Kan beide, bij online-shop is het cheaper volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Grid, moet je ze perse bestellen of kan je gewoon bij een piercingzaak dat halen?
Gewoon doen! Is mooi bij meisjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NiceAls ik ooit durf wil ik ook maximaal 6 of 8mm denk ik. Groter vind ik lelijk.
Zie jequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik dacht ook dat het een of andere zieke grinder was. Brofist.
Nais ik wil het al sinds mn 13e ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan beide, bij online-shop is het cheaper volgens mij.
https://www.alloverpiercings.nl/
komen mijn stretchers ook vandaan.
Ugh ;_;quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Rly? Voor wiet man, wat ben jij nou voor halfslappe smoker
.
Herkenbaar. Met m'n telefooncam heb ik een diarreekleur.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb met elke camera een andere huidskleur
De tattoos heb ik alquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon doen! Is mooi bij meisjesdan nog paar tattoos erbij.
[ afbeelding ]
Op voltt haal ik die er uit en druk ik de mijne er in.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De tattoos heb ik al
Ik neem deze:
[ afbeelding ]
Die electrische ziet er cheap uit, maar die 2e..quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, zo te lezen is het een lichaamsverminking. Toch die zieke grinders ff posten
.
[ afbeelding ]
Electrisch.
[ afbeelding ]
En deze!
Hey dat lijkt op een zwarte pepermolen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De tattoos heb ik al
Ik neem deze:
[ afbeelding ]
In m'n oorlel jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op voltt haal ik die er uit en druk ik de mijne er in.
Scherpquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op voltt haal ik die er uit en druk ik de mijne er in.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat een grinder? Ik zag daar laatst een sicke van op FOK!Moment.
Jup.quote:
Ik wist ook niet dat ze bestonden, maar met zo'n draaiding is het gewoon weer leuk om te grindenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:23 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Die electrische ziet er cheap uit, maar die 2e..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |