abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_108060721
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik las in een interview dat ze iets aan haar ogen heeft vanwege haar ziekte! Ze heeft ook aanpaste schoenen.
.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:50 schreef Day het volgende:

[..]

D'r ogen, denk ik.
Dan zal dat het zijn wat ik zie :{ ...ze slist trouwens ook een beetje....shit, nou ga ik daar steeds op letten. :X :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:55:52 #77
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_108060760
Ik moet zeggen dat dit programma me elke week minder en minder boeit.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_108060797
Oej die is nu niet meer zo mooi :{
Noot noot.
pi_108060798
Dit is ook wel een milieu wat mijlenver van me afstaat moet ik zeggen...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108060850
De rest slist ook wat en heeft een hete aardappel in de mond....nu hoor ik dat alleen nog maar :'( ...heb ik op de radio ook altijd. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_108060973
Hele mooie foto's trouwens :Y
Noot noot.
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:07:06 #82
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_108061335
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef trovey het volgende:
De rest slist ook wat en heeft een hete aardappel in de mond....nu hoor ik dat alleen nog maar :'( ...heb ik op de radio ook altijd. :')
Erg he, reclames worden ook vaak ingesproken door iemand die slist.
En nieuwslezers/weermannen/verslaggevers ook vaak. :')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:07:54 #83
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_108061384
Hoezo zou je met diabetes maar 35 kunnen worden of heb ik nog een andere ziekte gemist?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_108061570
Die kak accenten :') ik kan het niet serieus nemen...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108061772
Ze zouden dit programma 'knappe kneuzen' moeten noemen.
Maar maar de kommer en kwel overtreft elkaar elke week
pi_108062065
Ik vond het niet echt een mooi of leuk meisje dit keer.. Wel erg dat ze zo jong al een transplantatie nodig had enzo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_108062348
Ik vond die meid die nu in NY woont het mooist en het leukst, wat een sympathieke en grappige vrouw was dat ^O^
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108062484
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:25 schreef alors het volgende:
Ik vond die meid die nu in NY woont het mooist en het leukst, wat een sympathieke en grappige vrouw was dat ^O^
Dat model van een paar weken terug?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_108062536
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat model van een paar weken terug?
Ja. Iig van deze serie he.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108062665
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:28 schreef alors het volgende:

[..]

Ja. Iig van deze serie he.
Zij was leuk inderdaad :Y
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_108065922
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:38 schreef Starlie het volgende:
Wat een kakkers die klasgenoten!
Bekende journaliste die boeken over het koningshuis schreef, die Daniela en verder natuurlijk nog veel meer kak met Mabel die met Friso getrouwd is.

Gooische rrrrollende rrrr's alom. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_108066099
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Erg he, reclames worden ook vaak ingesproken door iemand die slist.
En nieuwslezers/weermannen/verslaggevers ook vaak. :')
Gasten die alles bij elkaar slisssssssssen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_108066332
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef Starlie het volgende:
Ze heeft ook wel hamsterwangen...
Prednison.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 17 februari 2012 @ 02:13:06 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108068615
Oh..en nu wil ik al die 'wetmatigheden' van DAM nog even nalezen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_108069292
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik moet zeggen dat dit programma me elke week minder en minder boeit.
Dat heb ik ook, ik denk dat ik het er ook maar bij laat.... :)
pi_108109027
Ik krijg het altijd een beetje benauwd als ik verhalen hoor zoals in de meest recente uitzending. Wat er eventueel met mezelf (diabetes type 1, sinds 2008) zou kunnen gaan gebeuren in de toekomst. :{

Voorgaande jaren héb ik in fysiek opzicht al het nodige te verstouwen gehad, bij tijd en wijle op een niveau 'als dit voorgoed zo door blijft gaan hoeft het van mij niet meer' (--> Osteopathie, zou het helpen voor mijn maag/darmklachten?), dat gedoe heeft bijna drie jaar geduurd; en dan probeer ik me voor te stellen dat m'n nieren zowaar zouden kunnen stoppen met werken, zoals bij die vrouw in de uitzending is gebeurd. Dat is nog veel erger. :N

Erg fris vond ik haar er trouwens niet meer uit zien, beetje Bart De Graaff-trekjes heeft ze gekregen. Maar ja, komt gewoon door wat er in het verleden met haar lichaam is gebeurd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2012 08:20:21 ]
  zaterdag 18 februari 2012 @ 09:37:43 #97
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108109511
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 08:17 schreef female81 het volgende:
Ik krijg het altijd een beetje benauwd als ik verhalen hoor zoals in de meest recente uitzending. Wat er eventueel met mezelf (diabetes type 1, sinds 2008) zou kunnen gaan gebeuren in de toekomst. :{

Voorgaande jaren héb ik in fysiek opzicht al het nodige te verstouwen gehad, bij tijd en wijle op een niveau 'als dit voorgoed zo door blijft gaan hoeft het van mij niet meer' (--> Osteopathie, zou het helpen voor mijn maag/darmklachten?), dat gedoe heeft bijna drie jaar geduurd; en dan probeer ik me voor te stellen dat m'n nieren zowaar zouden kunnen stoppen met werken, zoals bij die vrouw in de uitzending is gebeurd. Dat is nog veel erger. :N

Erg fris vond ik haar er trouwens niet meer uit zien, beetje Bart De Graaff-trekjes heeft ze gekregen. Maar ja, komt gewoon door wat er in het verleden met haar lichaam is gebeurd.
Ik heb ook een familielid met diabetes. Ze zeggen dat tegenwoordig er wel goed mee te leven is met medicijnen. Maar het hangt er ook vanaf hoe vroeg het is gediagnosticeerd. Klachten zijn minder gevoel in voeten en verminderde oogsterkte. Van nierklachten en maag/darmklachten wist ik niet dat het ook kan voorkomen. In ieder geval veel sterkte :*
Isn't it ironic, don't you think
pi_108110145
Ik heb zelf helaas het idee er vrij lang mee rondgelopen te hebben zonder het te weten, dacht dat mijn moeheid, veel moeten drinken en het daarvanuit voortkomende vaak naar de wc moeten te wijten waren aan m'n eetgewoontes (niet bepaald vies van een patatje of een zak zoutjes). Pas toen ik kilo's af begon te vallen, last kreeg van m'n buik, en een meer vezelrijk eetpatroon slechts beperkt nut bleek te hebben, ging ik inzien dat er écht iets niet klopte.

Dus dat heeft van binnen zeer waarschijnlijk veel meer beschadigd dan nodig. :{

Er was, tot het moment dat het écht mis begon te gaan, ook niemand die iets raars merkte, en me adviseerde om eens naar de dokter te gaan. :{

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2012 10:37:50 ]
  zaterdag 18 februari 2012 @ 10:54:35 #99
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_108110464
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 08:17 schreef female81 het volgende:
Ik krijg het altijd een beetje benauwd als ik verhalen hoor zoals in de meest recente uitzending. Wat er eventueel met mezelf (diabetes type 1, sinds 2008) zou kunnen gaan gebeuren in de toekomst. :{

Voorgaande jaren héb ik in fysiek opzicht al het nodige te verstouwen gehad, bij tijd en wijle op een niveau 'als dit voorgoed zo door blijft gaan hoeft het van mij niet meer' (--> Osteopathie, zou het helpen voor mijn maag/darmklachten?), dat gedoe heeft bijna drie jaar geduurd; en dan probeer ik me voor te stellen dat m'n nieren zowaar zouden kunnen stoppen met werken, zoals bij die vrouw in de uitzending is gebeurd. Dat is nog veel erger. :N

Erg fris vond ik haar er trouwens niet meer uit zien, beetje Bart De Graaff-trekjes heeft ze gekregen. Maar ja, komt gewoon door wat er in het verleden met haar lichaam is gebeurd.
Hee ja, zij deed me ook aan Bart de Graaf denken, in dr gezicht..

[ Bericht 9% gewijzigd door NouMooiNiet op 18-02-2012 11:38:13 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_108321404
Laatste van de reeks vanavond.
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')