Alweer?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Joah, balg weer vol
Monsterburger van de boomcate. Beste happen.
Ik heb ergens een foto van slooijer met een monsterburger. Toen was die net nieuw. Die was zoooooooooo lomp groot.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Joah, balg weer vol
Monsterburger van de boomcate. Beste happen.
Lomp grote hamburgersquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb ergens een foto van slooijer met een monsterburger. Toen was die net nieuw. Die was zoooooooooo lomp groot.
Met een sateprikker om het bij elkaar te houden. Dat ding was epischquote:
Soms? Altijd:)quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zit nog propvol van een broodje mix(ed) vlees van het station.
Ja heel soms is vlees toch wel verrektes lekker![]()
Ik ben niet zo'n vleeseter. Eet alleen gehakt bij macaroni en kipfilet bij ander warm eten. En zelfs dat niet altijd. Jus geeft ook smaak.quote:
Moet er niet aan denken om aardappels mčt groente, maar zónder vlees te etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vleeseter. Eet alleen gehakt bij macaroni en kipfilet bij ander warm eten. En zelfs dat niet altijd. Jus geeft ook smaak.
Dan mis je best wat essentiële eiwitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vleeseter. Eet alleen gehakt bij macaroni en kipfilet bij ander warm eten. En zelfs dat niet altijd. Jus geeft ook smaak.
Nee hoor want ik eet heel gevarieerd dus krijg genoeg binnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan mis je best wat essentiële eiwitten.
Eet je dan savonds groenten en aardappels?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor want ik eet heel gevarieerd dus krijg genoeg binnen.
men kan ook gewoon 3pizza's etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zet de oven maar eens aan voor een epische pizza:
- men neme een BBQ Chicken pizza
- men flikkert er zelf nog ham, kaas en salami op
- men vreet
Ja, of 's middags. Of ik eet rijst met atjar en kip. Oh en vis lust ik ook wel. Moet ik geen kop zien want dan is mn eetlust weg. En tussendoor eet en drink ik nog van alles.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eet je dan savonds groenten en aardappels?
Dus nu ben je eed dikke vette papzak?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, of 's middags. Of ik eet rijst met atjar en kip. Oh en vis lust ik ook wel. Moet ik geen kop zien want dan is mn eetlust weg. En tussendoor eet en drink ik nog van alles.
Ben in 1 jaar tijd 14 kilo aangekomen!
Nee dat is ze niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dus nu ben je eed dikke vette papzak?
Nice. Vis en kip zijn eiwittenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, of 's middags. Of ik eet rijst met atjar en kip. Oh en vis lust ik ook wel. Moet ik geen kop zien want dan is mn eetlust weg. En tussendoor eet en drink ik nog van alles.
Ben in 1 jaar tijd 14 kilo aangekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |