yepquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat je wel blij mag zijn dat je vandaag niet hoefde te werken. Was geen pretje op de wegen. Nunspeet-Harderwijk heeft uren stil gestaan.
Met 8cm in Nunspeet zeker verplicht lang weekend?
Weinig inspiratie voor een TTquote:
Hier rond een uur of 11, om 12 uur nog maar 50 meter zicht, en om 1 uur stond er op de ring in beide richtingen 20km filequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep
a50 viel wel mee. begon hier pas om 12.30 te sneeuwen
heb het allemaal meegekregenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier rond een uur of 11, om 12 uur nog maar 50 meter zicht, en om 1 uur stond er op de ring in beide richtingen 20km file
Ik vandaag dus ook niet, maar toen ik buiten kwam waren de wegen gewoon best goed te berijden. Sneeuw is minder erg dan ijzel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het allemaal meegekregen![]()
Ben de weg niet op geweest, maar hoe ik het hier kon inschatten viel het wel mee. We leven in een raar land, ben met meer sneeuw door duitsland heen gereden zonder problemen
ijzel is drama, dan ga ik liever de weg niet opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vandaag dus ook niet, maar toen ik buiten kwam waren de wegen gewoon best goed te berijden. Sneeuw is minder erg dan ijzel.
Maar er is geen sneeuw of ijzel nodig om uit te glijden hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
2 jaar geleden gleed ik uit en toen was mijn elleboog-botjes kapot.
bananenschil is genoegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar er is geen sneeuw of ijzel nodig om uit te glijden hoor
Top Gearquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef superkokje het volgende:
ik ben blij dat het weer vrijdag is, is er tenminste weer niks bijzonders op tv
jij goe lees moetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Top Gear
Maar moet je morgen nu werken of heb je sneeuwvrij
jij goe antwoor geve moequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij goe lees moet
Verplicht lang weekend
he b ook gezegd dat het hier wel meeviel op de wegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij goe antwoor geve moe
Ik las yep ik was blij dat ik vandaag niet hoefde te werken
Ja dus dat was het antwoord op nunspeet-harderwijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
he b ook gezegd dat het hier wel meeviel op de weg
heb je TG opstaan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dus dat was het antwoord op nunspeet-harderwijk.
Dus de laatste vraag had je níet beantwoord
Ja, hoe zo te laatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je TG opstaan?
laat maar , te laat
das niet zo handig, moet je morgen toch nog de deur uitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb trek in kaas maar ben vandaag vergeten een nieuw stukkie te halen
Misschien is morgen de trek in kaas toch over...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
das niet zo handig, moet je morgen toch nog de deur uit
Dat is lang zo erg niet als nu zonder kaas zittenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
das niet zo handig, moet je morgen toch nog de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |