quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 01:53 schreef wizarddragon het volgende:
Waarom niet een aparte game vol met "kinky adventures" met als Lulu in de hoofdrol??
quote:Dan weet je niet of het het allerlaatste gevecht is toch ? Anyway,....heel en heel sterk zijn,.... !
Op woensdag 23 oktober 2002 09:50 schreef AIKANE het volgende:
Mocht die komen dan koop ik hem direct!Heeft iemand tips voor het allerlaatste gevedht. Ik kom maar niet verder.
quote:Wow... daar heb ik nog niet eerder aan gedacht...
Op woensdag 23 oktober 2002 13:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dan weet je niet of het het allerlaatste gevecht is toch ? Anyway,....heel en heel sterk zijn,.... !
[Dit bericht is gewijzigd door AIKANE op 23-10-2002 14:13]
quote:Je sarcasme rouleerd, maar waarom vraag je het dan ?
Op woensdag 23 oktober 2002 14:08 schreef AIKANE het volgende:[..]
Wow... daar heb ik nog niet eerder aan gedacht...
quote:Er zitten ook andere momenten in hoor,................... of vallen deze je nou juist op
Op donderdag 24 oktober 2002 02:39 schreef wizarddragon het volgende:
Is jullie ook opgevallen dat de delen van Final Fantasy soms travestie-momenten bevatten.
Bijv.
FF7 --> Cloud die als vrouw verkleed een bordeel binnendringt om Tifa van een pooier te redden..
FF8 ---> in FF8 was ook weer zo'n travestiemoment, maar die ben ik ff vergeten. Ow ja die Adel, was ze nou een vrouw of een man?. Het leek op het eerste gezicht een man.
FF9 ---> Quina--> S/he. Kuja ziet eruit als een griet.
quote:Ja
Op donderdag 24 oktober 2002 12:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er zitten ook andere momenten in hoor,................... of vallen deze je nou juist op
quote:Omdat er nog nog wel wat meer tactieken bij komen kijken om iemand zwaar in de pan te hakken.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je sarcasme rouleerd, maar waarom vraag je het dan ?
http://www.gameforms.com/games/ps2/ffx-2/media/media8/view/ffx2_4_1024x768.jpg
Zet deze in C:\Program Files\Messenger en je hebt de nieuwe Yuna ( ) in je MSN
quote:Dat is last zeg,....maar kan je de movies niet doordrukken met een bepaalde knop ? Ik vind zelf FFVII de beste maar das persoonlijk ! FFVIII heeft wel ontzettende goede muziek......... !
Op zondag 27 oktober 2002 10:48 schreef Ajax_master het volgende:
Ik vind FF8 nog altijd het beste. ik heb 5 t/m 10 uitgespeeld maar FF8 niet!!!!
IK zit vast bij de 3e cd. Want als ik in dat space station ben en die blauwe wijf op hol geslagen is komt er een filmpje met monsters op de maan. "De lunare cry" en in dat filmpje lootp cd 3 vast. dus alle cd's doen het aleen cd 3 is stuk!!!
Kan iemand mij eraan helpen?
Ik heb ff8 wel orgineel maar mijn psx is omgebouwd dus het mag gebrande versie zijn.
Kan er iemand mij helpen? pleas?? ik wil verder!!!1
quote:Ik had eerst Vivi op de achtergrond van msn, de opacity ingesteld in PS en dan ziet het er erg cool uit. Maar ik ga nu ff yuna op de achtergrond zetten
Op zondag 27 oktober 2002 21:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Voor alle Yuna fans onder ons including me:
http://home.planet.nl/~essen577/WebPics/lvback.gifZet deze in C:\Program Files\Messenger en je hebt de nieuwe Yuna (
) in je MSN
[off-topic]
ker waarom kan je niet meer terug toen ik je gekicked had uit #projectgamers ?
quote:Ik kon wel terug maar ik voelde me zo aangerand
Op zondag 27 oktober 2002 21:45 schreef The.PhantoM het volgende:
*done*[off-topic]
ker waarom kan je niet meer terug toen ik je gekicked had uit #projectgamers ?
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 21:53 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik kon wel terug maar ik voelde me zo aangerand
quote:Ja dat is ook het shitte, Heel veel fimlpjes kan het maar uitgerekend daar niet.
Op zondag 27 oktober 2002 21:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat is last zeg,....maar kan je de movies niet doordrukken met een bepaalde knop ? Ik vind zelf FFVII de beste maar das persoonlijk ! FFVIII heeft wel ontzettende goede muziek......... !
Heeft iemand hem nog ergens liggen?
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 22:00 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Ja dat is ook het shitte, Heel veel fimlpjes kan het maar uitgerekend daar niet.
Heeft iemand hem nog ergens liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |