Wat stomquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef lubje25 het volgende:
Op 31 december kocht ik een nieuwe televisie, zat een dooie pixel in. Ding is 5 januari opgehaald en heb nog steeds geen televisie.
En wat zeggen zij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef lubje25 het volgende:
Op 31 december kocht ik een nieuwe televisie, zat een dooie pixel in. Ding is 5 januari opgehaald en heb nog steeds geen televisie.
Had eerder wel goede ervaringen daar.quote:
Als protest een dag lang daar voor de demonstratietoestellen gaan zittenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Had eerder wel goede ervaringen daar.
Maar hier gaan ze zo laks mee om en nemen geen verantwoordelijkheid.
Wow dat heb je snel gedaan danquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef Soempie het volgende:
B. hoe bevalt je nieuwe baan?
@ MaJo, weet even niet meer hoeveel ik ben afgevallen, maar nog 1 kg boven startgewicht (nouja, gewicht na 6 weken zwangerschap). En er mag nog wel 20 kg af.
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
Scheer en Foppen, bestaat dat nog?
dan zou ik het wel wetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet nog niet wat het gaat worden maar ik heb trek in kip tandoori.
Ja ik ook, maar ik weet het nog niet zekerquote:
Wettelijk gezien heb jij niets met Sony te maken. Er is sprake van een koopovereenkomst tussen jou en S&F. Daarmee is S&F jouw aanspreekpunt, ze MOGEN zich niet achter Sony verschuilen. ZIJ hebben jou een artikel geleverd dat niet voldoet, en ZIJ moeten dat oplossen. Hoe zij dat dan eventueel weer verder regelen met Sony is hun zaak, daar hoef jij je niet mee te bemoeien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:31 schreef lubje25 het volgende:
Scheer en Foppen schuift de schuld af op Sony. Er zijn geen onderdelen om de tv te repareren, wordt hoogst waarschijnlijk een creditering. Dat hoor ik misschienbegin volgende week.
Doe dat dan 2 dagen nadat ze dat ding hebben binnen gekregen.
Net Sony gebeld, die zijn het met me eens dat het achterlijk lang duurt. Zij bellen me morgen of maandag op.
Ik ben weer eens volstrekt inspiratieloos wat avondeten aangaatquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet nog niet wat het gaat worden maar ik heb trek in kip tandoori.
Nou, dan weet je ook dat S&F in de gelegenheid moet worden gesteld een schappelijke oplossing te vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:14 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Wettelijk gezien heb jij niets met Sony te maken. Er is sprake van een koopovereenkomst tussen jou en S&F. Daarmee is S&F jouw aanspreekpunt, ze MOGEN zich niet achter Sony verschuilen. ZIJ hebben jou een artikel geleverd dat niet voldoet, en ZIJ moeten dat oplossen. Hoe zij dat dan eventueel weer verder regelen met Sony is hun zaak, daar hoef jij je niet mee te bemoeien.
Ik heb beroepshalve heel wat van dit soort zaken meegemaakt.
Ik doe broccolistamppot met kaas en mosterdquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben weer eens volstrekt inspiratieloos wat avondeten aangaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |