In het topic is het meeste gebagger.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef Dudemanguy het volgende:
[..]
Dat gezeik op het forum demotiveert mij om op de fok servers te spelen...
Wacht is het echt een echte jongen? Of meer iets zoals pinnochio?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh tis echt een jongen?. Haha. Hoe oud ben je bobber, on the real?
90kg is voor pussies.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
Bobber is 19 jaar, hij pompt 90kg per arm en weegt 101 kg
1009kg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef Dudemanguy het volgende:
[..]
Wat is dan niet voor pussies volgens jou? Laat me raden: 9001KG?
Waar stond dat dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
tegen welke dan? heb ik niet gedaan iig
What.....the.....f......?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pareltje van onze mooiboiii Ricko.
Poephand
Ik heb een lagere stemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
We dachten eerst dat het Lorrelies was
MAAR HET WAS BAAS BOB!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:38 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb een lagere stemIk snap het nog steeds niet... Is hij nou een zij of is zij nou een hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKA Fartgrenades McFarts
Het is een hij van 14 volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:41 schreef Dudemanguy het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet... Is hij nou een zij of is zij nou een hij?
Wat de fuck registreren mijn oogballen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pareltje van onze mooiboiii Ricko.
Poephand
Ik ken 8-jarigen met een lagere stem....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is een hij van 14 volgens mij.
Hij is dan ook uniek, hij lijkt zelfs op Bruno Mars.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:47 schreef Dudemanguy het volgende:
[..]
Ik ken 8-jarigen met een lagere stem....
Ja echt, op +1196, -768 woont een lekker skeletton-meidje, die ziet me volgens mij wel zitten. Strakjes haartjes kammen, pluisje van de schouder vegen en erop af.quote:
Oh, zoals die hardcore chicks, lekker de zijkant opgeschoren enzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja echt, op +1196, -768 woont een lekker skeletton-meidje, die ziet me volgens mij wel zitten. Strakjes haartjes kammen, pluisje van de schouder vegen en erop af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |