quote:Erg cool ! Can't wait ! Ik pleur dat ding op ConsoleGamers.nl in de downloads sectie met jouw toestemming en courtesy natuurlijk
Op zaterdag 24 augustus 2002 16:54 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Damn ,kom net uit Utrecht....ben helemaal zeiknat tot aan me boxershort...
Anyway ,dat bloed plak ik erop met Video paint.Geluid haal ik eruit met video editor en plak er dan het andere nummer op die ik edit met Soundforge 6
Ik meld wel als die klaar is.
quote:Off course!
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Erg cool ! Can't wait ! Ik pleur dat ding op ConsoleGamers.nl in de downloads sectie met jouw toestemming en courtesy natuurlijk
quote:Ik zet hem er morgen bij !
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:22 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Off course!
Je kan nu alvast het normale filmpje erop zetten.
quote:Weet jij toevallig hoe ik een visitor counter op me site zet? (XHTML ,HTML oid)
Op zaterdag 24 augustus 2002 19:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik zet hem er morgen bij !
Ik zet ook ff jouw site als link op me page
quote:[offtopic]Je kan voor Nedstat.nl gaan, maar je kan ook stats4all.com nemen. Choose,...ik zit bij stats4all.[/offtopic]
Op zaterdag 24 augustus 2002 19:12 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Weet jij toevallig hoe ik een visitor counter op me site zet? (XHTML ,HTML oid)
quote:Met php kan het. Weet niet of de server het ondersteund. Kijk ff hier: www.phpfreakz.com en dan onder artikelen. Maar je kan er natuurlijk ook gewoon 1 downen van nedstatt ofzo.
Op zaterdag 24 augustus 2002 19:12 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Weet jij toevallig hoe ik een visitor counter op me site zet? (XHTML ,HTML oid)
Pics zijn niet duidelijk, maar het ziet er cool uit.
Dit is een reclamefilmpje met de FF commercial, maar ook andere games zoals Zelda en Mario
quote:Ik vind het eigenlijk meer op FFIX lijken.Ben benieuwd hoe het is ,straks moet ik nog een Gamecube kopen
Op zondag 25 augustus 2002 11:33 schreef Chocobo het volgende:
Wat vinden jullie van de Gamecube versie van Final Fantasy Chronicles....het spel schijnt weer compleet anders te zijn en de cartoon graphics van FFVII te bevatten. Tevens ook speelbaar in combo met je GBA,....Pics zijn niet duidelijk, maar het ziet er cool uit.
Dit is een reclamefilmpje met de FF commercial, maar ook andere games zoals Zelda en Mario
http://movies.rpgamer.com/ff/ffccgc/gc_cm.mpg
quote:cool
Op maandag 26 augustus 2002 17:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zit er serious aan te denken om een FF tatoëge te nemen.
Ik dacht eerst aan een Cactaur maar als ik dat doe ben ik rijp voor een psychiatrische inrichting.
Khad nog een ideetje zoals Meteor (my tribute to FFVII) of simpelweg 'Final Fantasy' in de stijl van de FF letters.
Iemand nog andere ideeën?
quote:Waarom niet zo'n chocobo als tattoo??
Op maandag 26 augustus 2002 17:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zit er serious aan te denken om een FF tatoëge te nemen.
Ik dacht eerst aan een Cactaur maar als ik dat doe ben ik rijp voor een psychiatrische inrichting.
Khad nog een ideetje zoals Meteor (my tribute to FFVII) of simpelweg 'Final Fantasy' in de stijl van de FF letters.
Iemand nog andere ideeën?
quote:JA,.........wat dacht je ervan om het niet te doen. Ik ben ook gek op Final Fantasy, maar vergis je niet. Een tatoo is blijvend. Doe dit nou maar niet vriend. Das mijn advies !
Op maandag 26 augustus 2002 18:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Chocobo nog een idee?
quote:Wow,.......dat duurt wel even. Je moet eerst een golden chocobo broeden. (die kan over water en heuvels lopen) en dan naar een grot ver en ver in het noord oosten als ik me het goed herinner. Dan heb je de mega summon.
Op maandag 26 augustus 2002 18:31 schreef wizarddragon het volgende:[..]
waar is de 'Knights of the round' materia te vinden??
quote:Je hebt een golden Chocobo nodig en dan naar rechtsboven gaan van de world map(als ik het goed heb) naar Knights Of Rounds eiland...met daar de langste summon ooit
Op maandag 26 augustus 2002 18:31 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Waarom niet zo'n chocobo als tattoo??
en nog iets..
waar is de 'Knights of the round' materia te vinden??
quote:Ja ik weet dat het blijvend is ,maar het idee spookt al een paar jaar rond.Het zal er wel toch niet van komen als zoveel dingen
Op maandag 26 augustus 2002 18:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
JA,.........wat dacht je ervan om het niet te doen. Ik ben ook gek op Final Fantasy, maar vergis je niet. Een tatoo is blijvend. Doe dit nou maar niet vriend. Das mijn advies !
[edit]
Chocobo was eerder ,maar dus helemaal naar rechtsboven ,hij staat niet op de kaart.
[/edit]
quote:Kazaa?
Op dinsdag 27 augustus 2002 00:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb trouwens 50 mb extra op een andere webpage gekregen zodat ik meer FF filmpjes etc. op me site kan gooien (zie sig.)
Dus al heeft iemand FF oid filmpjes in de aanbieding... don't hold back
ik zou trouwens geen tatto nemen, er komt vast nog wel iets wat je nog leuker vindt. Maar goed zelf weten... (sephiroth levensgroot op je rug!)
quote:Nee
Op donderdag 05 september 2002 15:38 schreef fiscus_primus het volgende:
Is de nieuwste FF er ook voor de pc?
quote:Er is was wel bekend dat ze plannen hadden om FF7 t/m 9 in een Ps2 jasje te gooien.
Op donderdag 05 september 2002 13:00 schreef nikanoru het volgende:
(heb gezocht maar niet gevonden)
Is er concreet bewijs dat ze FF7 voor de PS2 willen uitbrengen?? Want dat lijkt me toch wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb goed nieuws!
Ik heb het FF7 filmpje 'Weapons Awakening'
Ik up hem straks naar me page en zet dan wel ff een link.
Zeker het dl. en waard
quote:De nieuwste FF (XI ofzo) wordt toch een online game??? En het wordt op de PC verwacht, omdat de Japanse betatesters het al online op de pc aan het testen zijn. Hoe kan ik Yuffie (wat een zeikwijf) wegjagen of blijft ze voor altijd in je groep hangen??
Op donderdag 05 september 2002 15:38 schreef fiscus_primus het volgende:
Is de nieuwste FF er ook voor de pc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |