Wat?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:59 schreef lipjes het volgende:
PM = Post midnight = voor middernacht
AM = after midnight = na middernacht
Ik kwam laatste twee slimmerds tegen op het vliegveld... De ene vertelde de ander dat AM "After Middag" was, en die andere zou dan wel "voor middag" in het Engels zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:04 schreef Dondermeester het volgende:
De A komt voor de P in het alfabet. In tijdsaanduiding komt de A dus op een dag voor de P dus de A is voor de ochtend, de P voor de middag.
AM: ante meridiem (English: "before midday")
PM: post meridiem (English: "after midday")
lipjes zat bijna goed...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:04 schreef Dondermeester het volgende:
De A komt voor de P in het alfabet. In tijdsaanduiding komt de A dus op een dag voor de P dus de A is voor de ochtend, de P voor de middag.
AM: ante meridiem (English: "before midday")
PM: post meridiem (English: "after midday")
lipjes zat bijna goed...
Vind die van mij makkelijker te onthouden en die werkt ook net zo goedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?Wat dacht je van Ante Meridiem en Post Meridiem?
Behalve dan dat je uitleg met midnight per definitie niet kloptquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Vind die van mij makkelijker te onthouden en die werkt ook net zo goed
Alleen betekenen post en after zo ongeveer hetzelfde (na), dus zouden AM en PM volgens die definities gelijk zijn aan elkaarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Vind die van mij makkelijker te onthouden en die werkt ook net zo goed
Kleinigheidje, voor mij werkt het primaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:08 schreef Dondermeester het volgende:
[..]
Behalve dan dat je uitleg met midnight per definitie niet klopt
Inderdaad, zeg dan 'pre' in plaats van 'post'.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen betekenen post en after zo ongeveer hetzelfde (na), dus zouden AM en PM volgens die definities gelijk zijn aan elkaar.
Lipjes plaatst een "P.S." waarschijnlijk ook gewoon altijd bovenaan een brief.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen betekenen post en after zo ongeveer hetzelfde (na), dus zouden AM en PM volgens die definities gelijk zijn aan elkaar.
en het onderwerp van de brief staat in het addendum..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lipjes plaatst een "P.S." waarschijnlijk ook gewoon altijd bovenaan een brief.
24Hrs / 12Hrsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:36 schreef EL_Presidente het volgende:
dus als ik het goed begrijp 1 minuut voor 12:00 PM is 11:59 AM, en 1 minuut na 12:00 PM is 12:01 PM?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:36 schreef EL_Presidente het volgende:
dus als ik het goed begrijp 1 minuut voor 12:00 PM is 11:59 AM, en 1 minuut na 12:00 PM is 12:01 PM?
LOLquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:59 schreef lipjes het volgende:
PM = Post midnight = voor middernacht
AM = after midnight = na middernacht
Sinds het sneeuwd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Ten eerste is dit niet de betekenis, en ten tweede, sinds wanneer betekend Post voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |