Ja mammaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zonder suiker anders kom ik je slaan.
Heb je wel genoeg gekwijld vandaag? En je neptranen?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ofnee eigenlijk niet, kwijl niet gebruikt
Veel eiwitten, dat helpt bij/tegen decubitus (= doorliggen)quote:
eitje kokenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Veel eiwitten, dat helpt bij/tegen decubitus (= doorliggen)
Op welke nagelsquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb je je mini al gelakt kip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Fixedquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op welke nagels
En nu voor het echt! Dan heb je 17 maart nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Je hebt mij tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh altijd fijn jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Incantrix het volgende:
![]()
UFT, wel ok, grafteringmoe want mijn kind ging vannacht spoken en eind van de week enzeau.. En met jou?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt mij toch![]()
Ik voor jou zorgen als je een oud omaatje bentHeb jij sperma dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga richting bed, ik ben zowaar moe.
Trusten![]()
Dat heb ik altijd, al moet ik er niet altijd van kotsen. En met de jaren lijkt het erger te wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef megamandy het volgende:
Bij mij was het eens een keer verkeerd gevallentoen moest ik kotsen
mhehe
Kom maar halen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
WIE MAAKT ER RANJA VOOR MIJ
Ik ben te lam om op te staan
Geen idee, nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar krijg ik echt gruwelijk last van mijn maag van
En dan zit je het hier wel voor te stellen?quote:
Ik heb nergons last vanquote:
Ik heb een levendig inlevingsvermogen en ik laat dingen eerst op anderen uitproberen voor ik het zelf doequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan zit je het hier wel voor te stellen?![]()
Ik hoef die zooi niet in mn bakkes, slotje opgelostquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb nergons last vanAlleen durf ik heel de dag niet meer te boeren
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een levendig inlevingsvermogen en ik laat dingen eerst op anderen uitproberen voor ik het zelf doe
Dat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar krijg ik echt gruwelijk last van mijn maag van
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoef die zooi niet in mn bakkes, slotje opgelost
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ik moest hard lolleren!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
"Oh Nick, wat lekker, ga door!"quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoef die zooi niet in mn bakkes, slotje opgelost
Spuug jij het uit dan? Of pijp je gewoon niet? Ik haat het om uit te spugen, dat je dan met je mond vol rondjes moet gaan rennen voor een doekje oidquote:
Dan spuug ik het in zijn gezichtquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Oh Nick, wat lekker, ga door!"
"Oh Spees, wat lekker, ik hou van je!"
*BLAB* zo in Spees d'r bekkie!
Je kan ook gewoon stoppen en dan met je hand afmakenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Spuug jij het uit dan? Of pijp je gewoon niet? Ik haat het om uit te spugen, dat je dan met je mond vol rondjes moet gaan rennen voor een doekje oid![]()
"als ze slikt houdt ze van je" zou ik graag verbeterd zien in "als ze slikt is ze te practisch ingesteld om te spugen"
Ik ben praktisch ingesteld en heb altijd zakdoeken klaar liggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Spuug jij het uit dan? Of pijp je gewoon niet? Ik haat het om uit te spugen, dat je dan met je mond vol rondjes moet gaan rennen voor een doekje oid![]()
"als ze slikt houdt ze van je" zou ik graag verbeterd zien in "als ze slikt is ze te practisch ingesteld om te spugen"
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Oh Nick, wat lekker, ga door!"
"Oh Spees, wat lekker, ik hou van je!"
*BLAB* zo in Spees d'r bekkie!
Onder de douche pijpen, opgelostquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb altijd het gevoel dat het dan weer boven komtquote:
Dit is ook handig idd, beetje jammer dat ik onder de douche snel flauw valquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onder de douche pijpen, opgelost.
Ik vind het altijd zo vies als dat spul in aanraking komt met je huid én met water. Krijg je het bijna niet meer van je afquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onder de douche pijpen, opgelost.
Je staat toch onder de douche! Dan gaat het juist gelijk wegquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vies als dat spul in aanraking komt met je huid én met water. Krijg je het bijna niet meer van je af
Goed in het putje mikkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vies als dat spul in aanraking komt met je huid én met water. Krijg je het bijna niet meer van je af
Nee ik bedoel als je het niet in je mond... naja laat maarquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je staat toch onder de douche! Dan gaat het juist gelijk weg
Jonge, we houden het toch netjesquote:
Ga je oefenen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als je het niet in je mond... naja laat maar![]()
Ik ga douchen
Nee man, met de hand doet hij zelf maarquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stoppen en dan met je hand afmaken
Zaad slikken spugen, in het putje mikkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jonge, we houden het toch netjes
Niemand heeft meer zaad gezegdquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zaad slikken spugen, in het putje mikken
en spermaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niemand heeft meer zaad gezegdEnkel 'spul'
Temperatuur lager zetten, kan hij weer zeiken dat het te koud is mhehequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is ook handig idd, beetje jammer dat ik onder de douche snel flauw val
Kisten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:46 schreef megamandy het volgende:
Ooh bij ons is het altijd 1 pretpakket en stoppen we niet na het pijpen. Sinds dat kisten doe ik niet meer slikken
Ik haat het vooral als het in je haar komtquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DIT!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik haat het vooral als het in je haar komt
Ditquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef BGTes het volgende:
Ik val elke keer onder de douche flauw als ik dat doe
Discriminasi ik heb ze nog nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en m'n A-Englands zijn erMag ik even zeggen dat ik het meest onder de indruk ben van degee waarvan ik het minst verwachtte? Princess Tears is echt súperholo!
Dat heb ik nog nooit gehad gelukkigquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik haat het vooral als het in je haar komt
Hahaha nee, daar is 'ie meestal al gezellig want ik in m'n blootjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Debs doe je ook de dinosaurus onder de douche?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha nee, daar is 'ie meestal al gezellig want ik in m'n blootje. Dan eerkt het niet.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
"Je kunt beter kippen houden" klopt dus niet echt meer als ik hier die zaad reacties lees
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Discriminasi ik heb ze nog niet![]()
Mannenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha nee, daar is 'ie meestal al gezellig want ik in m'n blootje. Dan eerkt het niet.
Maar dat was maar 1xquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik haat het vooral als het in je oog komt
Dino is awesomequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef BGTes het volgende:
Ik heb de dino trouwens geprobeerd, was best leuk
Troost: jij hebt, mochten ze ooit shippen, de hits weer erder binnenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Discriminasi ik heb ze nog niet![]()
En dan tillen bij het stukje tussen zn zak en zn lul, en dan gaat hij zo omhoog en moet je RAWR roepenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef megamandy het volgende:
Oja de dino vergeet ik steedswat was het nou? Oppakken en dan
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Troost: jij hebt, mochten ze ooit shippen, de hits weer erder binnen
En ja maisjes, als het zaad in den ogen spuit moet je ze toe doen ofzo.
Hell, ik ga pitten
VEEG ME OP!!!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef BGTes het volgende:
Ik heb het een keer in mijn haar gehad zonder dat ik het wist, en toen gingen we naar beneden om te etenZag zijn moeder het. Zei er wat van.
![]()
Schaamde me echt kapot.
Week later was het uit
quote:
Vertelquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat poep verhaal van (milka?) toch wel het epische verhaal ooit
daar heb ik ook hard om gelachenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat poep verhaal van (milka?) toch wel het epische verhaal ooit
Ooh wacht! Nu werkt mijn mental image opeens wel, kon het nooit voor mij zienquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
En dan tillen bij het stukje tussen zn zak en zn lul, en dan gaat hij zo omhoog en moet je RAWR roepen
ZAL IK ZEGGEN WIE ERUIT IS EINZquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef megamandy het volgende:
Ik ga wie is de mol kijkenMoest het missen omdat ik ook koopavond moet werken
Nou idd ja .. als je nou gezegd had dat je wist waar ik woonde en nu gelijk ging rijden voor een epic lange nacht was het op gang geblevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ging niet expres.quote:
Ik val half in slaap.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou idd ja .. als je nou gezegd had dat je wist waar ik woonde en nu gelijk ging rijden voor een epic lange nacht was het op gang gebleven
Neeee want dit is mijn laatste post boor nu en ik ga lekker niets meer lezen hier tot ik widm gezien hebquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZAL IK ZEGGEN WIE ERUIT IS EINZ
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neeee want dit is mijn laatste post boor nu en ik ga lekker niets meer lezen hier tot ik widm gezien heb
Dan is het doodslag of dood door schuld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
'U heeft iemand vermoord?'
'MAAR HET GING NIET EXPRES'
'Ok dan is het goed'
En dan had ik binnen een uur voor de deur gestaan, en dan?!quote:
NEINquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga er ook vandeuuurr morgen weer facking vroeg school. Zou verboden moeten worden!![]()
Slaap lekker en sterkte op school morgenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga er ook vandeuuurr morgen weer facking vroeg school. Zou verboden moeten worden!![]()
Ik had net ook al gepost heurrquote:
Dank u! Ik hoop dat het ineens 10 graden boven 0 is morgenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:02 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Slaap lekker en sterkte op school morgen
Je moet blijvenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat wil je nog van me weten spees wijffie?
Ja maar niet iedereen is vrij op vrijdag!quote:
Ik blijf morgen lekker binnen met de verwarming hoog!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)gevaarlijk-weer.html
Have fun! Was wel aparte aflevering... (als de USA volgt iig)quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pyjama aan, lezen uit en gossip girl kijken
Jezus wat een klote nieuws zeg. *HUG*quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef PriemGirl het volgende:
En terug thuis... Schoonbroer en schoonzus nog even langs gekomen bij schoonouders.
Het is fout.. Zelfs nog iets erger als vorig jaar... Zelfde afwijking...
Schoonbroer en schoonzus houden zich érg sterk. Schoonzus zegt zelf dat ze zich hard moet houden; dat ze het anders niet aan kan.
Het is kut.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef PriemGirl het volgende:
En terug thuis... Schoonbroer en schoonzus nog even langs gekomen bij schoonouders.
Schoonbroer en schoonzus houden zich érg sterk. Schoonzus zegt zelf dat ze zich hard moet houden; dat ze het anders niet aan kan.
Het is kut.
Verdomme! Weet jequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef PriemGirl het volgende:
Het is kut.
Ja hij had me vanmorgen gebeld of ik iets wou laten weten. Heb hem vanavond ook gebeld...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verdomme! Weet jehet al? Ik vind dit echt ZO klote voor jullie
![]()
Dat lijkt me ook heel moeilijk omdat je dus ook kans hebt dat het weer misgaat. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ze gaan onderzoeken doen... Ze denken sterk dat het toch genetisch is; maar dat ze wellicht nooit gaan ontdekken welk gen het is.... Wat betekent: Als schoonbroer en schoonzus echt kinderen willen; ze telkens moeten afwachten tot 16 weken of het goed is of niet... En we dus ook niet gaan ontdekken aan welke kant het ligt (of dat het bij beide ligt).
Dinsdag weer onderzoeken. Woensdag wordt het 'gehaald'. Ze gaan het cremeren en de as uitstrooien bij ons ander neefje...
[..]
Ja hij had me vanmorgen gebeld of ik iets wou laten weten. Heb hem vanavond ook gebeld...
Het is nu 'fijner' omdat het erger is en er geen twijfel mogelijk is én het dus ook eerder afgebroken wordt. Vorig jaar was ze 28 weken ongeveer... Dus dat scheelt ook... Maar goed.
Pfff... Zwaar zeg... Ook het feit dat je nooit zal weten waar het precies door komt. Bah...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ze gaan onderzoeken doen... Ze denken sterk dat het toch genetisch is; maar dat ze wellicht nooit gaan ontdekken welk gen het is.... Wat betekent: Als schoonbroer en schoonzus echt kinderen willen; ze telkens moeten afwachten tot 16 weken of het goed is of niet... En we dus ook niet gaan ontdekken aan welke kant het ligt (of dat het bij beide ligt).
Dinsdag weer onderzoeken. Woensdag wordt het 'gehaald'. Ze gaan het cremeren en de as uitstrooien bij ons ander neefje...
[..]
Ja hij had me vanmorgen gebeld of ik iets wou laten weten. Heb hem vanavond ook gebeld...
Het is nu 'fijner' omdat het erger is en er geen twijfel mogelijk is én het dus ook eerder afgebroken wordt. Vorig jaar was ze 28 weken ongeveer... Dus dat scheelt ook... Maar goed.
Dat! Of als de bus megavol zit allemaal lekker bij de deuren blijven staanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
vroegah, toen ik nog tien kilometer moest fietsen naar mijn werk, nam ik wel eens de bus als het rotweer was. Dan had je ook standaard van die kutscholieren die dan op de buitenste stoel gingen zitten, hun tas op de stoel bij het raam legden (wtf is dat anyway, waarom heeft je tas een stoel nodig??) en dan net deden alsof ze sliepen
scholieren in het OV
Nope geen kinderen..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef megamandy het volgende:
Ooh PriemSterkte! En zonde gewoon dat ze nu niet weten waar het vandaan komt
met zulk percentage zal het inderdaad wel genetisch zijn. Hebben ze eigenlijk al kinderen?
ik zie die sneeuwbui ook op buienradar nogal dreigend aankomen vanuit het noordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedensmorgens![]()
Priempje![]()
Echt heel rot meis.
Dico hebbie ut leuk?
Lin wat deed jij hier nou midden in de nacht?
O en wat de Dino betreft, ik had mijn vriendin erover vertelt en die heeft hem bij haar vriend gedaan. Ze zei dat ze het inderdaad grappig vond, maar hij niet
![]()
![]()
En vanmiddag willen we dus naar de hont gaan kijken, maar nu is er naar weer en sneeuw voorspelt en ellende. Ik hoop dat we het toch nog redden
Ja datquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie die sneeuwbui ook op buienradar nogal dreigend aankomen vanuit het noorden
let me teek piesjurrr, moment....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het veel sneeuw Milka?
Volgens de buienradar sneeuwt het hier nu ook, maar ik merk er niks van
wacht maarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:23 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook sneeuw
Hier is het blauw met een zonnetje
Ik ken een Chi-La en een J-sunquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik kom weer een mooien Westerse naam tegen van een Chinees
(Chinezen heten allemaal hetzelfde, dus vaak nemen ze een westerse voornaam aan als ze voor een internationale company werken)
Lion
Beetle en Mars heb ik al vaker voorbij zien komen, maar Lion is nieuw voor me![]()
Beetje jammer weerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij gaat recht naar beneden!
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.miracle-enhancements.com/glitz09.htm
Van mij hoeft dat niet online tbh, de meeste mensen weten het toch wel, maar mensen die hier komen lurken hoeven het niet te wetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou het nu echt verdomd handig vinden als we bij de databank ook een kaartje van NL hebben met waar iedereen woont. Want dan hoor ik "hier sneeuwt het" en dan denk ik WAAR IS HIER EINZ????
(en dan kijken of we van onze woonplaatsen een sterrenbeeld kunnen maken EINZ)
Leuk idee?
Ik wil wel maken
Fuck. Ik wil om 14u vertrekken naar bels.....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij gaat recht naar beneden!
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Provincie dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet online tbh, de meeste mensen weten het toch wel, maar mensen die hier komen lurken hoeven het niet te wetenMijn naam+woonplaats geeft namelijk maar 1 hit bij telefoonboek
en dooie planten, hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:55 schreef milka82 het volgende:
Nagel, hier nog info....
80 B
Drachten
Tweeling
[ afbeelding ]
inclusief dooie auto
Ga ik invullen als ik straks terug komquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:55 schreef milka82 het volgende:
Nagel, hier nog info....
80 B
Drachten
Tweeling
[ afbeelding ]
inclusief dooie auto
Brabant danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Provincie dan?
Kunnen we kijken welke provincie het meest populair is onder nagellakliefhebbers (wetenschappelijk onderzoek EINZ) lijken wassen
LOLZ goeden DERPquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.thephotoenhancer.com/example1.htm
http://www.thephotoenhancer.com/example2.htm
Met je muis over de plaatjes gaan... ik moest heel hard lolleren on het eerste plaatje van pagina 2
mn chocomel wat doe jequote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.thephotoenhancer.com/example1.htm
http://www.thephotoenhancer.com/example2.htm
Met je muis over de plaatjes gaan... ik moest heel hard lolleren on het eerste plaatje van pagina 2
dat ook iddquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
hehehe bruidje ook gewoon dunner gemaakt
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lolz, fuckers van telfort wilden mij geen nieuw modem geven.
Sjaan ging iets regelen en net stond de pakketman aan de deur met mijn modem
Goeden ninja-editquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK DACHT DAT HET MIJN SUEDES WAREN\
</whoop>
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:39 schreef milka82 het volgende:
Morge!
Priem,wat ongelovelijk kut voor jullie dat het nu weer mis is. Heel veel sterkte![]()
@ BGTes,het poepverhaal op verzoek.....
Een goede vriendin haar vriendin was wezen stappen en had daar een jongen gescoord. De hele nacht gedino'd etc.,het was erg gezellig geweest. Moe maar voldaan was ze in slaap gevallen en de volgende dag nog zwaar comateus toen die jongen uit bed ging om te werken. Hij vond het prima dat ze nog even bleef liggen,moest ze de deur maar achter zich dichttrekken wanneer ze naar huis ging. En oja,de wc had soms kuren.
Die vriendin lekker verder slapen,douchen en toen moest ze poepen,big time. Dus zij naar de wc,het hele wc verhaal te hebben vergeten,lekker gezeten,spoelde dat ding niet door
![]()
Okee,en nu? Want ze wilde die drol ook niet laten liggen,als aandenken zeg maar. Dus op zoek naar mogelijkheden,uiteindelijk met een boterhamzakje dat ding uit de plee geschept om ergens buiten weg te gooien. Omdat ze een leuke nacht had gehad toch nog even een briefje achtergelaten met ' het was leuk,hopelijk zie ik je snel weer,etc.
Briefje neergelegd op de keukentafel,zij naar buiten,trekt de deur achter zich dicht en wanneer de deur in het slot valt bedenkt ze zich iets...... Naast het briefje ligt het boterhamzakje,wat ze weg zou gooien......
![]()
Needless to say,nooit weer wat gehoord van die jongen.
BUY IT NOW *klikt*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item23195f817a
Insert emoslingerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item23195f817a
Oh, maar natuurlijk betaal ik daar 75 dollar voorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item3a6fe495ef
Glamour zit er niet eens bijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item27c280ba4e
10 lakken voor 600 dollar, einz
voor 500 dollar alle OMG en Kaleidoscopes!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item460039f9af
So hee, dat ze dat voor zo weinig geld weg doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor 500 dollar alle OMG en Kaleidoscopes!
Koopjen!
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item33716c90ccquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:09 schreef Lindytje het volgende:
Oh, skjoe, bij welk0n verkoper op ebay was de hele Holland collectie 80 ekkies?
WATquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item33716c90cc
de biebers waren 175quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
srsly?
http://www.ebay.com/itm/K(...)&hash=item23194c4a4c
Thanx babequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item33716c90cc
dat zei ik net ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAT
dan kun je toch beter daar bestellen dan td?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Omgquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item4ab297c03d
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Allemaal sneeuw hier (durp omgeving R'dam)![]()
Even je hoofd draaien voor de foto, kan hem niet draaien vanaf telefoon.Ik lollerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Maar 300 eetjes! Koopje!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item2eb172fd14
Pehehehe
Dat zat ik ook net te bekijken... pas 100 dingessen verkocht...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar is die ebay seller wel ok? die van de holland collectie?
Is voor mensen die een licence hebben. Voor salons etc.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
https://www.theindustrysource.com/
hebben ze blijkbaar nog goedkoper.
$42 voor hele holland collectie
oh ja je kon via iemand bestellen oid?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is voor mensen die een licence hebben. Voor salons etc.
Als je in een trailer woont ja... staat mooi voor naast je gouden slingers en namaak dorische zuilen en Frans Bauer altaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar 300 eetjes! Koopje!!
Dat flesje is wel epic
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je in een trailer woont ja... staat mooi voor naast je gouden slingers en namaak dorische zuilen en Frans Bauer altaar
Hoe weet jij dat ik een Frans Bauer altaar heb??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je in een trailer woont ja... staat mooi voor naast je gouden slingers en namaak dorische zuilen en Frans Bauer altaar
Ik heb een spycam in die lichtgevende engel gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een Frans Bauer altaar heb??
Ja, DAT weet ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar is die ebay seller wel ok? die van de holland collectie?
die is van priemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een spycam in die lichtgevende engel gedaan
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
90 dollar voor neppe troep straks
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor
Le me = mietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |