Dropkick Murphy's... Flogging Molly... Nee, die komen nooit op radio en tv...quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef Partingglass het volgende:
[..]
In dat geval valt Folkpunk helemaal buiten commercieel. Dat krijgt eigenlijk nooit media aandacht. Zeker niet op TV of Radio
En potverdikkie oefenen met de band is afgeblazen. De violist zit in het prinsengezeldschap en heeft het te druk. Mooi jammer.
Aah, een lotgenootquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nu weer verplicht GTST kijken...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nu weer verplicht GTST kijken...
quote:
Dat was ook mijn eerste reactie...quote:
cool gedaan, had er nog niet van gehoord thanks! zeker eens uitchecken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Op dit moment vind ik Van Canto ook erg geweldig. A Capella Rock. Gezien als voorprogramma van Blind Guardian. De dag na het concert van BG, meteen kaartjes geboekt voor het volledig concert voor Van Canto...
Mooiquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mini-rel. Maar dat hebben we liefdevol de kop in geslagen.
HUIZEquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:05 schreef huize het volgende:
Was er ergens gebitcht over dat het zwaaien niet meer kon?
Niet lachen, maar ik heb mijn vrouw verboden om het woord zwik te gebruiken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Partingglass het volgende:
zo ongeveer wel ja. bestelautootje zodat ik veel zwik kan verslepen.
En luistert ze ok braafquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet lachen, maar ik heb mijn vrouw verboden om het woord zwik te gebruiken.
Dat gebruikte ze te pas en te onpas. Gek werd ik er van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |