Daarom ook 3 weken de xbox niet aangeraakt, nu is het wel weer lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Gamen begint te vervelen. FIFA is saai, BF3 is saai
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Er komen gewoon geen games uit die me echt weten te boeien. Na een week of twee is het leuke er wel weer van af.
Die heeft Generation Kill niet gezien zeker!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Dat wijf bij WIDM "Ik heb een cursus oorlogs verslaggeving gedaan, en daardoor weet ik dat je zigzaggend moet rennen voor een scherpschutter. Dan kan ie je niet raken"
[ afbeelding ]
Volgens mij is het gemiddelde IQ sowieso het laagst ooit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:42 schreef Cliffy het volgende:
Ben nu Dead Space eindelijk eens aan het uitspelen
[..]
Die heeft Generation Kill niet gezien zeker!
Toevallig laatst aan begonnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:42 schreef Cliffy het volgende:
Ben nu Dead Space eindelijk eens aan het uitspelen
[..]
Die heeft Generation Kill niet gezien zeker!
NICE!!!!! ik had me file al rond half 3 24km bij oude-rijn!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:48 schreef Rossdale het volgende:
Awesome handrembochtjes maken
Alleen nu file helaas
Ik doelde op dead spacequote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die is focking episch!!! moet hem binnenkort maar weer eens kijken
Ja man, veel bezig de laatste tijd. Niet echt veel thuis enzo. Maar nu heb ik geen keus, dus lekker weekendje forever alone op mijn kamertje.quote:
Bij jullie hebben ze toch huifkarren?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Die rijden niet als er 2 cm sneeuw ligt.
Bij Stoma doen ze alles met de bolderkar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij jullie hebben ze toch huifkarren?
maar die kan wel door de sneeuw heenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij jullie hebben ze toch huifkarren?
Nee. Gewoon een paar boomstammen met een paar planken erop.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij Stoma doen ze alles met de bolderkar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |