yepquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat je wel blij mag zijn dat je vandaag niet hoefde te werken. Was geen pretje op de wegen. Nunspeet-Harderwijk heeft uren stil gestaan.
Met 8cm in Nunspeet zeker verplicht lang weekend?
Weinig inspiratie voor een TTquote:
Hier rond een uur of 11, om 12 uur nog maar 50 meter zicht, en om 1 uur stond er op de ring in beide richtingen 20km filequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep
a50 viel wel mee. begon hier pas om 12.30 te sneeuwen
heb het allemaal meegekregenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier rond een uur of 11, om 12 uur nog maar 50 meter zicht, en om 1 uur stond er op de ring in beide richtingen 20km file
Ik vandaag dus ook niet, maar toen ik buiten kwam waren de wegen gewoon best goed te berijden. Sneeuw is minder erg dan ijzel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het allemaal meegekregen![]()
Ben de weg niet op geweest, maar hoe ik het hier kon inschatten viel het wel mee. We leven in een raar land, ben met meer sneeuw door duitsland heen gereden zonder problemen
ijzel is drama, dan ga ik liever de weg niet opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vandaag dus ook niet, maar toen ik buiten kwam waren de wegen gewoon best goed te berijden. Sneeuw is minder erg dan ijzel.
Maar er is geen sneeuw of ijzel nodig om uit te glijden hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
2 jaar geleden gleed ik uit en toen was mijn elleboog-botjes kapot.
bananenschil is genoegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar er is geen sneeuw of ijzel nodig om uit te glijden hoor
Top Gearquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef superkokje het volgende:
ik ben blij dat het weer vrijdag is, is er tenminste weer niks bijzonders op tv
jij goe lees moetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Top Gear
Maar moet je morgen nu werken of heb je sneeuwvrij
jij goe antwoor geve moequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij goe lees moet
Verplicht lang weekend
he b ook gezegd dat het hier wel meeviel op de wegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij goe antwoor geve moe
Ik las yep ik was blij dat ik vandaag niet hoefde te werken
Ja dus dat was het antwoord op nunspeet-harderwijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
he b ook gezegd dat het hier wel meeviel op de weg
heb je TG opstaan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dus dat was het antwoord op nunspeet-harderwijk.
Dus de laatste vraag had je níet beantwoord
Ja, hoe zo te laatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je TG opstaan?
laat maar , te laat
das niet zo handig, moet je morgen toch nog de deur uitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb trek in kaas maar ben vandaag vergeten een nieuw stukkie te halen
Misschien is morgen de trek in kaas toch over...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
das niet zo handig, moet je morgen toch nog de deur uit
Dat is lang zo erg niet als nu zonder kaas zittenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
das niet zo handig, moet je morgen toch nog de deur uit
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien is morgen de trek in kaas toch over...
Hoi!
hhhooooohoooiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien is morgen de trek in kaas toch over...
Hoi!
Doe rustig, Kardinaal.. Wij hebben vuur en eten! En drinken!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die WICKYingen komen! Beman het fort!
dikke snee brood met leverworst en mosterd is ook lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is lang zo erg niet als nu zonder kaas zitten
Toevallig ook kaasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doe rustig, Kardinaal.. Wij hebben vuur en eten! En drinken!
* MaryMouse gaat even snel een snee brood met saksische leverworst en mosterd besmerenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
dikke snee brood met leverworst en mosterd is ook lekker
Dat jaquote:
Ja, dat stukjequote:
Is al een hele oude hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
dit is eenn andere, is niet debiteuren crediteuren
Werk jij 's avondsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik werk nog wel eens 's avonds. heb ze dus niet allemaal kunnen zien
En toch ga ik niet kijken! Want dan heb ik hier mot, lief kijkt naar The Forgotten..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
dit is eenn andere, is niet debiteuren crediteuren
dan zal er die keren wel iets interessants op geweest zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werk jij 's avonds![]()
Is ook pas tig keer herhaald
Als het niet debiteuren crediteuren is, heb ik het ook nooit gezien.. En lig jij nu dus zelfs op me voor!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik werk nog wel eens 's avonds. heb ze dus niet allemaal kunnen zien
speelt zich af in bejaardenhuis nuquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als het niet debiteuren crediteuren is, heb ik het ook nooit gezien.. En lig jij nu dus zelfs op me voor!!
http://video.zita.be/vide(...)terklaas_deel_1.aspxquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als het niet debiteuren crediteuren is, heb ik het ook nooit gezien.. En lig jij nu dus zelfs op me voor!!
Asemmer.. letterlijke vertaling!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
Lees nét dat Jiskefet Fries voor vuilnisbak is. Ik blijk dus al ruim 15 jaar een Fries woord te kennen
Dank, zal ik nooit meer vergetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Asemmer.. letterlijke vertaling!
In mijn geval vaker dan "o, lekker, vanavond Jiskefet op tv...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank, zal ik nooit meer vergeten
Alleen hoe vaak zeg je tegenwoordig nog 'schat, leeg jij de jiskefet even'
wet je wel wat een skottelslet is danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank, zal ik nooit meer vergeten
Alleen hoe vaak zeg je tegenwoordig nog 'schat, leeg jij de jiskefet even'
Een vaatdoekje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
wet je wel wat een skottelslet is dan
dan niet neequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha, niet zo moeilijk voor een voormalig brabander
Is dat Fries danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat woord gebruiken we niet in het Fryskquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is geen taalquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is geen taal![]()
dat is een spraakgebrek
Geweldig tochquote:
Whut, weer Dr. Deenquote:
ok, goed om te wetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iets noordelijker dan Zuid-Nederland...
alles zit al aan de barquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
Voor een vrijdagavond is het wel erg rustig op het koningsplein. Is niet goed voor de omzet van de horeca
quote:
kan nog, het is nog niet zo laatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Denk het echt niet. Leven daar begint pas tussen 22:00 en 23:00 uur
22:58quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan nog, het is nog niet zo laat
Iedereen was wat later thuis vandaag... Dus alles is vertraagd..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Denk het echt niet. Leven daar begint pas tussen 22:00 en 23:00 uur
Mee eensquote:
ik dacht dat je naar bed gingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Zet toch de vetpan maar aan om er zo een kaassoufle in te gooien
Ja, maar, mondje wil nog kaas hebbenquote:
ik ben wel weg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar, mondje wil nog kaas hebben
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben wel weg.
geniet er van
truste
Echt níetquote:
Dat klopt dan. Wat er staat weinig wind in de vriezerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt níet![]()
Het is maar -16,2 bij hem én zo goed als windstil. Dat houdt ie wel een paar uurtjes vol
Is ie nog wel heelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopt dan. Wat er staat weinig wind in de vriezer
quote:
Zaterdag 4 februari 2012, huidige buiten temperatuur -16,2.quote:
dat ook, maar was dan een hele zware dag gewordenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokkie
![]()
D_K dacht dat je in stukken in de vriezer lag, maar hij had blijkbaar het verkeerde kokkie
[..]
Zaterdag 4 februari 2012, huidige buiten temperatuur -16,2.
Vreemd gevoel hè, als je denkt te moeten werken en niet kan
Oh, is het zo'n dag gewordenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ook, maar was dan een hele zware dag geworden
had wel het gevoel vandaag dat ik in een vriezer zatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kokkie is uit de vriezer ontsnapt en heeft de seconde lijn gevonden.
Tuurlijk is hij dat, en heeft hij datquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kokkie is uit de vriezer ontsnapt en heeft de seconde lijn gevonden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
had wel het gevoel vandaag dat ik in een vriezer zatgraden en een deken en rillend op de bank
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik neem aan dat je wel de kachels op 5 had staan.
Ik vond het vandaag wel een lekkere dag
Toen de zon doorkwam liep de temperatuur snel op. Op -4 ben ik naar buiten gegaan en omdat het bijna windstil was voelde het slechts aan als -7quote:
geloof je, benniet buiten geweest. wilde 12.00 weg gaan,en toen ging het misquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen de zon doorkwam liep de temperatuur snel op. Op -4 ben ik naar buiten gegaan en omdat het bijna windstil was voelde het slechts aan als -7
Bah, balen voor je. Inmiddels weer een beetje opgeknapt of wil je het liefst je bed in?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
geloof je, benniet buiten geweest. wilde 12.00 weg gaan,en toen ging het mis
gaat redelijk, maar lig er op tijd inquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bah, balen voor je. Inmiddels weer een beetje opgeknapt of wil je het liefst je bed in?
Je moet morgenavond/nacht wel een beetje fit zijn hoor
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat redelijk, maar lig er op tijd in
wilde ook ff naar buiten en in huis wat doen, maar mocht niet zo zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Wel sneu dat het je nu net weer overkomt als je een sneeuwverlet dag hebt![]()
In tegenstelling tot vorige week zat ik vandaag in een lekkere poetsflow. Ben er alleen maar uitgegaan om kaaste halen, en toen bleek het buiten zo lekker te zijn dat ik een blokje eilanden heb gelopen.
Blijft niet leukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
wilde ook ff naar buiten en in huis wat doen, maar mocht niet zo zijn
heb weinig te luisteren, zal wel moeten. kan niet functioneren op zo'n momentquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijft niet leuk![]()
Maar naar je lichaam luisteren is belangrijker!
Dat weet ik toch.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb weinig te luisteren, zal wel moeten. kan niet functioneren op zo'n moment
daar heeft ie wel gelijk inquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik toch.![]()
Heb ik met een migraine aanval.
En dan zegt mijn baas, "als ik koppijn heb neem ik een paracetamolletje in, en ga gewoon werken"
Ik merk het al, jij bent morgen fit genoeg om gezellig Superbowl XLVI te kijkenquote:
daar ga ik wel van uit jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik merk het al, jij bent morgen fit genoeg om gezellig Superbowl XLVI te kijken
quote:
dat probleem heb ik ook ieder jaar. halftime duurt veel te lang, trek ik meestal nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Daarom ga ik vandaag ook vóór 23:30 in mijn nestje liggen, en pak morgenmiddag nog een powernap.
Ik ben zo bang dat ik het (weer) níet ga volhouden
Ik dus ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook ieder jaar. halftime duurt veel te lang, trek ik meestal niet
hij niet, maar zij mss welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
Ik neem de rest dan op en kijk 's morgens de rest van de game.
American Idols winnaar Kelly Clarkson gaat (geloof ik) dit jaar het National Anthem zingen. Ben benieuwd of hij de tekst wel kent
Zijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij niet, maar zij mss welhet ergste is nog wel maria in halftime
quote:
dat vrees ikook, maar kan het niet opnemen. dus maar downen danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan denk ik dat half time een mooie tijd is om mijn bedje op te zoeken
Staat binnen een paar uur onlinequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat vrees ikook, maar kan het niet opnemen. dus maar downen dan
trek dan de hele wedstriijd naar binnen en begin aan het beginquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat binnen een paar uur online
Moet je alleen wél opletten dat je níet de uitslag per ongeluk al ziet.
Maar het begin heb je dan al gezienquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
trek dan de hele wedstriijd naar binnen en begin aan het begin
doorspoelenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar het begin heb je dan al gezien
quote:
ongeveer op de helftquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je kan tenminste aardig inschatten wanneer half time begint, dus dat mag geen probleem zijn
quote:
Gaat vast wel lukkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:43 schreef superkokje het volgende:
ik ga kijken of ik de nacht door kom![]()
truste
komt goedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat vast wel lukken![]()
Slaap lekker
Zeker wetenquote:
Ha, de superbowl moet nog beginnenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is die bowl al klaar?? Ik heb het slagroomijs al klaar staan!!
00:30quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
superbowl!!![]()
hoe laat begint die dan??
quote:
New England Patriots vs New York Giants. Gaat dus een beste wedstrijd wordenquote:
The Giants winnen!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
New England Patriots vs New York Giants. Gaat dus een beste wedstrijd worden
quote:
maar die krijgt een rode kaart..quote:Op zondag 5 februari 2012 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat denk ik dus ook, die hebben Eli Manning
Ik weet het, jij had liever Cardinals - Vikings gezienquote:
Green Bay Packersquote:Op zondag 5 februari 2012 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het, jij had liever Cardinals - Vikings gezien
Ik ook!!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het, jij had liever Cardinals - Vikings gezien
Tja, zonde dat die de play offs niet overleefd hebben, hebben een uitstekend seizoen gespeeld.quote:
Das de enige club die speelt voor de sportieve winst in plaats voor de winst van het geld.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, zonde dat die de play offs niet overleefd hebben, hebben een uitstekend seizoen gespeeld.
Mwah, ze gaan allemaal voor de winst van het geld hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das de enige club die speelt voor de sportieve winst in plaats voor de winst van het geld.
Green Bay Packers is een non-profit organisatie waarvan de leden geen dividend ontvangenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, ze gaan allemaal voor de winst van het geld hoor
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Green Bay Packers is een non-profit organisatie waarvan de leden geen dividend ontvangen
quote:The Packers are the only non-profit, community-owned major league professional sports team in the United States.
Ik zit boordevol troep die niemand wil weten.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij hebt echt een ongelovelijke hoeveelheid, onder normale omstandigheden totaal niet relevante, feitenkennis
![]()
Wikipedia:
[..]
Maar die krijgt toch iedereen van het winnende team?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Bowl_Ring
Zo eentje?
quote:
Yep, maar de kunst is er veel te verzamelen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar die krijgt toch iedereen van het winnende team?
Als de Patriots winnen ontvangt Bill Belichick (de coach) zijn 6equote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, maar de kunst is er veel te verzamelen.Er zijn er maar een paar die er meer dan vier hebben.
Ik ben nu nog even stevig aan het koffie drinken. Neem zo nog een koude douche en hoop het tot half time vol te kunnen houdenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
FijnIk ga proberen om 0.00 te halen, zodat ik nog de aftrap ga zien.
Das mooi, want die dingen zijn lekker prijzig (en lelijk)quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als de Patriots winnen ontvangt Bill Belichick (de coach) zijn 6e
quote:
Klopt, maar wist niet dat Muisje dat ook lekker vondquote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..], uitstekende wakker worder / wakker blijver
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, maar wist niet dat Muisje dat ook lekker vond
Ik vind het andersom ook lekker, springen naar je nest na het douchenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een koude douche in een warme badkamer
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vind het andersom ook lekker, springen naar je nest na het douchen
Balen, je mist watquote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die tijden zijn voor mij gelukkig allang voorbij
Ja, de ijsbloemen op de ramenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vind het andersom ook lekker, springen naar je nest na het douchen
quote:
Ik vind Eli gewoon leuker dan Tomquote:Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
eg nie![]()
dat zegt iedereen, ik ben voor de pats![]()
doe mij Lieke maarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind Eli gewoon leuker dan Tom
quote:
Over een paar uur weten we hetquote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef superkokje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
eg nie![]()
dat zegt iedereen, ik ben voor de pats![]()
leuk
de hele site is wel leuk. staat veel info i het NL over NFLquote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Over een paar uur weten we het
Is inderdaad een leuk artikel
Ik blijf toch echt voor deGiants
Ik heb hem gebookmarked. Maar zo te zien aan het aantal views van de artikelen is de NFL niet echt populairquote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
de hele site is wel leuk. staat veel info i het NL over NFL
usa sports
zelfs een stuk over the Dutch Lions
is een vrij onbekende site volgensmij. andere sporten worden ook niet zo veel bekeken.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb hem gebookmarked. Maar zo te zien aan het aantal views van de artikelen is de NFL niet echt populair
dat dacht ik ook. lekker duidelijkquote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
Dan doen ze het netjes. Toch regelmatig nieuwe artikelen, lekker leesbaar en goede achtergrond info.
Blad ken ik ook nietquote:Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. lekker duidelijk
is gekoppeld aan het blad USA sports
gewoon vrije dag, maar anders verlet. Dinsdag paar uurtjes naar de zaak, partij is gecanceld.woensdag een dag vergadering, en verder zie ik wel. vrees dat het niet eerder dan volgende week zaterdag wordt of zoquote:Op zondag 5 februari 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, heb jij morgen nog steeds sneeuwverlet?
Oh, ik dacht dat je oorspronkelijk morgen moest werken.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon vrije dag, maar anders verlet. Dinsdag paar uurtjes naar de zaak, partij is gecanceld.woensdag een dag vergadering, en verder zie ik wel. vrees dat het niet eerder dan volgende week zaterdag wordt of zo
klopt. aan de ander kant ook niet, omdat alle tvt uren makkelijk kunnen worden weggeschreven. dat scheelt op een later tijdstip weer inhuur van personeelquote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je oorspronkelijk morgen moest werken.
Wel een kostbare grap voor je werkgever zoveel dagen dicht.
Oh, werkt het zo.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt. aan de ander kant ook niet, omdat alle tvt uren makkelijk kunnen worden weggeschreven. dat scheelt op een later tijdstip weer inhuur van personeel
wij kunnen max 50 uur wegschrijven tvt als we door sneeuw niet kunnen werken. alles wat meer is is voor rekening van de werkgeverquote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, werkt het zo.
Dat is dus anders dan in de bouw, waar vorstverlet vorstverlet is, en geen tvt.
En de baan is alleen met sneeuw gesloten, of ook met zware vorst?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
wij kunnen max 50 uur wegschrijven tvt als we door sneeuw niet kunnen werken. alles wat meer is is voor rekening van de werkgever
alleen met sneeuw en opdooi. bevroren ondergrond is geen probleem, bij dooi, moet min. 20 cm grond ontdooid zijn ivm kapotlopen en risico van schimmelsquote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de baan is alleen met sneeuw gesloten, of ook met zware vorst?
Ah, OK, weer wat geleerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen met sneeuw en opdooi. bevroren ondergrond is geen probleem, bij dooi, moet min. 20 cm grond ontdooid zijn ivm kapotlopen en risico van schimmels
waar je zin in hebtquote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga even een koude douche nemen
brb
dat zeker niet. hebben 12 man FTE in diens om alles mooi te houden. Hoort ook bosbeheer bij. Hebben een paar ton aan machines staan voor onderhoudquote:Op zondag 5 februari 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga even een koude douche nemen
brb
Tja, er zijn ook mensen die in koude slaapkamers slapen, en daarna een warme douche nemen.quote:
maar ik ga toch echt geen koude douche nbemen om wakker te blijven. dan maar nietquote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, er zijn ook mensen die in koude slaapkamers slapen, en daarna een warme douche nemen.
Wow, een guided tour is er zeker niet op je werk?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zeker niet. hebben 12 man FTE in diens om alles mooi te houden. Hoort ook bosbeheer bij. Hebben een paar ton aan machines staan voor onderhoud
Nah, was gewoon een koude douche om weer even wakker te wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar ik ga toch echt geen koude douche nbemen om wakker te blijven. dan maar niet
hebben binnenkort landelijke open dagquote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, een guided tour is er zeker niet op je werk?
Wannneer? En is die open voor iedereen?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben binnenkort landelijke open dag
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wannneer? En is die open voor iedereen?
Ah, OK. Ik zal het wel in de gaten houden.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
kann het zo snel niet vinden, volgens mij in april
ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 5 februari 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK. Ik zal het wel in de gaten houden.
Is dan hoop ik níet het 3e weekend, want dan ben ik systemen upgraden
Je bentquote:
doe is gekquote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie ook trek in een espressootje ?
Dat is een grap zekerquote:
Als we er allebei zijn moet kokkie denk ik gewoon werken en heeft echt geen tijd om mij een tour te gevenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als jullie er beide gewoon zijn is dat vervolgens niet erg toch?
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als we er allebei zijn moet kokkie denk ik gewoon werken en heeft echt geen tijd om mij een tour te geven
Jajaquote:Op zondag 5 februari 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als we er allebei zijn moet kokkie denk ik gewoon werken en heeft echt geen tijd om mij een tour te geven
Is dat niet wat snel zo'n honeymoon?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
mss zit ik dan wel in het buitenland
Heb je er al iets meer over gehoord?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
mss zit ik dan wel in het buitenland
liefst half april ivm drukte, maar zullen zienquote:Op zondag 5 februari 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je er al iets meer over gehoord?
Begin mei was toch de planning ?
Ik zou wel willen dat ik mee mochtquote:Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is dat niet wat snel zo'n honeymoon?
Mei begint toch officieel het seizoen weer?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
liefst half april ivm drukte, maar zullen zien
17 maart openingswedstrijdquote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mei begint toch officieel het seizoen weer?
Ah, OK, maar keuken weer vanaf mei normaal geopend toch?quote:
vanaf dat het weer drukker wordt. 28 maart gaat de klok weer naar zomertijd, dus ook weer langer open. Gaan mee met de zonsondergangquote:Op zondag 5 februari 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, maar keuken weer vanaf mei normaal geopend toch?
Ah, OK. Kan je dan niet beter eind maart op stage?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
vanaf dat het weer drukker wordt. 28 maart gaat de klok weer naar zomertijd, dus ook weer langer open. Gaan mee met de zonsondergang
dan is er nog niks te vindenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK. Kan je dan niet beter eind maart op stage?
Jeetje, ik had niet verwacht dat het zo lastig zou zijn om een stage-plek te vindenquote:
kan me er wel iets bij voorstellen,zuur neutraliseert het vetquote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, ik had niet verwacht dat het zo lastig zou zijn om een stage-plek te vinden![]()
Trouwens sommig van die sterren-chefs grenzen tegen briljant aan wat smaakcombinaties betreft. Heb vanmiddag genoten van een lunch gerechtje van Lucas Rive. Ik had nooit verwacht dat de combi gerookte paling met piccalilly zo geweldig zou smaken.
Het werd ook zoetig, en dat had ik niet verwacht. Een gerechtje dat uit vier ingrediënten bestaat, gerookte paling, piccalilly, snijbonen en zeewier. Zo simpel en echt zo lekker.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan me er wel iets bij voorstellen,zuur neutraliseert het vet
ook. komt door de azijnquote:Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het werd ook zoetig, en dat had ik niet verwacht. Een gerechtje dat uit vier ingrediënten bestaat, gerookte paling, piccalilly, snijbonen en zeewier. Zo simpel en echt zo lekker.
Is het trouwens waar dat ook mosterd vet neutraliseert?
Maar dan zou in theorie ook mayonaise neutraliserend op vet werkenquote:
mayonaise bestaat voor 80% uit vet. Mosterd bevat 0 toegevoegd vet, alleen de etherische oliënquote:Op zondag 5 februari 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan zou in theorie ook mayonaise neutraliserend op vet werken
Ah, OK, weer wat geleerdquote:Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
mayonaise bestaat voor 80% uit vet. Mosterd bevat 0 toegevoegd vet, alleen de etherische oliën
ook lekkerquote:Op maandag 6 februari 2012 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vindt het tijd voor Reypenaer
[ afbeelding ]
Heb je liever géén, dijon of limburgse grove mosterd erbij?quote:
doe mij maar dijonquote:Op maandag 6 februari 2012 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je liever géén, dijon of limburgse grove mosterd erbij?
Perfect, die had ik al klaar staanquote:
bij mij 19. maar komt niet zoveel kou door de ramen, is pas -3.5 hierquote:Op maandag 6 februari 2012 01:53 schreef MaryMouse het volgende:
Sjips, begin het koud te krijgen. Was vergeten dat om 23:00 uur automatisch mijn thermostaat naar 15 graden springt, is nu 18,5 in de woonkamer
-6 hier op balkon. Maar ik heb de gordijnen pas dicht gedaan toen ik het koud kreegquote:Op maandag 6 februari 2012 01:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij 19. maar komt niet zoveel kou door de ramen, is pas -3.5 hier
ik vind madonna nooit een goede keuzequote:Op maandag 6 februari 2012 02:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vindt Madonna toch géén goede keuze voor half time
Ik denk dat zelfs de madonna-fans nu in een hoekje zitten te huilenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik vind madonna nooit een goede keuze
geen idee,heb het afgezetquote:Op maandag 6 februari 2012 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de madonna-fans nu in een hoekje zitten te huilen
Helemaal alquote:
die zie ik wel met een oogquote:Op maandag 6 februari 2012 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helemaal alNu wel leuke, humoristische NFL clips
Zullen ze die super TD ook uitzendenquote:
Niet dusquote:Op maandag 6 februari 2012 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zullen ze die super TD ook uitzenden
En morgenmiddag gewoon een power nappie pakkenquote:
trustenquote:Op maandag 6 februari 2012 03:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En morgenmiddag gewoon een power nappie pakken
Was leuk samen de SB kijkenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Voel jij je ook een beetje brak ?
Ik kan wel merken dat ik geen 25 meer ben
vreselijk, maar dat kan ook niet anders na 3.5 uur slaapquote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Voel jij je ook een beetje brak ?
Ik kan wel merken dat ik geen 25 meer ben
Ja, ja oudjequote:
Ik heb helemaal niets in huis gedaanquote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
vreselijk, maar dat kan ook niet anders na 3.5 uur slaapheb nog wel wat in huis gedaan, maar was niet van harte
Trusten oudjequote:
Ik ga het proberen tot 22:00 uur vol te houden. Anders ben ik morgenochtend om 05:00 wakkerquote:
Maar jij hebt vast de superbowl niet gekeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Allicht niet, ik ben nog fris en fruitig.
dat zien we morgen dan wel weerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga het proberen tot 22:00 uur vol te houden. Anders ben ik morgenochtend om 05:00 wakker
Ik heb alleen de eerste helft gezien jaquote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast de superbowl niet gekeken.
Ik moet morgen gewoon werken, dus kan het niet hebben als ik om 15:00 uur helemaal instort.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zien we morgen dan wel weer
Ik had een dipje tijdens halftime maar kokkie heeft mij daar doorheen gesleept.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien ja
Wat een klasbak is het ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had een dipje tijdens halftime maar kokkie heeft mij daar doorheen gesleept.
ik nietquote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet morgen gewoon werken, dus kan het niet hebben als ik om 15:00 uur helemaal instort.
Tja, wat moet ik daar nu nog op zeggenquote:
En dus? Je mag van mij gewoon de lapo hebben een een nieuwe openen hoorquote:
Die gun ik je!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dus? Je mag van mij gewoon de lapo hebben een een nieuwe openen hoor
Ik had deze alquote:
Uur is nog niet omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |