I'm up fot it Piet!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tuurlijk welWe noemen het " Pierre's Portable Radar Party " !
Dat had ik ook laatst, alleen was ie al dood. En nog moest ik gillen, dus toen wou ik zeker weten of die echt dood was dus porde ik met een bezemsteel op hem waardoor zijn ingewanden eruit kwamen en nog harder moest gillen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:40 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanmorgen heeft Mrs gewoon een fucking muis gevangen binnen. Geen idee hoe die naar binnen is gekomen....
Nu warm aankleden, drek schaatsen en sleeën
Ik heb nu ook Skyrimquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morgen MGS
. Al ga ik morgen met onze Sold lekker door Skyrim lopen
Hij Quickscoped hemquote:
Mooooooiquote:
Komen ze niet vandaag? Geen Soul Calibur vandaag dusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooooooi! Al komt PostNL vandaag niet, dus geen MGS
Hier iig niet , al weet je het nooit met die track & tracequote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komen ze niet vandaag? Geen Soul Calibur vandaag dus
Gewoon blokkeren die lui.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
Ok er zijn ergere fanbois dan apple fanbois (ik geloofde het ook niet)
Maar ze overspoelen mijn facebook.
DE LOWLANDS FANBOIS!
kijk mij in de wachtrij staan voor een te duur kaartje voor een festival waarvan ik de bands nog niet eens weet!
[ afbeelding ]
Had gewoon geen gevoel meer in mn vingers toen ik gisteravond thuiskwam.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pringles is fucked. Big time
Dat is toch geen weer voor een neger, sjongejonge
Hier staat chaffeur is onderweg?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooooooi! Al komt PostNL vandaag niet, dus geen MGS
Gastquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had gewoon geen gevoel meer in mn vingers toen ik gisteravond thuiskwam.
Kon mn veters niet losmaken. Driedubbele knopen.
75 EURO?! Wauwie wauwieeee... Sommige mensen kunnen daar een week van eten, holy shitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:26 schreef tliciouz het volgende:
Net 75 euro betaald voor een knipbeurt, rib uit mijn lijf maar de eerste x dat ik niet jankend thuis kom
Jij geeft ook 60 voor een game. Of wat denk je van het roken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
75 EURO?! Wauwie wauwieeee... Sommige mensen kunnen daar een week van eten, holy shit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |