door de kou. Dus even behandelen met gekookt water en als hij er van de week nog last van heeft mag ik het op kosten van het asiel na laten kijken.
En hij begrijpt zijn kussen niet, hij gaat er naast liggen
Oeh, piercingsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef Debsterr het volgende:
Maar ik heb geen ander werk dus dan moeten ze dat sowieso inhoudenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaat om inkomstenbelasting verwacht ik. Anders gaat het allemaal mis met inhoudingen etc. etc.
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaat om inkomstenbelasting verwacht ik. Anders gaat het allemaal mis met inhoudingen etc. etc.
Hij mag vandaag nog wennen, morgen ga ik hem aanpakken en heeft hij heul geen leven meerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij trekt aan de lijn, dat mag niet van Cesar
als je 600 stufi krijgt zit je al bekant over je belastingvrije drempel zeg maarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb geen ander werk dus dan moeten ze dat sowieso inhouden
Ja doos, maar dat weten zij niet als jij vindt dat ze verder niks van je hoeven te wetenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb geen ander werk dus dan moeten ze dat sowieso inhouden
Prima! Ik PM je wel even,want op mijn mini-inkomen is 18 euro best veel wat dan weg is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kunnen even afwachten of ik naar de meet kan komen, zo niet dan kunnen ze in een enveloppe! Ben er heel blij mee, nu al
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Prima! Ik PM je wel even,want op mijn mini-inkomen is 18 euro best veel wat dan weg is.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk Lin
Nog in de auto
[ afbeelding ]
Bullepees eten![]()
[ afbeelding ]
Het kan ook liggen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een vies oog, waarschijnlijk door de kou. Dus even behandelen met gekookt water en als hij er van de week nog last van heeft mag ik het op kosten van het asiel na laten kijken.
En hij begrijpt zijn kussen niet, hij gaat er naast liggen
Hendigen webshop, kan ik ook meteen een pruik bestellenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef Debsterr het volgende:
Ja mooi hequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:34 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en sien heeft die buitenproportionele stokken-poten dus van de poedelkant geërfd...+ nog een beetje extra
Bwhehehehehehequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja mooi he
Heeft Sien ze nog erger?![]()
Ik heb Hont net geprobeerd uit te leggen hoe lekker z'n kussen zou liggen... Hij viel eraf
Schaar heb je de hont?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja mooi he
Ik heb Hont net geprobeerd uit te leggen hoe lekker z'n kussen zou liggen... Hij viel eraf
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hendigen webshop, kan ik ook meteen een pruik bestellen
het is natuurlijk nog geen luxen hont, dat moet ie nog lerenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja mooi he
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Schaar heb je de hont?
trouwens
quote:
Neej, als ik beweeg gaat hij er weer afquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
En nu een brokje geven als beloning!
armen poussequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neej, als ik beweeg gaat hij er weer af.
(ik heb de kat zelden zo giftig zien kijken trouwens)
Het is kadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neej, als ik beweeg gaat hij er weer af.
(ik heb de kat zelden zo giftig zien kijken trouwens)
Dat weet ik nog nietquote:
gewoon ff pipetje in z'n nek zetten morgenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet![]()
![]()
Ik kom er niet uit![]()
Hij is trouwens wel ontzettend aan het krabben. Vraag me af of dat te maken heeft met dat hij net getrimd is, of dat er iets van vlooien in het spel zijn
Dan wordt de kad nog bozerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
is Pousse geen mooien naam voor den poudle?
Ja, die heb ik alleen niet echt meer. Nou ja, heb er nog wat van de vorige hond, maar die zijn 1,5 jaar oud, vermoed dat die niet goed meer zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon ff pipetje in z'n nek zetten morgen
dat is jaren houdbaar joh! Vergif vergaat nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik alleen niet echt meer. Nou ja, heb er nog wat van de vorige hond, maar die zijn 1,5 jaar oud, vermoed dat die niet goed meer zijn.
Ik zou hem even meenemen naar de dierenarts voor een algehele check, ook voor het oogquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Ik kom er niet uit![]()
Hij is trouwens wel ontzettend aan het krabben. Vraag me af of dat te maken heeft met dat hij net getrimd is, of dat er iets van vlooien in het spel zijn
Wat voor opties hebben we voor hont, kunnen we stemmenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Ik kom er niet uit![]()
Ja, maak een pollquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat voor opties hebben we voor hont, kunnen we stemmen
Kruisbanden is volgens mij wel een westie trekje had die van ons ook last van. Is niet geopereerd maar dat scheelde volgens mij niet heel veel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou hem even meenemen naar de dierenarts voor een algehele check, ook voor het oog
Dan kun je eventuele 'afwijkingen' nog aangeven bij het asiel!
Was bij dik ook... die liep wat moeilijk, naar de DA geweest na 2 dagen toen we hem hadden, moest ie nieuwe kruisbanden en nog wat...![]()
480 ekkies, aub! Dat heeft het asiel mogen betalen
Hm... Ga ik maandag maar even bellen. Kan ik gelijk even een datum plannen om den ballen eraf te laten halen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou hem even meenemen naar de dierenarts voor een algehele check, ook voor het oog
Dan kun je eventuele 'afwijkingen' nog aangeven bij het asiel!
Was bij dik ook... die liep wat moeilijk, naar de DA geweest na 2 dagen toen we hem hadden, moest ie nieuwe kruisbanden en nog wat...![]()
480 ekkies, aub! Dat heeft het asiel mogen betalen
- Fredquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat voor opties hebben we voor hont, kunnen we stemmen
Goeden idee!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hm... Ga ik maandag maar even bellen. Kan ik gelijk even een datum plannen om den ballen eraf te laten halen.
En dan ga ik het gif er straks nog wel even opgooien. En op den kad ook, die is toch al chagrijnig
Wimquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
- Fred
- Witje
- ....
Dat was het zo'n beetje..
Ik weet niet of het echt bij hem past allemaal.
Vinci zat ik ook aan te denken, ik ben dol op de schilderkunst van Leonardo da Vinci...
O en hij heeft tot nu toe King geheten, maar dat gaat hem dus niet worden
Hont!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
- Fred
- Witje
- ....
Dat was het zo'n beetje..
Ik weet niet of het echt bij hem past allemaal.
Vinci zat ik ook aan te denken, ik ben dol op de schilderkunst van Leonardo da Vinci...
O en hij heeft tot nu toe King geheten, maar dat gaat hem dus niet worden
Misschien heeft ie dan idd wel pietjes jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij zit nu achter zijn staart aan. Hij is er de hele tijd in aan het bijten... Wilde net kijken, maar hij wil niet dat ik eraan zit...
Zou natuurlijk ook kunnen dat hij gewoon in zijn hoofd niet helemaal goed is, zou wel typisch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |