slaap ze!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar lieve leuke dames.. (Charmed en Snarf sowieso, maar wie zich aangesproken voelt..)
En Here en ander gespuis, ik duik m'n bed in.. M'n slaaptijd wordt er niet langer op zo
zon droom heb ik ook wel eens geweest, maar toen ik me omdraaide lag er een clown.... schrok me echt de ziekte...!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd wakker (ik werd wakker in een droom hoe baas) en ik draaide me om en daar lag ze. Zo mooi, zo verschrikkelijk mooi.Toen begon ik me te bedenken dat dit te mooi om waar te zijn was en toen werd ik wakker.
quote:
Hihi, geen idee, ik ken je niet (ja I know ik val in herhaling..)quote:
Wat zegt het over mij dat ik dacht dat daar stond: "Even kyra uitwonen:W'quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:
Minibeer is echt een lekkerding op die utrecht foto's
Stuur eens je meel?quote:
Dat je in ieder geval niet instinctief weet dat 't 'r hond is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik dacht dat daar stond: "Even kyra uitwonen:W'
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon droom heb ik ook wel eens geweest, maar toen ik me omdraaide lag er een clown.... schrok me echt de ziekte...!
Dat wist ik allang.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat je in ieder geval niet instinctief weet dat 't 'r hond is.
Een clown?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon droom heb ik ook wel eens geweest, maar toen ik me omdraaide lag er een clown.... schrok me echt de ziekte...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |