Ja mammaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zonder suiker anders kom ik je slaan.
Heb je wel genoeg gekwijld vandaag? En je neptranen?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ofnee eigenlijk niet, kwijl niet gebruikt
Veel eiwitten, dat helpt bij/tegen decubitus (= doorliggen)quote:
eitje kokenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Veel eiwitten, dat helpt bij/tegen decubitus (= doorliggen)
Op welke nagelsquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb je je mini al gelakt kip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Fixedquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op welke nagels
En nu voor het echt! Dan heb je 17 maart nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Je hebt mij tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh altijd fijn jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Incantrix het volgende:
![]()
UFT, wel ok, grafteringmoe want mijn kind ging vannacht spoken en eind van de week enzeau.. En met jou?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt mij toch![]()
Ik voor jou zorgen als je een oud omaatje bentHeb jij sperma dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |