abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:19:35 #1
366118 GTL_
Gym, Tan & Laundry
pi_107480153
Ik ben zo stom geweest eens via vakantieveilingen een hotelovernachting te boeken. Ik heb daar 2 nachten gekocht en ging uit dat ik bij het gekozen hotel terecht zou komen maar het blijkt op basis van beschikbaarheid te gaan. Aangezien er 50 Fletcher hotels zijn is het dus maar op tijd 'aanmelden' via internet om alsnog in het gewenste hotel terecht te komen.

Daarbij heeft de kruidvat/trekpleister een aantal maanden geleden Fletcher overnachtingen voor ¤12.95 pppn verkocht dus ik heb wel een hele slechte deal :'). Aangezien geld terug krijgen niet mogelijk is e.d, wordt het maar eens tijd gebruik te maken van de bonnen. (Ik heb overigens 2x ¤50,- geboden en gewonnen, dus voor 2 personen 2 overnachtingen).

Heeft iemand ervaring met het boekingssysteem? Zie screenshot. In de voorwaarden staat dat ik 5 dagen van te voren pas kan boeken, online dus via de link die zij mij geven. Stel ik wil gaan boeken voor vrijdag 10 en zaterdag 11 februari, wanneer kan ik de link dan het best openen? En aangezien het via internet gaat is het zo dat zij een nieuwe dag zien wanneer het 00.00 is geweest? Dus kan ik mij het beste 's nachts voor de pc installeren om dan een boeking te doen?

De klantenservice van vakantieveilingen is overigens dermate slecht. Wellicht zijn er hier ervaren mensen die mij door dit boekinproces kunnen lozen.

Zie afbeelding, op dit moment kan ik dus nog niet boeken, wanneer kan ik dit wel het beste doen volgens jullie?

Edit: Plaatje doet het niet, geen ervaring mee maar hier is de link: http://postimage.org/image/ol25zk7nj/
You gotta GTL everyday to make sure you're looking your best bro. If your shirt looks bad it makes the whole product look bad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')