Ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Of iedereen wil de boel gewoon al een uur van tevoren open hebben staan zoals ik
Die 040 hoef je niet in te typen, dat is bij iedereen hetzelfdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb van iedereen cjp nr's met 8 cijfers maar bij een staat er 040- voor, heb het er al met hem over gehad maar het staat echt zo op z'n pas.. Hebben meer mensen dit?
eigenlijk bizar dat t nodig isquote:
5 euro luchtbed van de action. Keurig compact mee te nemen, prima op te slapen en dus niet de moeite om voor 5 e weer mee terug te nemenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stom om gewoon spul te laten liggen...
same herequote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:25 schreef AionNL het volgende:
klaar met meerdere vensters in meerdere browsers, laat het geweld maar beginnen =)
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:33 schreef Memento-Mori het volgende:
blijkbaar, niet gek ook, ik lees nml alleen maar mensen die nu al erin zitten
Dan zit je er al doorheenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik krijg:
Tickets Not Available
Tickets are currently not available online, because the onsale has not yet begun.
Please check back for updates to the Onsale Dates & Times information displayed above.
Zit ik dan in de wachtrij? Of daarvoor nog ?
Verwijst door, dacht ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:36 schreef kikoooooo het volgende:
Verwijst livenation nu straks door naar ticketmaster, of verkopen ze beide?
Idd nu is de wachtrij weer volquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan zit je er al doorheenWil niks zeggen over hoe het om 11 uur is.
Je wordt vanuit Livenation doorgestuurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:36 schreef kikoooooo het volgende:
Verwijst livenation nu straks door naar ticketmaster, of verkopen ze beide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |