abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juli 2002 @ 02:50:08 #26
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5085475
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 02:45 schreef texelonia het volgende:
Katja Schuurman heeft niet zo lang geleden d'r schaamlippen laten opereren (en d'r borsten). M'n moeder heeft bij de operatie geassisteerd
Right, tex.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 20 juli 2002 @ 02:51:24 #27
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_5085483
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 02:50 schreef static het volgende:

[..]

Right, tex.

jah echt waar.
bij de leistikoffkliniek ofzo, is prive kliniek voor plastische chirurgie in amsterdam oud zuid
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_5085496
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 02:49 schreef static het volgende:

[..]

Omdat e.e.a. iets te gedetailleerd wordt beschreven.

Ik ben als de dood voor ziekenhuizen enzo.

Is niet nodig Static ..er zijn hele lieve zusters

Nee serieus..snap wat je bedoeld.Alles wat er met patienten gebeurt..wat ze moeten ondergaan..Ik moet er niet aan denken,er zelf 1 van te zijn.
Ben bang voor prikken,maar geef ze wel.
Raar maar waar.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_5085502
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 02:51 schreef texelonia het volgende:

[..]

jah echt waar.
bij de leistikoffkliniek ofzo, is prive kliniek voor plastische chirurgie in amsterdam oud zuid

lekker discreet

heeft jou moeder geen zwijgplicht???

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_5085520
Als dit zou uitlekken naar de media van Katja..dan kan jouw moeder en de kliniek flinke problemen krijgen texelonia.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zaterdag 20 juli 2002 @ 02:58:24 #31
15080 static
pi_5085526
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 02:51 schreef texelonia het volgende:

[..]

jah echt waar.

Tex, ik ken Katja persoonlijk.

Edit: het feit dat je niet weet waar je moeder werkt boezemt ook niet echt vertrouwen in.

[Dit bericht is gewijzigd door static op 20-07-2002 03:01]

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 20 juli 2002 @ 03:01:12 #32
15080 static
pi_5085539
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 02:53 schreef Brennie het volgende:

[..]

Is niet nodig Static ..er zijn hele lieve zusters

Nee serieus..snap wat je bedoeld.Alles wat er met patienten gebeurt..wat ze moeten ondergaan..Ik moet er niet aan denken,er zelf 1 van te zijn.
Ben bang voor prikken,maar geef ze wel.
Raar maar waar.

Nou, dan ga ik het rijtje maar af:
bang voor ziekenhuizen
bang voor tandarts
bang voor injectienaalden
bang voor bloedprikken (val altijd flauw)
bang voor bloed
heel erg bang voor een infuus
bang voor die enge tangen die een KNO arts gebruikt

Eigenlijk ben ik een grote schijterd.

pi_5085569
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 03:01 schreef static het volgende:

[..]

bang voor ziekenhuizen
bang voor tandarts
bang voor bloed

Ik heb bijna overal een abonnement
Het interesseerd me weinig maar ben er eigenlijk mee opgegroeid, tandarts niet echt fan van maar
om m'n gebit te laten verwaarlozen..nee!
Het vervelendste vond ik ooit...teveel om op te schrijven
Wat moet dat moet..
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_5085585
Das heel naar Static

Schijterig vind ik het niet..tis gewoon vreselijk om allerlei vreemde dingen in je lijf te krijgen..dingen die met je gebeuren waar je geen controle over hebt,maar wel moeten gebeuren.
Zo moet ik al anderhalf jaar naar de kaakchirurg.
Ik durf niet..mijn verwijsbrief is verlopen.

pi_5085614
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 02:56 schreef Brennie het volgende:
Als dit zou uitlekken naar de media van Katja..dan kan jouw moeder en de kliniek flinke problemen krijgen texelonia.
Uitlekken naar de media Brennie?
Met wat voor medium hebben we hier op Fok! eigenlijk van doen?
  zaterdag 20 juli 2002 @ 03:27:45 #36
15080 static
pi_5085694
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 03:08 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Ik heb bijna overal een abonnement
Het interesseerd me weinig maar ben er eigenlijk mee opgegroeid, tandarts niet echt fan van maar
om m'n gebit te laten verwaarlozen..nee!
Het vervelendste vond ik ooit...teveel om op te schrijven
Wat moet dat moet..

Ik dank god op mijn blote knieen dat ik nog nooit een gaatje of wat dan ook in/aan mijn gebit heb gehad.

Maar toch ga ik nog steeds trillend als een lispeblad die tandartsen-praktijk in terwijl ik weet dat er niets aan de hand is.

pi_5085727
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 03:27 schreef static het volgende:

[..]

Ik dank god op mijn blote knieen dat ik nog nooit een gaatje of wat dan ook in/aan mijn gebit heb gehad.

Maar toch ga ik nog steeds trillend als een lispeblad die tandartsen-praktijk in terwijl ik weet dat er niets aan de hand is.

Nog nooit een gaatje?
das bijzonder
  zaterdag 20 juli 2002 @ 03:52:52 #38
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_5085885
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 03:01 schreef static het volgende:

[..]

bang voor ziekenhuizen
bang voor tandarts
bang voor bloed

Ik heb meelij met je. Ik heb er gelukkig weinig moeite mee alleen de tandarts sla ik liever over maar ja wie niet ?

Ennuh MissMisery...........Ik (lees vriendin) heb er (gelukkig) geen last van maar we wensen je veel sterkte en succes meid !!

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_5085965
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 01:40 schreef toska het volgende:
In je profiel staat dat je een man bent
ja nog wel...

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
  zaterdag 20 juli 2002 @ 11:39:45 #40
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_5086874
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 02:58 schreef static het volgende:
Tex, ik ken Katja persoonlijk.

Edit: het feit dat je niet weet waar je moeder werkt boezemt ook niet echt vertrouwen in.

Ik weet het wel, ik weet alleen niet hoe je die naam schrijft... Maar m'n moeder werkt daar alleen op dinsdagen, en 'normaal' werkt ze in OLVG, ze is operatie assistent.

En het was al uitgelekt, het is al op de radio gezegd een keertje.

Katja was overigens niet zo tevreden over de operatie, maar toen ze dat zei was het nog niet helemaal genezen en deed het dus nog veel pijn enzow.

En het feit dat jij katja persoonlijk zou kennen zegt natuurlijk niks, als ik een bekende nederlander was zou ik ook niet aan al m'n bekenden gaan vertellen dat ik m'n schaamlippen heb laten corrigeren

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_5087524
Nou Static, ik ben misschien niet bang voor al die dingen die jij daar noemt, maar ik heb weer een panische angst voor overgeven, dus ik ben ook geen held.

Brennie en iedereen verder, bedankt. De dokter heeft ook gezegd dat ik de dingen gewoon moet overleggen. Maar het is wel fijn om vast wat op de hoogte te zijn, anders kom ik daar donderdag helemaal zo onwetend.

pi_5100525
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 02:45 schreef texelonia het volgende:
Katja Schuurman heeft niet zo lang geleden d'r schaamlippen laten opereren (en d'r borsten). M'n moeder heeft bij de operatie geassisteerd
je moeder heeft nu een probleem ivm beroepsgeheim...

ook een lekkere reclame voor het verplegend/snijdend personeel trouwens. nu lijkt het alsof alles door word geluld bij het avondeten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')