Ik welquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
Als PSV fan de legendarische treffer van Bruggink in en tegen Utrecht niet kennen.
Die ken ik als Vitesse supporter ook wel ja....quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
die hele dag stonden we geen minuut op plaats drie, op de laatste 2 minuten na dan
Ik herinner me doelpunt van Park tegen Vitesse wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
die hele dag stonden we geen minuut op plaats drie, op de laatste 2 minuten na dan
Je gebruikt zeker IE?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef PunkAap het volgende:
Mod, waarom kan ik geen quotes meer doen.
Internet Explorerquote:
Als Vitesse destijds CL had gehad dan was Aalbers er misschien nog wel geweestquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die ken ik als Vitesse supporter ook wel ja....![]()
![]()
![]()
sowieso bizar dat ze die naam al op een lijstje haddenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de scouts van Juventus en AC Milan een paar rode kruisjes zetten achter Manolevs naam.
Gelukkig hebben we zjoordaaniejaahquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Vitesse destijds CL had gehad dan was Aalbers er misschien nog wel geweest
Compatibiliteitsweergave al geprobeerd?quote:
Naast de adresbalk een soort pagina met een kreukel ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |