jaaaaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Lindytje het volgende:
Wanneer gaan we die oriflame-party-meet doen??
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
Lin zal vast weten wat goed past
Lin zal uberhaupt 1 van de eersten zijn die mijn jurk gaat zien![]()
![]()
![]()
Mijn kleurtjes-verzameling is voor het grootste deel ook pas na mijn trouwen aangelegdquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
wij zijn toch juist de dames die de meest kekke kleurtjes hebbendan moet je geen french manicure doen
ultieme chaos voor de partymevrouwquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat wordt echt epic...
Ik wil het ook echt doen![]()
![]()
Het lijkt me zo leuk, om alles wat ze zegt onderuit te halenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Loqi het volgende:
het is ongelofelijk evil, die dame krijgt een kutavond lijkt me
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik tegen mijn schoonmoeder:
als ik ooit met bb trouw dan draag ik rode glitterlak!
Toen zei ze ook dat french manicure 'hoorde' als je trouwt
ik ga haar zo teleur stellen
ik snap helemaal wat je bedoelt hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het lijkt me zo leuk, om alles wat ze zegt onderuit te halen![]()
Ik ben soms een beetje een sadist geloof ik
Was dat niet zo'n avond met een dame die komt make-uppen en dan voor iedereen dezelfde lipstick gebruikt enzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het lijkt me zo leuk, om alles wat ze zegt onderuit te halen![]()
Ik ben soms een beetje een sadist geloof ik
Nee daarom, en ach, als je het zelf graag wil, prima!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat t hoorde dat de bruid prachtig is op haar bruiloft? hoe kan dat nou als je lak en make-up hebt die niet bij je past
Met een rode jurk zal dat ook erg tof zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik tegen mijn schoonmoeder:
als ik ooit met bb trouw dan draag ik rode glitterlak!
Toen zei ze ook dat french manicure 'hoorde' als je trouwt
ik ga haar zo teleur stellen
Maar een ringfoto met kapotte nubbins is ook niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee daarom, en ach, als je het zelf graag wil, prima!
Maar ik ga geen dingen doen "omdat het nou eenmaal zo hoort"
Ik zie te vaak ook van die meiden die voor hun bruiloft ineens van die french gelnagels laten zetten. (sorry kip) dat klòpt dan gewoon niet
ik hoef dan ook niet per se een ringfotoquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar een ringfoto met kapotte nubbins is ook niks.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
Oriflame!
Kunnen we Priem als excuus gebruiken!
Vind ik ook.. En kip heeft van zichzelf toch stompjes dat ze zei? Dan zou ik ook voor gellies gaan hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar een ringfoto met kapotte nubbins is ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |