Alweer?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Joah, balg weer vol
Monsterburger van de boomcate. Beste happen.
Ik heb ergens een foto van slooijer met een monsterburger. Toen was die net nieuw. Die was zoooooooooo lomp groot.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Joah, balg weer vol
Monsterburger van de boomcate. Beste happen.
Lomp grote hamburgersquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb ergens een foto van slooijer met een monsterburger. Toen was die net nieuw. Die was zoooooooooo lomp groot.
Met een sateprikker om het bij elkaar te houden. Dat ding was epischquote:
Soms? Altijd:)quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zit nog propvol van een broodje mix(ed) vlees van het station.
Ja heel soms is vlees toch wel verrektes lekker![]()
Ik ben niet zo'n vleeseter. Eet alleen gehakt bij macaroni en kipfilet bij ander warm eten. En zelfs dat niet altijd. Jus geeft ook smaak.quote:
Moet er niet aan denken om aardappels mčt groente, maar zónder vlees te etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vleeseter. Eet alleen gehakt bij macaroni en kipfilet bij ander warm eten. En zelfs dat niet altijd. Jus geeft ook smaak.
Dan mis je best wat essentiële eiwitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vleeseter. Eet alleen gehakt bij macaroni en kipfilet bij ander warm eten. En zelfs dat niet altijd. Jus geeft ook smaak.
Nee hoor want ik eet heel gevarieerd dus krijg genoeg binnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan mis je best wat essentiële eiwitten.
Eet je dan savonds groenten en aardappels?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor want ik eet heel gevarieerd dus krijg genoeg binnen.
men kan ook gewoon 3pizza's etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zet de oven maar eens aan voor een epische pizza:
- men neme een BBQ Chicken pizza
- men flikkert er zelf nog ham, kaas en salami op
- men vreet
Ja, of 's middags. Of ik eet rijst met atjar en kip. Oh en vis lust ik ook wel. Moet ik geen kop zien want dan is mn eetlust weg. En tussendoor eet en drink ik nog van alles.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eet je dan savonds groenten en aardappels?
Dus nu ben je eed dikke vette papzak?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, of 's middags. Of ik eet rijst met atjar en kip. Oh en vis lust ik ook wel. Moet ik geen kop zien want dan is mn eetlust weg. En tussendoor eet en drink ik nog van alles.
Ben in 1 jaar tijd 14 kilo aangekomen!
Nee dat is ze niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dus nu ben je eed dikke vette papzak?
Nice. Vis en kip zijn eiwittenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, of 's middags. Of ik eet rijst met atjar en kip. Oh en vis lust ik ook wel. Moet ik geen kop zien want dan is mn eetlust weg. En tussendoor eet en drink ik nog van alles.
Ben in 1 jaar tijd 14 kilo aangekomen!
De kilo's zitten op de goede plekken: kont en tietenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dus nu ben je eed dikke vette papzak?
Danku.quote:
Asjequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De kilo's zitten op de goede plekken: kont en tietenZeg maar TETTEN!
[..]
Danku.
Hello, how have you had it gehad in England?quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
Ben er nogquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hello, how have you had it gehad in England?
Hoe ist met de damesscore?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben er nogmorgen rond een uur of 5 vlieg ik terug. denk rond 10 uur thuis. Weekend
Ok, dan ligt er nog geen sneeuw wrsch. Of bedoel je 5 uur savonds?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben er nogmorgen rond een uur of 5 vlieg ik terug. denk rond 10 uur thuis. Weekend
Jep savonds.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok, dan ligt er nog geen sneeuw wrsch. Of bedoel je 5 uur savonds?
in de rust van de voetbalwedstrijd?quote:
Oh dat moet ook lukken.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Danku.
Ik wachtte er al opquote:
quote:
Meh.. Die Engelsen skanks vaak..quote:
Toedelsquote:
Hey, FC Twentequote:
Welke phone?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Android 4.0 downloaden en installeren op m'n phone
Ja, fijn dingetjequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef Redbaron het volgende:
Nette foon David..
Ik mag eind maart op zn vroegst weer en is hoognodig, knoppen werken bijna niet meer na de laatste val dus moet t doen met t touchscreen.
Ik heb t alleen niet zo op SE, heb eerder een slide ervan gehad en na een jaar kapotquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, fijn dingetje
Blijkt dus niet Android 4.0 te zijn maar een "gewone" update
Met een abo tot juli. Heb het toestel los gekocht nadat m'n HTC Wildfire overleedquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb t alleen niet zo op SE, heb eerder een slide ervan gehad en na een jaar kapot![]()
Met abbo en 1 of 2jr?
Ver weg hoop ik...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat is vroeg voor jou David.
Nou: waar blijft die sneeuw?!
GossiePossie!quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord er nou weer mee te maken?
Ach, die heb je zelf toch wel...quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, die heb je zelf toch wel...
Geen sneeuw in Hulst, wel flink wat zonneschijn
Heb je nou je zin?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dat is vroeg voor jou David.
Nou: waar blijft die sneeuw?!
Ik wel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je nou je zin?![]()
kutsneeuw
Er valt geen meter sneeuw hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wel!Alleen hopen dat we thuis komen vanuit Zwolle vanmiddag
1 vlokje en mensen gaan 20km/h rijdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er valt geen meter sneeuw hoor
True storyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
1 vlokje en mensen gaan 20km/h rijden
Kempiquote:
Picture me rollin in my 500benz.quote:
Het is gelukkig niet zo veel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
het is dat jullie over de sneeuw hebben, anders had ik helemaail niet in de gaten gehad dat hier in almelo ook aan het sneeuwen is.![]()
![]()
Snel sneeuwengel maken!quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente afgelast
Competitievervalsing
Looooooolquote:
Damequote:
hey laag streepjequote:
Discovery sciencequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Under_Score het volgende:
tijd dat er weer sience op discovery komt IPV al die verkoop en opknap meuk.
Eensch!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Under_Score het volgende:
tijd dat er weer sience op discovery komt IPV al die verkoop en opknap meuk.
joahquote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah
ik zal wel een engeltje achter de schermen hebben
wat ha'j doan dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah
ik zal wel een engeltje achter de schermen hebben
fixedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Under_Score het volgende:
tijd dat er weer mooie vrouwen op discovery kome IPV al die meuk.
quote:
iets dat niet mochtquote:
ReMcOrEquote:
preciesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo lekker duidelijk
;iquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Relatieproblemen in r&p hen en daaf.
worden? was mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
'Ajax moet een homoclub worden'![]()
Ah! Hopen dat je een mooi voerbootje ofzo wint bij de lotingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op naar Zwolle voor Carp Zwolle 2012![]()
Waar ben je nu?quote:
die is allang wegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vliegveld in Birmingham.
Gister is de vlucht gecanceld, en ik wacht nu op de vlucht van 9.15
Juust!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vliegveld in Birmingham.
Gister is de vlucht gecanceld, en ik wacht nu op de vlucht van 9.15
Heerlijk wachten op vliegveld, en dan kom je in nl lopen de treinen niet goed door een beetje sneeuwquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En die vlucht staat nu om 12:15 gepland(stond eerder om 11 uur gepland)
Mooi klootnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En die vlucht staat nu om 12:15 gepland(stond eerder om 11 uur gepland)
Dag meidquote:
Nog wat gekauft?quote:
Jep, wat klein spul:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een trui:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een nieuw soort boilie, die ruikt naar kokosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
heuj
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Staks naar Circle of percussion
TrommelgeweldThe Outside Agency![]()
Godallejezus wat een show! Circle of percussion. Dikke aanrader!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tukkerts! Tukkerettes!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
jow luitjes
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
David
juichen voor Heracles vanmiddagLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Jij welquote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef rulerofdeath het volgende:
David
juichen voor Heracles vanmiddag
Mijn zondag is al mooi
Ajax verloren![]()
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Hup Heracles
En dankjewel Utreg
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
David zag Markooo net op tv
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
doet er iemand mee 'n spelletje?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Nee, begin wedstrijd. Zal Henrike het afgestoken hebben? Die is daar toch ook? En dat is tuig uit de blokken. Net als david en ondergetekendequote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag
Ik hoorde net vuurwerk. Doelpunt gemaakt ofzo?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Henrike is niet in Almelo, lijkt me dus nietquote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee, begin wedstrijd. Zal Henrike het afgestoken hebben? Die is daar toch ook? En dat is tuig uit de blokken. Net als david en ondergetekende
Oh dacht ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Henrike is niet in Almelo, lijkt me dus nietJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Henrike, bumsen?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
aah, kommen Sie mal
quote:quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Wanna play a game?
JaaaaaaaaaaaaaJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hup Heracles
David zal wel niet te spreken zijn
Niet bepaald neequote:Op zondag 5 februari 2012 16:29 schreef rulerofdeath het volgende:
David zal wel niet te spreken zijn
Wel een beetje rustig blijven, DaafLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
PSV gaf het weg in de tweede helft.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef rulerofdeath het volgende:
Wel een beetje rustig blijven, Daaf
goedzo, braaf.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Markooo
Das wel dichtbijquote:Op zondag 5 februari 2012 17:44 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Wat n plisie op de weg...
Was nog een woninginvalgedoe in de Hortensiastraat![]()
![]()
Bas
Goed te pas?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
ik zal de erwtensoep maar eens op zettenLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Best wel ja, ik was ff daarzo en hoorde bam... plisie stond in de straat en volk buiten. Ben maar weggeredenquote:
Wouterquote:
Joah wonderwelGister toch wel minimaal een half kratje en wat shotjes weggewerkt en nog 3x gegeten over de avond heen
![]()
Ie da?Doet maar wat..![]()
nog een beetje last van gister en ik verveel me de tyfus.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Best wel ja, ik was ff daarzo en hoorde bam... plisie stond in de straat en volk buiten. Ben maar weggereden
[..]
Wouter
Joah wonderwelGister toch wel minimaal een half kratje en wat shotjes weggewerkt en nog 3x gegeten over de avond heen
![]()
Ie da?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Wat hej gister doan da?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog een beetje last van gister en ik verveel me de tyfus.
Tsjah vervelen is ruk.. maar er is voetbal op
Doet maar wat..![]()
gister naar het cafe geweest dat op 50 meter afstand zitquote:Op zondag 5 februari 2012 18:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat hej gister doan da?
Tsjah vervelen is ruk.. maar er is voetbal op
was ook een mooi latertje.
woar is voetbal op dan?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Chelsea manutd op sport 1 nog halve wedstrijd ofzo?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
heb geen sport 1 of ELquote:Op zondag 5 februari 2012 18:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Chelsea manutd op sport 1 nog halve wedstrijd ofzo?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gister naar het cafe geweest dat op 50 meter afstand zit
was ook een mooi latertje.
woar is voetbal op dan?Cafe is altijd goedquote:Op zondag 5 februari 2012 18:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Chelsea manutd op sport 1 nog halve wedstrijd ofzo?was om half 7 ofzo thuis...weinig last vd kou gelukkig
Doet maar wat..![]()
moah, dit is niet zo'n snelle laptop.quote:
hebben jullie trouwens beeld op eurosport1?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
geen tv van ziggo? Sport1 is zender van de maandquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Aha..quote:Op zondag 5 februari 2012 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, dit is niet zo'n snelle laptop.
hebben jullie trouwens beeld op eurosport1?
Eurosport die gewoon op kabel zit heb ik wel beeld ja..Doet maar wat..![]()
nee, lijbrandt hierquote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
geen tv van ziggo? Sport1 is zender van de maandLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Bohquote:Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zal de erwtensoep maar eens op zetten
scooby doo op cartoon network nederlands gesproken. en inclusief intro in het nederlands
zoo, lekkere erwtensoep d'r bijLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
zo, nu maar even heracles aanmoedigenLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Nogmaals kijken hoe PSV gelijk speelt en ajax verliest
Ditquote:Op zondag 5 februari 2012 19:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Nogmaals kijken hoe PSV gelijk speelt en ajax verliest
mooie beelden
weet jij nog een goed alternatief voor de samsung ue40d8000 tv?quote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De nieuwe Sony lijnquote:Op zondag 5 februari 2012 19:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet jij nog een goed alternatief voor de samsung ue40d8000 tv?
type?quote:
en is het beeld net zo goed?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Geen idee zo uit de kop, maar het beeld is sexyquote:Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
type?
en is het beeld net zo goed?
TV is plat als een dubbeltje.Brutal. Fucking. Metal.![]()
PanasonicJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ben vorige week bij de mediamarkt geweest, maar die samsung tv was de enige die er echt uitsprong.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Toen niet gekocht met die 19% actie?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ben vorige week bij de mediamarkt geweest, maar die samsung tv was de enige die er echt uitsprong.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
16% actiequote:Op zondag 5 februari 2012 19:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toen niet gekocht met die 19% actie?
nee, de tv is me eigenlijk nog iets aan de dure kantLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
goedendag
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
jow
blijkt maar weer dat meer vrouwen in bestuursfuncties gewoon onzin is.
dat mens, directrice ofzo, van prorail dom lullen. die moeten gewoon zorgen dat ze de boel voor mekaar hebben. het is elk jaar hetzelfde liedjeLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
slappe excuses. laat ze eens een kijkje nemen in siberie ofzo om te zien hoe het wel moet.Grote boze metalmeneer
Precies!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het zijn altijd slappe smoesjes als er weer eens wat misloopt op of bij het spoor..
Daarom ben ik blij dat ik niet afhankelijk ben van het OVDoet maar wat..![]()
Lente: lammetjes op 't spoor
Zomer: te warm, wissels zetten uit
Herfst: blaadjes op 't spoor
Winter: te koud, wissels krimpen/sneeuw op 't spoor.
NS
in de zomer zetten de rails uitLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
zit je flikken maastricht te kijken, herhaling van vrijdag, komt alsnog frans bauer in beeldLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Qft gmtaquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
bijna weekend \o/
Grote boze metalmeneer
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
zit je flikken maastricht te kijken, herhaling van vrijdag, komt alsnog frans bauer in beeld
maastricht, daar ben ik morgen weer
Turn the world into your dance floor.![]()
mooie stad? ik wil nog een stedentripje maken naar een mooie stad waar ik nog niet geweest ben. beetje rondneuzen en foto's maken van mooie gebouwenGrote boze metalmeneer
Ik wil eens naar Berlijn. Dat lijkt me zo mooiJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Is een leuke stad, welquote:Op zondag 5 februari 2012 21:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil eens naar Berlijn. Dat lijkt me zo mooi
daar wil ik ook naar toe, maar dat doe je niet in 1 dag lijkt me.Grote boze metalmeneer
Nee, zeker nietquote:Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef Under_Score het volgende:
daar wil ik ook naar toe, maar dat doe je niet in 1 dag lijkt me.
Berlijn is groter dan de provincie Utrecht
Nee daar kun ke je wel een week vermaken.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef Under_Score het volgende:
daar wil ik ook naar toe, maar dat doe je niet in 1 dag lijkt me.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ben er een week (ma t/m vr) met school geweest, dat was nog te kort eigenlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee daar kun ke je wel een week vermaken.
overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, zeker niet
Berlijn is groter dan de provincie UtrechtLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Berlijn: Oppervlakte 891,85 km˛
Utrecht: Oppervlakte 1.449,12 km˛
Oké, dat klopt dus niet helemaal
daaromquote:Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Berlijn: Oppervlakte 891,85 km˛
Utrecht: Oppervlakte 1.449,12 km˛
Oké, dat klopt dus niet helemaal
Ja dab moet je wel even de seks minderen en gaan sightseeën.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben een weekendje naar Berlijn geweest met de vriendin, veeeeeels te kortJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Een mofmeet dusquote:
quote:
Entschuldigung :$quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga waterpas. Slaap lekker allen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh toch ff darten afkijken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
nou, we moesten haast rennend Berlijn doorquote:Op zondag 5 februari 2012 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dab moet je wel even de seks minderen en gaan sightseeën.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Was je er tussen 1940/1945? Nee gein, hoezo rennend?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, we moesten haast rennend Berlijn doorJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
en hij had zo'n gele ster op z'n jasquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was je er tussen 1940/1945? Nee gein, hoezo rennend?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Is het rendabel om het spoor tegen -25 te laten beschermen ? De temperatuurverschillen zijn erg groot in Nederland. Het probleem is niet alleen in Nederland, ook in Duitsland heeft men problemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
blijkt maar weer dat meer vrouwen in bestuursfuncties gewoon onzin is.
dat mens, directrice ofzo, van prorail dom lullen. die moeten gewoon zorgen dat ze de boel voor mekaar hebben. het is elk jaar hetzelfde liedje![]()
wat noem je rendabel?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is het rendabel om het spoor tegen -25 te laten beschermen ? De temperatuurverschillen zijn erg groot in Nederland. Het probleem is niet alleen in Nederland, ook in Duitsland heeft men problemen.
prorail en de ns bieden excuses aan, maar daar heeft de reiziger geen klap aan. bespaart hun geld en kost ze niks. dat is natuurlijk wel heel makkelijk geld maken. Ook de communicatie naar de reiziger toe is slecht. je hoort dan altijd dat Utrecht CS weer onmeunig vol staat.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Spannende finale darts.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
meer figuurlijk gesproken, zoveel te zien en zo weinig tijd...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was je er tussen 1940/1945? Nee gein, hoezo rennend?(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Johquote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meer figuurlijk gesproken, zoveel te zien en zo weinig tijd...
Heb jij aandelen van de NS ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is het rendabel om het spoor tegen -25 te laten beschermen ? De temperatuurverschillen zijn erg groot in Nederland. Het probleem is niet alleen in Nederland, ook in Duitsland heeft men problemen.
Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |