Je hebt alleen een grote pielemuis nodig om ze te hitten, aangezien ik die bezit zie ik niks wat me tegenhoudtquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef wise het volgende:
[..]
is ook te groot. Je kan zo achterop zitten
lulzquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt alleen een grote pielemuis nodig om ze te hitten, aangezien ik die bezit zie ik niks wat me tegenhoudt.
agreedquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben je gaydar.Nog een lesbo hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit word de nieuwe bi/lesbo SC ft alphamannetjes.
Niks mis meequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog een lesbo hier
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog een lesbo hier
meestal in de oven. Worden ze knapperigquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef Juminelle het volgende:
Kan je die KFC maiskolven gewoon in de oven/magnetron dumpen?
wie is er nog meer gay hier dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je bent nooit in viva la vie geweest?
2 minuten in de magnetron!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef Juminelle het volgende:
Kan je die KFC maiskolven gewoon in de oven/magnetron dumpen?
wel wat boter eropquote:
ik ben homoquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
wie is er nog meer gay hier dan?
Nee nooit geweest nog.
Uh bi hier, verder nog wat chicks die vrouwenlichamen adoreren ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
wie is er nog meer gay hier dan?
Nee nooit geweest nog.
Oh tof. Ga je wel eens naar gayfeesten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uh bi hier, verder nog wat chicks die vrouwenlichamen adoreren ofzo
Nein, heb maar 1 bi vriend en de rest hoeft er niet zo nodig heen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh tof. Ga je wel eens naar gayfeesten?
Oh zo.. nah ik ga ook niet zo vaak hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nein, heb maar 1 bi vriend en de rest hoeft er niet zo nodig heen.
Ik zou best wel es willen maar ik hou ook weer niet van die relnichten snap je wat ik bedoelquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh zo.. nah ik ga ook niet zo vaak hoor.
We hebben een kennerquote:
Ja daar ben ik ook allergisch voorquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou best wel es willen maar ik hou ook weer niet van die relnichten snap je wat ik bedoel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |