Mijn moeder had vroeger ook een reeks van dit soort boeken, waar iig een ufo / paranormaal boek tussenzat. Geweldig fascinerend vond ik dat toen ik jong was... totdat ik erachter kwam dat mensen vuige hebberige leugenaars en misleiders zijn.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:57 schreef Werkman het volgende:
Iemand ervaring met deze boekenreeks?
Afgeleid van een ander topic.
Deze staan momenteel bij mijn ouwe in de kringloop.
Wel oubollig, maar dat maakt ze juist zo leuk en wat minder afgevlakt.
[ afbeelding ]
Geen ervaring mee. Nog niet. Maar denk dat ik me als ik de reeks van Lucinda Riley over de 7 zussen uit heb me hier maar eens in ga verdiepen.. Ben nu bezig met deel 6. Wat een geweldige reeks.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:57 schreef Werkman het volgende:
Iemand ervaring met deze boekenreeks?
Afgeleid van een ander topic.
Deze staan momenteel bij mijn ouwe in de kringloop.
Wel oubollig, maar dat maakt ze juist zo leuk en wat minder afgevlakt.
[ afbeelding ]
Niet een complot waar ik veel waarde aan hechtquote:Op zaterdag 13 november 2021 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goede tip:
[ afbeelding ]
Vooral voor al dat complotvolk dat als een kip zonder kop deze orde lastert en nooit verder is gekomen dan dubieuze websites. Moet je natuurlijk wel daadwerkelijk interesse hebben in de zuivere historie van de Jezuïeten. Voor degenen die hopen allerhande bloeddorstige complotten en satanische praktijken te vinden in de primaire documentatie absoluut een teleurstelling, maar dit is niet zonder reden 't TRUTH forum, nietwaar.
Ad maiorem Dei gloriam.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |