Was ze lekker?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maatschappijleer
Er stapte trouwens een chick in de trein op Sloterdijk net die kaolo veel op jou leek?
ghehe, wat is het onderwerp?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik al de hele dagFokking maatschappijleerwerkstuk van vorig jaar 'verbeteren'
morgen tentamen enzoquote:
Noord-zuidlijnquote:
Whehe, het had gekund aangezien ik wel altijd op Sloterdijk treinen pak maar ik was het nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
SowiesoDacht serieus even dat jij het was
hahah snap dat je daar geen zin in hebt jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noord-zuidlijnWas vorig jaar gezakt met een 4
Hele fokking werkstuk heel mooi gemaakt vragen ze d'r niks over en alleen maar begrippen uit het maatschappijleerboek opsommen
Dus ik heb geen zin om het opnieuw te doen als ze er toch al niks over vragen
Jammer, heb ik de verkeerde m'n nummer gegeven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, het had gekund aangezien ik wel altijd op Sloterdijk treinen pak maar ik was het niet
5havo, ik word 18 in maartquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:12 schreef junamii het volgende:
[..]
hahah snap dat je daar geen zin in hebt ja![]()
trouwens, ik had je ouder geschatwelke klas/niveau doe je?
wordt lekker slagen met al die aangescherpte normen dan enzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
5havo, ik word 18 in maartJe bent niet de enige hier die me ouder schatte though
Och, ik ben nogsteeds geslaags met 2 5'en of een 4 en een 5 als tenminste 1 cijfer hoger dan een 7 is ofzoiets. Komtgoed, heb iig al 2 certificaten omdat we staatsexamen hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:14 schreef junamii het volgende:
[..]
wordt lekker slagen met al die aangescherpte normen dan enzo
Ik heb daar nog wel een essay over als je die wilt? Had ik een 7,5 voorquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noord-zuidlijnWas vorig jaar gezakt met een 4
Hele fokking werkstuk heel mooi gemaakt vragen ze d'r niks over en alleen maar begrippen uit het maatschappijleerboek opsommen
Dus ik heb geen zin om het opnieuw te doen als ze er toch al niks over vragen
Ja, maar ik was wel close met die meid vroeger dus had niks anders verwacht. Vriendendienstjequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Reageerde ze positief ja? Wel dope.
Ik hou van je, trouw met me, krijg een kind met mequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel een essay over als je die wilt? Had ik een 7,5 voor.
Wat ik allemaal doe voor chicksquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hou van je, trouw met me, krijg een kind met me
Juist goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef junamii het volgende:
[..]
Rechten in Leiden, economie deeltijd aan de EUR.
*voelt zich een nerd*
Wilde eigenlijk econometrie doen, maar was bang dat ik dat niet aankonquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:28 schreef jna het volgende:
[..]
Juist goedBeter nu het nog kan, voordat het straks alleen nog maar voor de rijken is met deze regering
Ik doe meequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik ben afgestudeerd swaffel ik het torentje in Den Haag.
dat wil ik zienquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik ben afgestudeerd swaffel ik het torentje in Den Haag.
Algemene cultuurwetenschappen aan de UvAquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef junamii het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk econometrie doen, maar was bang dat ik dat niet aankon
Waar/wat studeer jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |