Is de UvA trouwens wat? Ik was een keer naar zo'n meeloopdag op de VU, godverdomme zeg wat had ik een spijt dat ik me had opgegeven daarvoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef jna het volgende:
[..]
Algemene cultuurwetenschappen aan de UvA
Zijn toch 2 verschillende uni's, hoezo zou die ook slecht zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef junamii het volgende:
[..]
Is de UvA trouwens wat? Ik was een keer naar zo'n meeloopdag op de VU, godverdomme zeg wat had ik een spijt dat ik me had opgegeven daarvoor
Ik vind de UvA echt tof, midden in het centrum college'squote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef junamii het volgende:
[..]
Is de UvA trouwens wat? Ik was een keer naar zo'n meeloopdag op de VU, godverdomme zeg wat had ik een spijt dat ik me had opgegeven daarvoor
Ze probeerden zich beter voor te doen dan de UvA, liepen het beetje af te kraken enzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn toch 2 verschillende uni's, hoezo zou dat ook slecht zijn?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Stelletje slimme mensen hier johAllemaal Havo/vwo/hbo/uni
Rivaliteit is er altijd geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef junamii het volgende:
[..]
Ze probeerden zich beter voor te doen dan de UvA, liepen het beetje af te kraken enzo
Hatersquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef junamii het volgende:
[..]
Ze probeerden zich beter voor te doen dan de UvA, liepen het beetje af te kraken enzo
succesquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef junamii het volgende:
Ik moet trouwens morgen ook nog afrijdenik rijd nu zonder rijbewijs overal naartoe
beetje stress nu enzo.
Ken nog zo iemand die dat deed, 3 dagen voor zijn afrijden werd hij gepaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef junamii het volgende:
Ik moet trouwens morgen ook nog afrijdenik rijd nu zonder rijbewijs overal naartoe
beetje stress nu enzo.
Nasty gurloloogjequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
Ik voel me hier als kansloze luilak niet meer thuis
danku!quote:
damn, dats echt fucked upquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ken nog zo iemand die dat deed, 3 dagen voor zijn afrijden werd hij gepaktJaar rijontzegging.
Anyways succes![]()
Lukt je welquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef junamii het volgende:
beetje stress nu enzo.
herkenbaar, economie snapte ik ook nooit de ballen vanquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef junamii het volgende:
[..]
DankjewelIk stress meer om micro-economie, ik snap er bijna niks van
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef junamii het volgende:
beetje stress nu enzo.
Macro is te doen, micro is gewoon fucked upquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
herkenbaar, economie snapte ik ook nooit de ballen van
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |