abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201891317
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:57 schreef Werkman het volgende:
Iemand ervaring met deze boekenreeks?
Afgeleid van een ander topic.
Deze staan momenteel bij mijn ouwe in de kringloop.
Wel oubollig, maar dat maakt ze juist zo leuk en wat minder afgevlakt.

[ afbeelding ]
Mijn moeder had vroeger ook een reeks van dit soort boeken, waar iig een ufo / paranormaal boek tussenzat. Geweldig fascinerend vond ik dat toen ik jong was... totdat ik erachter kwam dat mensen vuige hebberige leugenaars en misleiders zijn.
pi_202133764
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:57 schreef Werkman het volgende:
Iemand ervaring met deze boekenreeks?
Afgeleid van een ander topic.
Deze staan momenteel bij mijn ouwe in de kringloop.
Wel oubollig, maar dat maakt ze juist zo leuk en wat minder afgevlakt.

[ afbeelding ]
Geen ervaring mee. Nog niet. Maar denk dat ik me als ik de reeks van Lucinda Riley over de 7 zussen uit heb me hier maar eens in ga verdiepen.. Ben nu bezig met deel 6. Wat een geweldige reeks.
https://www.bing.com/sear(...)iley+de+zeven+zussen
  zaterdag 13 november 2021 @ 02:03:01 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202153311
Goede tip:

Vooral voor al dat complotvolk dat als een kip zonder kop deze orde lastert en nooit verder is gekomen dan dubieuze websites. Moet je natuurlijk wel daadwerkelijk interesse hebben in de zuivere historie van de Jezuïeten. Voor degenen die hopen allerhande bloeddorstige complotten en satanische praktijken te vinden in de primaire documentatie absoluut een teleurstelling, maar dit is niet zonder reden 't TRUTH forum, nietwaar.

Ad maiorem Dei gloriam.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208379761
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goede tip:

[ afbeelding ]

Vooral voor al dat complotvolk dat als een kip zonder kop deze orde lastert en nooit verder is gekomen dan dubieuze websites. Moet je natuurlijk wel daadwerkelijk interesse hebben in de zuivere historie van de Jezuïeten. Voor degenen die hopen allerhande bloeddorstige complotten en satanische praktijken te vinden in de primaire documentatie absoluut een teleurstelling, maar dit is niet zonder reden 't TRUTH forum, nietwaar.

Ad maiorem Dei gloriam.

[ afbeelding ]
Niet een complot waar ik veel waarde aan hecht

Obsessie met de jezuits zie je vooral terug in protestante kringen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209231684

[ Bericht 50% gewijzigd door -Sigaartje op 22-05-2023 20:01:19 ]
pi_212469742
De autobiografie van Gerard Coriset.
Hij zou de leermeester zijn geweest van iemand die heeft weten te voorkomen dat mijn afstervende voet geamputeerd zou worden. Mijn voet is nu weer helemaa; prima in orde, geheel tegen de verwachtingen van de artsen die ik bezocht heb.
Ik noem de nam van diegene niet, want ondanks dat hij zeer zeker echt wel een gave heeft, is het ook een onvoorstelbare oplichter. Het kan zijn dat hij de naam van Gerard Croiset gewoon voor eigenbelang misbruikt heeft; dat valt niet te controleren.
Maar die autobiografie is wel erg interessant! :Y Hij heeft wel meer boeken geschreven, maar die zijn niet allemaal even boeiend.

Mijn ervaringen met die oplichter die echt wel gaven had op paranormaal gebied wil ik later wel een keer in een topic bespreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')