Da's niet dom, dan zit je gewoon niet op te lettenquote:vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:[/b]
[..]
Naja een voorbeeldje van laatst op mn werk toen we uit eten gingen bij die all you can eat.
Ik was met een collega in de pauze in gesprek over dat we niet meer met alle collega's aan de eettafel passen en dat we maar eens moeten gaan kijken voor een grotere.
Toen kwam ze na de pauze naar me toe om ff te kletsen over het eten savonds enzo. En toen begon ze over een ovalen tafel die ze misschien wel hadden waar we dan gezellig elkaar goed konden zien enzo. En toen zei ik: 'Oh ja ik denk wel dat dat past in de kantine, want we hebben nog genoeg ruimte.'![]()
![]()
![]()
En zij: 'Eh? Ik bedoel tijdens het eten.'
Dan kan ik wel door de grond zakken
Ja maar ik werd heul niet afgeleidquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's niet dom, dan zit je gewoon niet op te letten
Concentratie/aandacht, is een ander verhaal dan intelligentie
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben aan het faalquoten![]()
En Forever Alone moet uit de OP
Ben je dom ofzo!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben de topicwerkstukverbeteraar. Goeden talent.
Noooquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck, das mijn vriendje nu!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck, das mijn vriendje nu!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO they were mine!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
heb je wel een suede mee verdient
veel plezier daar schattiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Diconnected het volgende:
Naam topique
Morgen weer shoppen en rondrijden hier in Wallington, sutton en surreytoeristisch doen jeuj!
was vandaag als verrassing op boottocht geweest in londen, was echt superleuken was heerlijk weer, zonnetje en strakblauwe lucht undso
daarna lekker gewinkeld even en toen doodop naar weer met 2 subways en een trein en bus naar wallington waar vriend woont
echt serieus het ov is hier echt zoveel beter dan in nl
Goeden, waardevollen talent.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
heb je wel een suede mee verdient
topictaalnasiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben de topicwerkstukverbeteraar. Goeden talent.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Diconnected het volgende:
Naam topique
Morgen weer shoppen en rondrijden hier in Wallington, sutton en surreytoeristisch doen jeuj!
was vandaag als verrassing op boottocht geweest in londen, was echt superleuken was heerlijk weer, zonnetje en strakblauwe lucht undso
daarna lekker gewinkeld even en toen doodop naar weer met 2 subways en een trein en bus naar wallington waar vriend woont
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Diconnected het volgende:
Naam topique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |