[s]Hoerenjong[/s Geen leuke grappenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef Strychnos het volgende:
Hopakee nog 2 kaarten erbij. Zo nu op 12 kaarten totaal.
Deze komen op marktplaats voor verschrikkelijk veel geld
Oke, top.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ben gewoon blij dat we kaartjes hebben. Eindelijk iedereen in de groep weer eens mee
Als het afgeschreven is zit je wel goed denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef TheFastOne het volgende:
U heeft reeds betaalt
Er is een foutmelding
Slechte combinatie, zeker als je al wel betaald hebt en de kaartjes nog niet hebt.
ik heb tussendoor n paar screenshotjes gemaakt voor de zekerheidquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef TheFastOne het volgende:
U heeft reeds betaalt
Er is een foutmelding
Slechte combinatie, zeker als je al wel betaald hebt en de kaartjes nog niet hebt.
Nou, dat heb ik weer eens ernstig anders meegemaakt bij Ticketmasterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:56 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Als het afgeschreven is zit je wel goed denk ik
ik ging de optie voor blinden proberen maar die is nog veel onduidelijkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehehe, krijgen jullie ook iedere keer een rolberoerte van die onleesbaar woorden die je dan over moet tikken?
Je moet in je transactieoverzicht kijken of het daarbij staatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb tussendoor n paar screenshotjes gemaakt voor de zekerheid
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef TWP het volgende:
Ik heb ze uitgeprint en naast me liggen. Misschien m'n spullen maar alvast pakken.
het is afgeschreven hierquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet in je transactieoverzicht kijken of het daarbij staat
Voor mij is dat niet langer noodzakelijk, mijn broer heeft zijn kaarten ook eindelijk binnen, was even stressen maar het is geluktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Heb meteen een nieuw account geregistreerd, want ik wilde voor mezelf en vijf anderen kaarten hebben.
Vergeet je thermo ondergoed niet, met -15 in een tentje is niet fijn!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef TWP het volgende:
Ik heb ze uitgeprint en naast me liggen. Misschien m'n spullen maar alvast pakken.
Je transactieoverzicht op ticketmaster bedoel ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is afgeschreven hier
Het is afgeschreven, dus er zijn 2 mogelijkheden: 1. Het is allemaal gelukt, we hebben alleen war vertraging met betaling enzovoorts. 2: Het is mislukt en geld wordt teruggestort.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:56 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Als het afgeschreven is zit je wel goed denk ik
Mijn account>transacties bekijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je transactieoverzicht op ticketmaster bedoel ik
daar staan ze ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je transactieoverzicht op ticketmaster bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |