Dan spaar je toch geld en, mocht hij dan nog te koop zijn, koop je hem er bij?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is ook een geweldige gitaar, maar... een `74 ibanez pre-lawsuit is ook wel mooi, ik moet wel bekennen dat ik nog ènorm aan het twijfelen ben hoor,het is wel een 38 jaar oude gitaar, die al 5 jaar stil hangt bij die muziek school, zit al langer op die Ibanez te azen, en hij zag die Explorer wel zitten....
Weetje, ik laat het wel van julie afhangen. Lijkt me slimmer, julie zeggen of ik het moet doen of niet, en dan doe ik het wel/niet, die gast moest ook even denken i.v.m de praktisch heid van die Explorer.
Zo'n ding?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:41 schreef brother52 het volgende:
Ophouden over dano's straks wil ik ook weer een dc59
Ja, maar dan in spiegelbeeldquote:
Jack White heeft er een, gekocht van Jack Oblivian geloof ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:51 schreef Partingglass het volgende:
Die airlines zijn ook gaaf. Een Eastwood maakt kwalitatief prima spul.
Kloptquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:24 schreef Partingglass het volgende:
Ik dacht Jack op de ehte oude speelde. Die zijn nog van resoglass ipv van hout. Hoewel de meeste resoglass modellen ook in houten versie gemaakt zijn.
En dezequote:Op donderdag 2 februari 2012 11:32 schreef brother52 het volgende:
Sommige gitaren zijn zo lelijk dat ze weer erg tof worden.
Deze behoort niet tot die categorie....
Oh ja, dat setje spookt ook nog in mijn achterhoofd rond....quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:11 schreef KaMo het volgende:
iemand nog interesse in een wireless setje?
Ok, helaas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, dat setje spookt ook nog in mijn achterhoofd rond....
Gaat hem niet worden denk ik. Heeft voor mij op dit moment geen toegevoegde waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |